Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם!

 

ועוד משהו לגבי שיפורים- למיש160 כ"ס לא מספיק, לא עדיף כבר לקנות 2.0T, בסופו של דבר, זה יצא יותר זול (שוב זו דעתי אישית בלבד).

 

 

לא הבנתי על מה אתה מבסס את הדברים שלך.

ההבדל בין הדגם של ה1.4DSG הוא 40K מהמנוע 2.0,הביטוח של של 2.0 יותר יקר.

ציפ' יקר יעלה לך נניח 5K. עדיין יצאת מרווח.

אם אמינות עתידית מדאיגה אותך,עדיין יש רק שמועות על המנוע ובינתיים הוא לא מראה סימני גסיסה עם התוספת כוח.

 

בן.

Got To love It

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הבנתי על מה אתה מבסס את הדברים שלך.

ההבדל בין הדגם של ה1.4DSG הוא 40K מהמנוע 2.0,הביטוח של של 2.0 יותר יקר.

ציפ' יקר יעלה לך נניח 5K. עדיין יצאת מרווח.

אם אמינות עתידית מדאיגה אותך,עדיין יש רק שמועות על המנוע ובינתיים הוא לא מראה סימני גסיסה עם התוספת כוח.

 

בן.

בלי שום קשר לנוע ספציפי- אם משפרים, זה לא רק צ'יפ-תוכנה, אלא כל המערכות צריך לחזק (בלי להכנס לפרטים).

רק צ'יפ-זה שיפור זול, שיכול לעלות ביוקר.

כל אחד שיעשה משבא לו.

פורסם

על איזה מערכות אתה מדבר?! נתפסת על דברים שאנשים אחרים אומרים שהם בגדר שמועות?

עוד רגע תגיד שצריך להחליף גיר,מתלים, בלמים,גם תגיד שצריך לפתוח מנוע לחיזוקים.

במקום להטעות אנשים אל תכתוב דברים שטותיים,ישנם המון שירוקויים\גולפים שנוסעים בארץ ובעולם עם ציפ' בלבד!

 

בן.

Got To love It

פורסם
בלי שום קשר לנוע ספציפי- אם משפרים, זה לא רק צ'יפ-תוכנה, אלא כל המערכות צריך לחזק (בלי להכנס לפרטים).

רק צ'יפ-זה שיפור זול, שיכול לעלות ביוקר.

כל אחד שיעשה משבא לו.

 

פשוט לא נכון.

אני נוסע כבר כמה שנים על אוטו עם צ'יפ (מה שנקרא STAGE 1) ואין שום תקלות.

Auto Emoción

פורסם

אולי לא רצית להתווכח אבל רשמת דברים לא כ"כ נכונים.

בעיקר ברכבי VAG עם הבלמים המצויינים שלהם (בשונה מWRX למשל) אין צורך לשנות דברים נוספים אם מדובר רק בצ'יפ.

המנוע מחזיק וכך גם הגיר, על הבלמים כבר דיברנו והמיתלים לא ממש קשורים.

אז אולי תסביר למה היתה כוונתך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הוא לא יסביר עידן כי הוא פשוט לא ידע מה להסביר.

התרוצצה לה שמועה על בעיות עם המנועי 1.4TSI והוא כנראה "רץ" עם השמועה,וחבל.

הרבה אנשים אומרים דברים מבלי לבסס אותם ואחר כך שגולש חדש מבצע חיפוש הוא רואה כל מיני שטויות שאנשים רושמים על אמינות וכ'ו וזה גורם לו לערער ברכישה או אפילו לשנות אותה למרות שבכלל הדברים אינם נכונים.

 

חבר,אם אין לך ידע בנושא או הוכחות חותכות למשהו שגורם לבעיה\משהו שצריך לחזק בנוסף לציפ' אז אל תגיב בנושא כי אתה גורם סך הכל לנזק.

 

בן.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...