Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו ריק מדברים\אביזרים

רציתי לדעת אם מישהו יכול להביא לי מעיין רשימה של דברים שצריך לכל רכב שכדאי שיהיה בתא המטען או בבית.

זהו הרכב הראשון שלי. תודה.

פורסם

ערכה לתיקון פנצ'רים, ארגז כלים קטן עם "לדרמאן", אזיקונים, באנדים וכו', בקבוק מים ליטר וחצי ומיכל שמן 1 ליטר.

מנורות ספייר, אפוד זוהר, מגבת או חולצה ישנה, קונדומים והכי חשוב, לום או מחבט בייסבול לכל מקרה שלא יהיה :wink:

פורסם

הקונדומים זה אכן למניעת תאונות במושב האחורי.

ואכן, ילדים במושב האחורי גורמים לתאונות, תאונות במושב האחורי גורמות לילדים.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

לוודא שהג'ק עובד ותקין ויש כלים לפתיחת ברגי גלגל.

ג'ק הידראולי קטן וידית ברגים נשלפת עם מנוף יעשו חיים קלים אבל לא חובה.

סמרטוט או סמיכה גדי לשים עליה ברך, או לשכב מתחת לרכב כשהאספלט חם.

מיכל מים לרדיאטור שקונים מג'אן.

פיוזים להחלפה.

פורסם

אני לא בטוח שכדאי לך לסמוך על אמצעי מניעה שהיו זרוקים בתא מטען של רכב שעמד שעות בשמש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

פומפה נתתה פה המלצות כבר לבעל מוסך מה כדאי שיהיה לו במחסן , חבר'ה האוטו חדש יחסית שנת 2002 , אם אין נזילות הוא לא צריך מים , ומתקן פנצ'רים אנארף פשוט שיהיה לו את מה שהאוטו מגיע איתו וזה : הגלגל רזרבי, הג'אק להרים את האוטו במקרה של פנצ'ר , שמיכה בשביל לכסות את הבחורה אחרי שהיא נרדמת במושב האחורי , ועץ ריח בריח דובדבן מפנק, ויאללה סע לשלום ותהנה מהאוטו

 

אנשים פה מצחיקים המליצו לך כבר להכניס מוסך נייד לתוך הבגאג'

פורסם
אני לא בטוח שכדאי לך לסמוך על אמצעי מניעה שהיו זרוקים בתא מטען של רכב שעמד שעות בשמש.

עדיף מאשר ללא אמצעי מניעה כלל.

תכלס צודק, שיהיה לך שם גם מקרר לאמצעי מניעה ומשקאות אנרגיה למקרה עייפות. גם גזיה עם קפה לא תזיק, כרית ושמיכה למקרה שהאשה כועסת, מנגל עם פחמים.

טוב, לי יש את כל אלו באוטו, אבל אני לא נחשב :twisted:

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

חבר'ה, הבנאדם קנה 206, לא קראוון נייד...

 

עריכה: במקום שמיכה לבחורה שים בתא כפפות 20 ש"ח למונית בשבילה, חוסך מקום..

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מגוונים לחים!!!

הציל אותי המון פעמים ממצבים מביכים.

 

+1 גדול.

 

לא יזיק גם כבלים איכותיים להתנעה במקרה הצורך.

×
×
  • תוכן חדש...