Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

בפברואר 09' הוצאתי שירוקו 1.4DSG מהחברה.

 

1. מאז ועד היום, הרכב מתודלק רק עם בנזין 95 אוקטן

2. הרכב עם 53,000 ק"מ.

3. הרכב לא עבר ולא יעבור "שיפרים"

4. 0 (בעיברית: אפס) תקלות. שים דלק וסע.

 

513284-5.jpg

 

עוד שאלות?

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למעשה מבירור שעשיתי הייתרון שיש לכאורה בתוכנה משודרגת עם אוקטן גבוה הוא חסר משמעות באקלים והדלקים של הארץ. אם אתה מתדלק אוקטן 100 ונוסע עם הרכב באקלים בריטי הסיפור שונה.

 

רק בארץ יש שלושה אזורי אקלים שונים...

הכוונה היא לטמפ'?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אין ויכוח על כמה איזורי אקלים יש בארץ, יש ויכוח על מיקומם (תלוי אם אתה אקולוג או מטארולוג). בישראל יש שלושה איזורי אקלים בולטים, ים תיכוני, צחיח למחצה וצחיח. כמו כן יש הבדלים בטמפרטורות ובלחות בחלקי הארץ השונים, אבל אני חושב שכולנו יודעים שישראל היא מדינה חמה יחסית ככה שאני ממש בספק עד כמה מורגש שינוי בהתנהגות הרכב ביום קיצי לוהט בין אם הוא נמצא בת"א או במצפה רמון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עדכון קטן:

אם מישהו קיבל בזמן האחרון/יקבל בקרוב Recall לעדכון תוכנה (גולף/שירוקו/קופרה), אנא עדכנו פה.

 

 

אף אחד פה לא רצה להעיד על עצמו (כי כולם פה לא רוצים להודות אולי), אבל הנה ציטוט של אדם שהקפיץ את התרד בVAG ונתן עדות ממקור ראשון (ואין לי מושג מיהו ומאיפה הוא צץ):

 

 

"לפני כמה ימים קראו לי לריקול דחוף מצ'מפיון.

לפי משהסבירו לי בצ'מפיון, אכן הלכו המנועים (מדובר ב tsi 1.4), הגרמנים חקרו את הנושא והתברר שיש בעיה עם תזמון ההצתה בטמפרטורות מסוימות ויכול להיות גם איכות הדלק.

בכל זאת הוראה על ריקול הגיעה מגרמניה ועידכון תוכנה מתבצע ישירות מגרמניה בחיבור למחשב בצ'מפיון. כמו כן הבטיחו שלא תהייה ירידה בהספקים.

המלצה שלי- לתדלק 98, תעשו כרטיסי תידלוק עם הנחה בדור אלון או סונול.

סעו בזהירות :)"

 

הנה השרשור: http://vag.wserv.co.il/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=20331&PN=1&TPN=2

 

בכל מקרה, הציטוט של עצמי מלפני כמה ימים נובע מביקור שלי באותו מוסך צ'מפיון שמסר לי את המידע (שהלכו מנועים) מלכתחילה ובוא ראיתי גולף TSI 160 כ"ס עוברות את עדכון התוכנה של הRECALL.

 

לא יודע מה אמרו לו, לי בפרוש אמרו שהתוכנה החדשה "מורידה הצתות", תשפטו אתם לגבי ההספק.

 

 

 

כנראה שאני לא חרטטן אחרי הכל....

-----

פורסם

הרכב אצלי למעלה משנה. ביקרתי במוסך פעמיים. בפעם הראשונה לטיפול 15 והפעם השנייה בגלל ריקול ברגי בולם דלת תא מטען. מעולם לא עודכנה תוכנה ברכבי ע״י היצרן. אם עדכון כזה היה מתבצע הייתי יודע כי אני ממופה.

פורסם

כאמור, הייתי לפני שבוע בטיפול שנתי בפליקס, דווח לי שבוצע עדכון תוכנה שלא ישפיע על הביצועים (ואכן ההשפעה היחידה שאני מרגיש זה אולי צליל מעט נעים יותר במצב SPORT, אבל אני בטח מדמיין). כאמור, למנהלי פליקס לא ידוע על מנועים שלא שופרו שגמרו את חייהם, אבל הם כן אמרו לי שמוכרים במוסכים אחרים כל מיני סיפורים בעת עדכון התוכנה.

 

הציטוט שהבאת הוא מבחור שפרסם 6 פעמים בפורום ההוא. אני לא יודע אם יש לזה משקל או לא, אבל הוא אפילו לא מספר איזה רכב יש לו... אגב, לא קיבלתי שום הוראה להחליף דלק.

 

בקיצור, כנראה יש מוסך אחד בארץ שאליו מתנקזים כל המנועים התקולים, כולם נהוגים על ידי מלאכים דוגמת שירוקו09, שכמובן לא טורחים לספר על העדכונים שביצעו לרכב ומדווחים כי המנוע סתם כך הלך להם. בסדר, זו פרקטיקה ידועה, אני מכיר מישהו שעשה את אותו דבר עם AUDI 2.0T, שם חיזוק המנוע גרם לקריסת הגיר (לא DSG), אבל לפני שהביא את הרכב לצ'מפיון הוא קודם כל עדכן את התוכנה למקורית. ספורט חדש נולד בארץ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כאמור, הייתי לפני שבוע בטיפול שנתי בפליקס, דווח לי שבוצע עדכון תוכנה שלא ישפיע על הביצועים (ואכן ההשפעה היחידה שאני מרגיש זה אולי צליל מעט נעים יותר במצב SPORT, אבל אני בטח מדמיין). כאמור, למנהלי פליקס לא ידוע על מנועים שלא שופרו שגמרו את חייהם, אבל הם כן אמרו לי שמוכרים במוסכים אחרים כל מיני סיפורים בעת עדכון התוכנה.

 

הציטוט שהבאת הוא מבחור שפרסם 6 פעמים בפורום ההוא. אני לא יודע אם יש לזה משקל או לא, אבל הוא אפילו לא מספר איזה רכב יש לו... אגב, לא קיבלתי שום הוראה להחליף דלק.

 

בקיצור, כנראה יש מוסך אחד בארץ שאליו מתנקזים כל המנועים התקולים, כולם נהוגים על ידי מלאכים דוגמת שירוקו09, שכמובן לא טורחים לספר על העדכונים שביצעו לרכב ומדווחים כי המנוע סתם כך הלך להם. בסדר, זו פרקטיקה ידועה, אני מכיר מישהו שעשה את אותו דבר עם AUDI 2.0T, שם חיזוק המנוע גרם לקריסת הגיר (לא DSG), אבל לפני שהביא את הרכב לצ'מפיון הוא קודם כל עדכן את התוכנה למקורית. ספורט חדש נולד בארץ.

 

אני באמת סבור כי יש מנועים שהלכו בלי ש"שופרו", לצערי אין לי הוכחות כרגע.

סיפורים על אנשים שמשפרים ואז באים לחברה לא חסר, יתרה מזו, לקוחות מועדפים מקבלים גם אחריות וגם אחלה יחס גם כשרכביהם משופרים (גם אצל פליקס שלך).

ואני באמת חושב שלשמוע את דבריו של מנהל פליקס ולהגיד "סבבה, מספיק טוב לי" זה דיי לקבור את הראש בחול. אני לא הייתי מסתפק בזה אם הייתי בעל 1.4 TSI 160 כ"ס מכל סוג שהוא.

-----

פורסם

כל עוד אין הוכחות , חבל על הזמן של כולנו.

גם אם תהיה הוכחה למנוע או 2 לא משופרים על כל כמה אלפים שעלו על הכביש זה בגדר ההגיון.

 

אבירי, מכיוון שלא מדובר באדם מוכר היטב דבריו ממשיכים להיות בגדר שמועה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני באמת סבור כי יש מנועים שהלכו בלי ש"שופרו", לצערי אין לי הוכחות כרגע.

 

ולכן, אף שאני ממש לא רואה בדברי פליקס תורה מסיני, פשוט כל עוד אין לי - או לך - הוכחות אחרות, אני מבקש שתפסיק להצית את אש השמועה הזו. וכאמור, גם אם תועיח לי ש"הלכו" שני מנועים מתוך אלפים שעלו על הכביש, מכאן ועד "מגיפה" יש עוד דרך ארוכה. מאוד. לכשעצמי, אני באמת לא רגוע, כי הצלחת להטריד אותי. אולי אני אחליף ל- GTI כדי להיות רגוע? :wink:

אגב, אם מדובר במגיפה זה דווקא טוב לבעלי יד2, כי יחליפו להם גם אחרי תקופת האחריות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אבירי, מכיוון שלא מדובר באדם מוכר היטב דבריו ממשיכים להיות בגדר שמועה.

 

למה לא מוכר? 40 הודעות ומתוכן לפחות חצי על השמועה הזו, כבר הפכו אותו לבר-סמכא, לא?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ולכן, אף שאני ממש לא רואה בדברי פליקס תורה מסיני, פשוט כל עוד אין לי - או לך - הוכחות אחרות, אני מבקש שתפסיק להצית את אש השמועה הזו. וכאמור, גם אם תועיח לי ש"הלכו" שני מנועים מתוך אלפים שעלו על הכביש, מכאן ועד "מגיפה" יש עוד דרך ארוכה. מאוד. לכשעצמי, אני באמת לא רגוע, כי הצלחת להטריד אותי. אולי אני אחליף ל- GTI כדי להיות רגוע? :wink:

 

קיבלתי...

 

(ובאמת שלא רציתי להצית שום אש, אם אתה באמת מודאג, דבר איתי בפרטי ואשמח לתת לך קצת יותר פרטים ממה שרשמתי/ארשום על גבי דפי הפורום)

-----


×
×
  • תוכן חדש...