Jump to content

eddycop

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eddycop

  1. לא באתי להתווכח עם אף אחד, כמו שאמרתי שכל אחד יעשה משהוא חושב לנכון. ערב טוב לכולם
  2. בלי שום קשר לנוע ספציפי- אם משפרים, זה לא רק צ'יפ-תוכנה, אלא כל המערכות צריך לחזק (בלי להכנס לפרטים). רק צ'יפ-זה שיפור זול, שיכול לעלות ביוקר. כל אחד שיעשה משבא לו.
  3. שלום לכולם! אציג את עצמי-אני אותו "בחור עם 6 הודעות", אני לא מרבה לכתוב בפורומים. לגבי סיפור עם 1.4TSI - יש לי שירוקו 2010, בינתיים (בלי עין הרעה) אישית לא נתקלתי בשום בעיה- מקווה שגם בעתיד לא יהייו. באמת התקשרו אלי מצ'מפיון לגבי ריקול, לאחר עידכון לא מורגש הבדל בהספקים. לגבי 98- זאת המלצה שלי אישית, גם בFR שהייתה לי תדלקתי 98. שאלה לבעלי 1.4TSI- האם גם אתם שומעים שריקה בתחילת הנסיעה? (כנראה שככה נשמע טורבו מכני כשנכנס לפעולה) ועוד משהו לגבי שיפורים- למיש160 כ"ס לא מספיק, לא עדיף כבר לקנות 2.0T, בסופו של דבר, זה יצא יותר זול (שוב זו דעתי אישית בלבד).
  4. מחפש מתאם ALPINE KCA-420i, מישהו מוכר או יודע איפה אפשר לקנות?
×
×
  • תוכן חדש...