בוקר טוב,
אני חדשה כאן ובקשת את עזרתכם.
רכשתי רכב חדש סוזוקי גרנד ויטרה , אני מעוניינת לבטח אותו
וחברות הביטוח מבקשות ממני איתורן ועלוקה.
מה זה ? הבנתי שיש תשלום חודשי עבור האיתורן והאם עלוקה זה משהו הכרחי או שאני יכולה
להתמקח עם חברות הביטוח.
הצעות המחיר שקיבלתי הם ממש גבוהות...
אודה לעזרתכם