Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממליץ שתקרא את תגובה 41 - בת'רד של DSG - ואז תגיד אם מדובר בשמועה או באמיתה.

זו תגובה 41 ,

דיברתי עם חבר טוב שהוא לא פחות ממנהל טכני באחד ממוסכי צ'מפיון ושאלתי על גרסאות הTSI של הגולף, זה המליץ לי ללכת אך ורק על ה 122 כ"ס,

כמה מנועים? לא יודע, אבל ב vag-club.com יש בחור שמארגן תביעה יצוגית נגד צ'מפיון (ברכב שלו כבר החליפו 2 מנועים).

 

אוראל , אתה מסתמך על ציטוט של מישהו שמצטט חבר שעובד בצ'מפיון ,

זו הכרה של החברה בתקלה ?

זו עמדה רשמית של החברה ? לא . זה ציטוט של ציטוט ,

אתה מתעלם מהעובדה שאותו בחור התעסק עם צ'יפ :)

 

זו תגובה 45 :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2542327&postcount=45

מאותו מקום בדיוק

אבי,הבחור שמארגן תביעה ייצוגית עקב החלפת שני מנועים התקין ציפ' של APR ולאחר מכן הלך לו מנוע.

עדיין לא יצא לי לראות\לשמוע על מישהו שהוחלף אצלו מנוע כאשר הוא היה סטנדרטי!

 

נו ?

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זו תגובה 41

 

 

אוראל , אתה מתעלם מהעובדה שאותו בחור התעסק עם צ'יפ :)

 

 

נכון - במנוע הראשון, לא בשני. מה קרה בשני. מה גרם לגסיסתו סתם כך?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ממליץ שתקרא את תגובה 41 - בת'רד של DSG - ואז תגיד אם מדובר בשמועה או באמיתה.

 

סליחה אוראל, אבל פשוט עדיין לא למדת להבחין בין שמועה ל"אמיתה" כמו שאתה קורא לה.

מדובר על תגובה (אנונימית) של בחור בן 24, שמחפש לאמא שלו רכב שמאיץ ב- 8 שניות למאה (?), שמכיר (כנראה) בחור אחר - שהוא חבר טוב שלו, שהוא מנהל טכני (אני מניח שהוא מבוגר יותר ממנו, אך עדיין חבר טוב, כי המנהלים הטכניים שאני מכיר בד"כ מעל 30, ולא במעט), של מוסך נעלם (שאני מאמין שהוא מרשת צ'מפיון, אין בעיה, אבל שיבוא המנהל הטכני ויסביר, כי בינתיים אנשים ממש ש"הלך" להם המנוע ללא ש"טיפלו" בו, אני לא פוגש), ובנוסף מסתמך על מה שקרה בפורום אחר, שהוא מידע חלקי של בחור שגם כאן פרסם את עלילותיו עם צ'יפים למיניהם. אגב, צ'מפיון באמת לא ידעו מה קרה למנוע שלו - עד שנודע להם על הצ'יפ, והם עדיין הציעו לו דיל לא נורמאלי. כנראה זה לא הספיק לו.

 

סיבות אפשריות ל"מה קרה למנוע השני" תוכל למצוא בדיוק באותו מקום שאתה מפנה אליו, אלא שכנראה הפעם אתה בוחר להתעלם מה"אמת". אבל הבה נסכים שלא ידוע לאף אחד כאן על מנוע 160 ש"הלך" יומיים אחרי שהרכב יצא מהיבואן, ולכן העובדה שאצל אותו בחור (שאת הליכותיו ראו גם בפורום הזה) ספציפית "הלך" מנוע בסמיכות כזו להתקנתו - איננה מייצגת דבר.

 

אם על דברים אלה אתה מסתמך בהחלטות שלך - שיהיה בהצלחה. אבל לקרוא לזה "אמת" או "עובדה" זה רחוק מהמציאות, אבל יצרת שרשור ארוך (ולא הראשון) ומלא תגובות על בעיות במנוע השנה (שנה שלישית או רביעית ברציפות) באירופה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נכון - במנוע הראשון, לא בשני. מה קרה בשני. מה גרם לגסיסתו סתם כך?

אולי הוא השאיר את התוכנה ?

כשמחליפים מנוע לא מחליפים את התוכנה .

 

 

אבל אתה ראית מה כתבת ?

נכתב שם ונכתב גם כאן - ע"י אותו המשתמש (ותיק) - שישנן בעיות כאלה ואחרות במנוע המדובר, ויש לכך אישור ממוסך מורשה (גדול ומוכר) של צ'מפיון.

 

אתה ציטטת מישהו שדיבר עם מישהו ,

אז לדעתך זה נקרא "אישור ממוסך מורשה (גדול ומוכר) של צ'מפיון" ? :shock:

זה פשוט מגוחך .

 

אתה יודע איזה נזק אתה יכול לגרום לחברה ?

אתה חשבת מה יקרה למישהו שיש לו מכונית כזאת והוא ירצה למכור אותה ?

פורסם
שמועות התפגרו...

 

צודק בר ההבדל היחיד בין מנוע 140 כ"ס קוד מנוע BMY ל-160 כ"ס קוד מנוע BLG הינו בתוכנה בלבד.

המנועים זהים מבחינה מכנית ואותה מערכת ניהול מנוע הנקראת Bosch Motronic MED 9.5.10 המותקנת בשני הדגמים לכן כול מה שנכתב בתחילת האשכול הינו פרי המצאתו של מישהו.

 

שאלה: מעצם יעודו של אחד המנועים לפעול בהספקים גבוהים יותר, האם היצרן לא התקין במנוע החזק חלקים (טבעות אטימה, מייסבים, משאבת שמן וכו') חזקים יותר שמטבעם יכולים להתמודד טוב יותר עם ההספק המוגדל?

פורסם

אני מניח, כך הוא נמכר שם כמה שנים בדור V; הוא כוון פעם ל- 140 ופעם ל- 170, נדמה לי שהבחינו שם בין GT ל- TSI.

כיום, הוא מגיע רק עם 160 לפי מה שאני יודע. בצ'מפיון הסבירו לי שה- 170 התחרה מידי ב- 200 (GTI בדור קודם). היום יש כבר הפרש משמעותי יותר: 160 מול 210.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אתה יודע איזה נזק אתה יכול לגרום לחברה ?

אתה חשבת מה יקרה למישהו שיש לו מכונית כזאת והוא ירצה למכור אותה ?

 

אולי זו המטרה? ככה נוכל לקנות שירוקו יד-2 בזיל הזול :wink:

emotion of motion

פורסם
אז מבחינה מיכנית המנוע מסוגל לעמוד ב170 כוח סוס ?

 

מה אנחנו, מכונאים?!

 

אוראל - תודה על ההבהרה. עכשיו ברור במה דברים אמורים, ועל מה מסתמכים, ושכל אחד יעשה את החשבון שלו. אישית, אני על שמועה של שמועה לא הייתי בונה כלום. אתה לא יודע מי הבין מה לא נכון, ומה האינטרס ו/או הדעה הקדומה של כל אחד בשרשרת השמועתי.

 

לגבי הבחור "שמארגן תביעה" (אשמח לקישור), גם כאן בפורום יש לנו "מארגן תביעה" על בסיס יומי. למעשה, אנחנו יכולים לארגן את תחרות "מארגן התביעה היומי" עם כמות מכריזי התביעה שיש לנו בפורום...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה אנחנו, מכונאים?!

לא ביקשתי שיענו לי מכונאים :-) , אבל bar 72 הסביר את השוני בצורה יפה (תודה):

 

אני מניח, כך הוא נמכר שם כמה שנים בדור V; הוא כוון פעם ל- 140 ופעם ל- 170, נדמה לי שהבחינו שם בין GT ל- TSI.

כיום, הוא מגיע רק עם 160 לפי מה שאני יודע. בצ'מפיון הסבירו לי שה- 170 התחרה מידי ב- 200 (GTI בדור קודם). היום יש כבר הפרש משמעותי יותר: 160 מול 210.

פורסם
שאלה: מעצם יעודו של אחד המנועים לפעול בהספקים גבוהים יותר, האם היצרן לא התקין במנוע החזק חלקים (טבעות אטימה, מייסבים, משאבת שמן וכו') חזקים יותר שמטבעם יכולים להתמודד טוב יותר עם ההספק המוגדל?

 

המנועים זהים ללא שום שינוי בשום חלק במנוע. כנראה המנוע תוכנן לעמוד גם בספקים גבוהים.

 

כמו שהינך מכיר אותי אני לא ניזון משמועות של מנהל טכני (שגם את דעתם ונסיונם אתה יכול לקחת בעירבון מוגבל) או מאמרים באינטרנט אלא רק ממידע טכני שהייצרן מפרסם.

 

מצורף קובץ טכני של הייצרן.

Pages from SSP 359-1.4l TSI Engine with Dual-charging-2.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם
.

יש כבר הרבה זמן למכירה למכירה בת"א גולף GTI 2007 יד ראשונה, של בחור חביב וישר שסיפר שנעשו שינויים בתוכנת ניהול המנוע לכ 250 כ"ס. אם הוא לא היה אומר לי, יכול להיות שהאוטו כבר היה שלי.

 

וכי למה? המנועים האלו (2.0TFSI) עמידים מאוד, ואני מניח שהאוטו שראית היה ידני. לא רק שזה לא רע לשפר אותו, זה אפילו מתבקש. מי שלא עושה את זה, מפסיד את כל הפוטנציאל של המנוע הנהדר הזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חברים יקרים, אני הוא האדם שכתב את הדברים שנאמרו לו בתרד השני, ואין לי קשר לפותח השרשור.

 

מכאן + מהתגובות בפורום VAG + מהבדיקה של אחד המגיבים פה ב"פליקס" אפשר להבין כי אחד מהבאים הוא הנכון:

 

א. האדם מצ'מפיון שסיפר לי על הבעיות במנועים הללו לא מבין מהחיים שלו ואותו מוסך לא יודע לטפל במנועים הנ"ל (לא סביר בעייני, אבל אשאיר אופציה זו פתוחה)

ב. מוסך פילקס, מסתיר מידע/משקר ללקוחותיו.

 

בכל מקרה, אם שנינו שמענו מאדם שונה בצ'מפיון, משהו פה מסריח.

 

בכל מקרה, סתם בשביל שלא יגדו שאני משמיץ - כל המקרים שאני שמעתי עליהם, היו בכלל בגולף 160 כ"ס, לא ציינתי כלום על שירוקו, עד שבא אדון scirocco09.

 

וכדי להבהיר עד כמה שאני ניטרלי בסיפור - כל זה התחיל כי הלכתי למוסך מורשה של VW כדיי לברר עם מכר שם איך האחזקה של הגולף 160 ואם יש בעיות מיוחדות SO FAR (רכישה פוטנציאלית עובר אמא שלי) - התשובה שקיבלתי היא: "תקנה את ה122" ואחרי זה בא הסיפור המלא על מנועים שהולכים ועדכוני תוכנה וכ"ו וכ"ו.

 

חודש אחרי אמא שלי באמת רכשה לעצמה גולף 1.4 TSI 122 כ"ס ומרוצה עד השמיים.

 

 

מבחינתי כל התרד הזה יכול להמחק - הרי עדיין לא מצאנו פה מישהו שיעיד על עצמו שהיו לו בעיות כאלו או אחרות עם המנוע הנ"ל - לכן עד אז, אני מאמין שעשיתי את הבחירה הנכונה עבור אמא שלי, ואתם מאמינים (ואולי בצדק) כי אין שום בעיות/תקלות במנוע הנ"ל.

אז שיהיה לכולם בהצלחה.

 

עריכה:

יש פה מישהו עם שירוקו 1.4 שיכול להעיד שהוא מתדלק 95?

-----


×
×
  • תוכן חדש...