Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמיר- התקלה שאני שמתי לב אצלך זה הסימלון שלך.

תחליף כבר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אמיר- התקלה שאני שמתי לב אצלך זה הסימלון שלך.

תחליף כבר.

 

עידן

 

לקחתי לצומת ליבי, ושמתי תמונה שצולמה ע"י benj

שששששששששירוקו אדומה

פורסם
בוקר טוב,

 

בפברואר 09' הוצאתי שירוקו 1.4DSG מהחברה.

 

1. מאז ועד היום, הרכב מתודלק רק עם בנזין 95 אוקטן

2. הרכב עם 53,000 ק"מ.

3. הרכב לא עבר ולא יעבור "שיפרים"

4. 0 (בעיברית: אפס) תקלות. שים דלק וסע.

עוד שאלות?

53 אלף ק"מ בשנה ושלושה חודשים??? :-o

אתה חי על ההגה?

לדעתי אין עוד שירוקו בארץ (ואולי בודדות בעולם כולו) שהגיעו למרחק הזה.

המסקנות שלך מאוד מעודדות, כי רוב הקונים לא יגיעו לקילומטרז' הזה גם לאחר תום האחריות.

תודה על המידע!

פורסם

אומנם לא 53 אבל אני בשנה נוסע 30K.

אכן תגובה מאוד מעודדת(בתור אחד שעוד שבועיים מקבל את השירוקו שלו ושנוסע הרבה).

רוב האנשים שנוסעים עם רכב כזה יסעו 15-20K בשנה והרכב רק שנה וחצי על כבישי הארץ.

 

בן.

Got To love It

פורסם

יש לי שני חברים עם שירוקו שעדיין באחריות יצרן, ושניהם קיבלו RECALL לשינוי\עדכון תוכנה

גם להם אמרו שמשנים את ההצתה כדי להתאימה לדלקים ולאקלים בארץ ואין סיכוי שההספק יפגע וכו

אבל ממה שאני יודע אם משנים את ההצתה(כנראה שאיחרו אותה כדי שהמנוע יתמודד עם איכות הדלק הירודה) הרכב אמור להוציא פחות הספק,

אז שלא יעבדו עליכם...

פורסם

מעניין לבדוק על דיינו שני שירוקו'יים, אחד שעבר עדכון תוכנה ואחד שלא. (אגב, האם יש אפשרות לבדוק גרסאות או עדכונים למחשב מנוע בעזרת הVAG COM? האם ניתן לבצע השוואה בין שתי מפות על מנת לעמוד על השינויים שנעשו?)

 

האם יכול להיות שזה נוהל רגיל של היבואן לעשות כיוונים למפה?

איך זה שהמחשב מנוע לא תיקן פעם אחת אחרי הנקישה הראשונה ונשאר באותו תיקון על מנת למנוע נזקים נוספים? (איכויות דלק משתנות בתחנות דלק השונות?)

 

אני אמור לקבל גולף GTI mk6 בקרוב, מכיוון שזה רכב/מנוע חדש יחסית בארץ, האם כדאי להזמין VAG COM כבר מעכשיו על מנת להיות עם אצבע על הדופק? :)

פורסם

לחבר שלי מהעבודה יש שירוקו 1400 ידנית כבר שנה וקצת (בין הראשונים שקיבלו שירוקו), הוא עשה כבר 45K ק"מ (כן, זו לא טעות) וגם אצלו 0 תקלות עד כה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

שלום לכולם!

אציג את עצמי-אני אותו "בחור עם 6 הודעות", אני לא מרבה לכתוב בפורומים.

לגבי סיפור עם 1.4TSI - יש לי שירוקו 2010, בינתיים (בלי עין הרעה) אישית לא נתקלתי בשום בעיה- מקווה שגם בעתיד לא יהייו.

באמת התקשרו אלי מצ'מפיון לגבי ריקול, לאחר עידכון לא מורגש הבדל בהספקים.

לגבי 98- זאת המלצה שלי אישית, גם בFR שהייתה לי תדלקתי 98.

שאלה לבעלי 1.4TSI- האם גם אתם שומעים שריקה בתחילת הנסיעה? (כנראה שככה נשמע טורבו מכני כשנכנס לפעולה)

ועוד משהו לגבי שיפורים- למיש160 כ"ס לא מספיק, לא עדיף כבר לקנות 2.0T, בסופו של דבר, זה יצא יותר זול (שוב זו דעתי אישית בלבד).

פורסם
שלום לכולם!

אציג את עצמי-אני אותו "בחור עם 6 הודעות", אני לא מרבה לכתוב בפורומים.

לגבי סיפור עם 1.4TSI - יש לי שירוקו 2010, בינתיים (בלי עין הרעה) אישית לא נתקלתי בשום בעיה- מקווה שגם בעתיד לא יהייו.

באמת התקשרו אלי מצ'מפיון לגבי ריקול, לאחר עידכון לא מורגש הבדל בהספקים.

לגבי 98- זאת המלצה שלי אישית, גם בFR שהייתה לי תדלקתי 98.

שאלה לבעלי 1.4TSI- האם גם אתם שומעים שריקה בתחילת הנסיעה? (כנראה שככה נשמע טורבו מכני כשנכנס לפעולה)

ועוד משהו לגבי שיפורים- למיש160 כ"ס לא מספיק, לא עדיף כבר לקנות 2.0T, בסופו של דבר, זה יצא יותר זול (שוב זו דעתי אישית בלבד).

 

יותר זול?

אם אתה קונה 1.4TSI אתה יכול באלפי שקלים בודדים לעשות אותו חזק יותר מה2.0TSI

Auto Emoción


×
×
  • תוכן חדש...