Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני לא הבנתי מדוע לא לשפר.

אם מדובר רק בתוכנת ניהול, אזי המוכר חסך לי 2500 ש"ח אח"כ.

את האיביזה מכרנו מעל המחירון עם צ'יפ ללא שום בעיות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכל מקרה, סתם בשביל שלא יגדו שאני משמיץ - כל המקרים שאני שמעתי עליהם, היו בכלל בגולף 160 כ"ס, לא ציינתי כלום על שירוקו, עד שבא אדון scirocco09.

 

מבחינתי כל התרד הזה יכול להמחק - הרי עדיין לא מצאנו פה מישהו שיעיד על עצמו שהיו לו בעיות כאלו או אחרות עם המנוע הנ"ל

אתה הבנת עד לאן זה הגיע ?

אוראל ציטט אותך כאילו דיברת עם "מקור מוסמך" בצ'מפיון :

נכתב שם ונכתב גם כאן - ע"י אותו המשתמש (ותיק) - שישנן בעיות כאלה ואחרות במנוע המדובר,

ויש לכך אישור ממוסך מורשה (גדול ומוכר) של צ'מפיון.

הציטוט מהודעה מס' 6 של אוראל :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2541901&postcount=6

 

אני עשיתי bold לקטע המעניין :)

פורסם
אתה הבנת עד לאן זה הגיע ?

אוראל ציטט אותך כאילו דיברת עם "מקור מוסמך" בצ'מפיון :

 

הציטוט מהודעה מס' 6 של אוראל :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2541901&postcount=6

 

אני עשיתי bold לקטע המעניין :)

 

אז אוראל הלך והקצין קצת את המצב, עדיין את המידע שלי קיבלתי מגורם בצ'מפיון, ואני עדיין סוגד לידע הטכני שלו בכל מה שקשור לVAG.

 

שמשהו הוא בגדר שמועה, ולא סיפור ממקור ראשון, תמיד יהיה אפקט "כדור השלג"/"טלפון שבור" והמידע שיעבור יהיה מוקצן/שגוי.

 

חסר ביסוס הוא לא.

-----

פורסם
עדיין את המידע שלי קיבלתי מגורם בצ'מפיון.

, ויש לכך אישור ממוסך מורשה (גדול ומוכר) של צ'מפיון.

ההבדל הקטן :-)

פורסם
אני מת על אנשים שההודעה הראשונה שלהם בפורום קשורה לשמועות.

מה התפקיד של חברך במוסך ? האם הוא יודע את הסיבה ?

 

מרק, התפקיד של חבר של אחי הוא מכונאי, מכיוון שאני לא בדיוק סומך עליו שאלתי כאן כדי לראות אם עוד אנשים שמעו או יודעים על הבעיה.

תאמין לי שאם הוא היה אמין ב1005 לא הייתי חושב לשאול פה

 

תודה בכל מקרה לכל העונים

פורסם

עדכון קטן:

אם מישהו קיבל בזמן האחרון/יקבל בקרוב Recall לעדכון תוכנה (גולף/שירוקו/קופרה), אנא עדכנו פה.

-----

פורסם
יש כבר הרבה זמן למכירה למכירה בת"א גולף GTI 2007 יד ראשונה, של בחור חביב וישר שסיפר שנעשו שינויים בתוכנת ניהול המנוע לכ 250 כ"ס. אם הוא לא היה אומר לי, יכול להיות שהאוטו כבר היה שלי.

 

40-50 כ"ס רק משדרוג תוכנה? מעניין.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש לי שאלה, מה ההבדל בין מנוע של שירוקו 160 למנוע של ibiza cupra החדשה 1.4 אבל 180כ"ס זה רק תוכנה או יש שינוי במנוע עצמו?

פורסם
יש לי שאלה, מה ההבדל בין מנוע של שירוקו 160 למנוע של ibiza cupra החדשה 1.4 אבל 180כ"ס זה רק תוכנה או יש שינוי במנוע עצמו?

 

שאלה שמעניית גם אותי זמן מה, לא יצא לי לבדוק עדיין.

-----

פורסם
כן אני

 

מנוע מוגדש עם יחס דחיסה נמוך בתוכנה מקורית... למה לא לשים 95?

למעשה מבירור שעשיתי הייתרון שיש לכאורה בתוכנה משודרגת עם אוקטן גבוה הוא חסר משמעות באקלים והדלקים של הארץ.

אם אתה מתדלק אוקטן 100 ונוסע עם הרכב באקלים בריטי הסיפור שונה.

 

אני מכיר את הטענות על דלק איכותי יותר ב98/99 אבל בפער המחירים מול 95 והנסועה שלי אני נשאר עם 95.


×
×
  • תוכן חדש...