Jump to content

ellape

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ellape

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בוקר טוב, אני חדשה כאן ובקשת את עזרתכם. רכשתי רכב חדש סוזוקי גרנד ויטרה , אני מעוניינת לבטח אותו וחברות הביטוח מבקשות ממני איתורן ועלוקה. מה זה ? הבנתי שיש תשלום חודשי עבור האיתורן והאם עלוקה זה משהו הכרחי או שאני יכולה להתמקח עם חברות הביטוח. הצעות המחיר שקיבלתי הם ממש גבוהות... אודה לעזרתכם
×
×
  • תוכן חדש...