שלום לכולם!
אציג את עצמי-אני אותו "בחור עם 6 הודעות", אני לא מרבה לכתוב בפורומים.
לגבי סיפור עם 1.4TSI - יש לי שירוקו 2010, בינתיים (בלי עין הרעה) אישית לא נתקלתי בשום בעיה- מקווה שגם בעתיד לא יהייו.
באמת התקשרו אלי מצ'מפיון לגבי ריקול, לאחר עידכון לא מורגש הבדל בהספקים.
לגבי 98- זאת המלצה שלי אישית, גם בFR שהייתה לי תדלקתי 98.
שאלה לבעלי 1.4TSI- האם גם אתם שומעים שריקה בתחילת הנסיעה? (כנראה שככה נשמע טורבו מכני כשנכנס לפעולה)
ועוד משהו לגבי שיפורים- למיש160 כ"ס לא מספיק, לא עדיף כבר לקנות 2.0T, בסופו של דבר, זה יצא יותר זול (שוב זו דעתי אישית בלבד).