Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכתב שם ונכתב גם כאן - ע"י אותו המשתמש (ותיק) - שישנן בעיות כאלה ואחרות במנוע המדובר, ויש לכך אישור ממוסך מורשה (גדול ומוכר) של צ'מפיון.

 

אני מבין את הרגישות, אבל זה מאוד יועיל אם תביא קישורים לדברים שאתה מסתמך עליהם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי שירוקו כבר שנה עם 25000אלף ק"מ ואין לי בעיות במנוע.

למה יש שמועות רק למנוע של שירוקו, לגולף tsi 160 יש גם אותו מנוע בדיוק ולא שמתי על בעיות של גולף.

פורסם

למי שיודע אשמח אם תפרטו:

בכמה רכבים מדובר ?

מתוך כמה שנמכרו ?

באיזה דגם מדובר ?

והאם יש קשר לסידרה תקולה שיצאה מהמפעל [מספרי מנוע עוקבים \ שילדה] ?

 

תודה.

טל.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
יש לי שירוקו כבר שנה עם 25000אלף ק"מ ואין לי בעיות במנוע.

למה יש שמועות רק למנוע של שירוקו, לגולף tsi 160 יש גם אותו מנוע בדיוק ולא שמתי על בעיות של גולף.

 

סתם השערה אבל אני מתאר לעצמי שבעלי הגולף לא דוחקים ברכב כמו בעלי השירוקו...

פורסם
נכתב שם ונכתב גם כאן - ע"י אותו המשתמש (ותיק) - שישנן בעיות כאלה ואחרות במנוע המדובר, ויש לכך אישור ממוסך מורשה (גדול ומוכר) של צ'מפיון.

מאוד קל לבוא לזרוק עלי שאני אמרתי ואני שמעתי. זאת אינה שמועה אלא בעיה מדוברת והוסבר שם בדיוק ממה היא נגמרת, כיצד, איך מטפלים בה במוסכים ומה התוצאות הסופיות.

במקום לבוא ולהאשים אחרים - תתעמק בלקרוא מה נכתב. הכל על סמך ניסיון של אותו המוסך. במקום לבוא ולהאשים אותי בכל דבר אפשרי - תשקיע כמה דק' ותראה ת'רדים עד הסוף, גם אם אין לך כוח.

ממליץ לך להתעדכן באותו ת'רד מידי יום - הגיב שם בעלים של שירוקו ובה הוחלפו מספר מנועים.

כנראה שבגרסת 160 ישנה תוכנה שונה ולכן ישנן בעיות (מה שלא קרה בגרסת 140 היוצאת). חשבת על זה?

כנראה שלא. קשה לך לחשוב, אתה רק יודע להשמיץ את כולם.

 

אוראל, אם הייתי מרצה לדמגוגיה היית מקבל אצלי 10. אני מקווה שבשלב מאוחר יותר של חייך תבין שלחזור בך מעמדתך נעדרת התיעוד זה לא משהו כ"כ רע. אתה פתאום מפנה עכשיו לקישור שונה מזה שאליו הפנת פעם קודמת, אבל טוען שאני לא קורא עד הסוף. יופי לך. ועל מה מדובר הפעם? צלצולים. שאצלי, אגב, כלל לא היו...

 

והנה עדכון חם מהשטח:

סיימתי טיפול בפליקס (מוסך קטן, לא יודע אם שמעת עליו, נמצא בעיר קטנטנה בשם ת"א, ומטפל בכל רכבי צ'מפיון כבר 50 שנה). שאלתי שני מנהלים שונים והנה התשובה:

אין ולא היו מנועי 160 שהוחלפו או "גמרו" את חייהם באופן טבעי. כל ההבדל בין מנוע ה- 160 ל- 140 (למעט התוכנה) הוא בסוג הפילטר שמן, שעכשיו יקר יותר (נו, אלא מה) ומלכלך פחות. לצורך העניין, הם גם מעולם לא החליפו מנועי 140.

המנוע היחיד שהוחלף על ידם היה של שירוקו ששודרג מ- 160 למעל 200.

 

עכשיו, אני חוזר ואומר, אם יש מישהו שהלך לו מנוע 160 בלי שדרוג או משחק כזה או אחר בחלקי הרכב - אנא דווח, או שתפסיקו כבר עם השטויות האלה. הבעיה בדברים לא מבוססים היא, שגוגל שומר אותם לנצח. ומשום שאף אחד גם לא מוחק אותם - והרי הפורום מאפשר לך לומר כל שטות שאתה רוצה, כולל שסקודה ומוסכים הם מספר 1, גם אם עכשיו מסתבר שלא כצעקתה, והם שם לדיראון עולם.

 

והנה אני צופה את פני העתיד: אחרי שתרכוש פיאט בראבו, יתברר לעולם שזהו הרכב הטוב והכדאי ביותר לרכישה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
סתם השערה אבל אני מתאר לעצמי שבעלי הגולף לא דוחקים ברכב כמו בעלי השירוקו...

 

דוחקים, דוחקים. הם רק לא רצים לשפר ל- 200 כ"ס ומעלה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

א. מה שנכתב בוואג זה גם מה שנכתב כאן (וע"י אותו אדם).

 

ב. אין לי קשר למוסך עליו דיברתי - למעט העובדה שבעליו חברי וואג קלאב. אם הם ירצו, הם יגיבו מרצונם.

 

ג. לא אמרתי זאת ואל תכניס דברים לפי. אומנם יש בעיות מסויימות עם הרכב, אך הרצון לעבור לרכב אחר אינו נובע מטיפול לקוי או יחס בלתי הולם במוסך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האמת היא שאני נקרע מצחוק, כיוון שלא רק VW עושה שימוש במנועים הללו אלא גם החברות הבנות סיאט , סקודה ושם אין שמועות , רק VW.

 

תעשו לי טובה, הנושא הזה של השמועות יצא מכל החורים, כמו שאמר בר יואיל בטובו משתמש שהמנוע של מכוניתו הוחלף לעלות פה ולספר את הסיבה, כל עוד זה לא קרה הרי זה סיפורי פוגי ותו לא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לא יודע מאיפה הבאת את הנתון הזה, אבל כל השירוקו 1.4 המשומשות שהיו למכירה (ושבעליהן טענו שלא שופרו) נחטפו מייד.

אם באופן היפוטתי יהיה ידוע בציבור (בצדק או שלא) שהמנוע 1.4 לא מסוגל להתמודד עם השיפורים שהיו נפוצים עד כה במנועי ואג אז לדעתי הם היו יהיו פחות סחירים, וזה לא נתון אלא הערכה. אני מדגיש שהכל באופן היפוטתי לחלוטין.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

שמועות התפגרו...

 

צודק בר ההבדל היחיד בין מנוע 140 כ"ס קוד מנוע BMY ל-160 כ"ס קוד מנוע BLG הינו בתוכנה בלבד.

המנועים זהים מבחינה מכנית ואותה מערכת ניהול מנוע הנקראת Bosch Motronic MED 9.5.10 המותקנת בשני הדגמים לכן כול מה שנכתב בתחילת האשכול הינו פרי המצאתו של מישהו.

איזה כייף לי :)

פורסם
זה מזכיר לי שאוראל (RS) סיפר שידוע לו על הרבה בעיות כאלה. אני ואיתן ביקשנו הכוונה לאימותים, אז הוא הפנה אותנו לשרשור בפורום VAG, שם האזכור לבעיות הוא... של אוראל שאומר שידוע לו על בעיות.

ככה מתחילות השמועות :| , עכשיו כל מי שירצה לקנות כזה רכב , יצטרך לבדוק את השמועות לפני הקניה , ואחר כך אז הוא ימשיך לפחד שהוא קנה אוטו לא טוב .

פורסם
א. מה שנכתב בוואג זה גם מה שנכתב כאן (וע"י אותו אדם).

 

מה שכתוב זה כלום.

 

או שתביא קישור לעדויות של משתמשים שמחזקים את הטענה העמומה "שהלכו מנועים" כי מישהו איפשהו סיפר לחבר'שלו משהו או שתפסיק לתת ייעוץ לא מבוסס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ממליץ שתקרא את תגובה 41 - בת'רד של DSG - ואז תגיד אם מדובר בשמועה או באמיתה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...