רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
[חדשות רכב] הממשלה בוחנת יבוא רכבים המונעים באתנול ומתנול
מאת Guest Arco- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 914 צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3403299,00.html יכול להיות נחמד לתדלק ב-4 ש"ח לליטר השאלה כמה זמן יקח לממשלה ליישם פרוייקט כזה? עוד נקודה: בכתבה רשום שבמשרד התחבורה בודקים איזה רכבים יהיה ניתן לייבא לארץ. מישהו מכיר את הדגמים שמסוגלים לתדלק בסוג דלק זה?
-
מי ניתק את הפלואנס שלי? 1 2 3 4 9
מאת רועי צוקרמן-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 128 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
כפי שרובכם בטח יודעים, השוק הישראלי יהיה אחד מהשווקים הראשונים בעולם שיזכה למכונית חשמלית מודרנית מיצרנית גדולה. המכונית הזו תהיה רנו פלואנס (שתגיע לקראת אמצע 2011, זמן קצר אחרי ניסאן ליף). יהיה לה טווח נסיעה של עד 160 ק"מ, וטעינה מלאה בשקע 220V תארוך בין 6 ל-8 שעות, או כ-30 דקות באמצעות טעינה מהירה בשקע ייעודי (לפי רנו, רק מ-2012 או 2013). אפשר יהיה גם להחליף מצבר ב"תחנת דלק" של בטר פלייס. אבל. מה יקרה אם תגיעו בערב מהעבודה עם מצבר מרוקן, תחברו אותה לנקודת הטענה ברחוב / בחניה משותפת, ובבוקר תגלו ש-15 דקות מאוחר יותר עבר במקום ילד משועמם שניתק את התקע מהשקע סתם כי, ובכן, שיעמם לו? אתם בבית, המצבר ריק, תחנת החלפה יש רק במרחק כמה קילומטרים (וכמובן ש…
-
-
הקטנה הספורטיבית של "פיאט" חוגגת עשור עם שאלה קטנה אחת: ספורטיבית אמיתית או מכונית פוזה בלבד? עם מנוע 1.8 ליטר, 136 סוסים נמרצים מתחת למכסה המנוע וחמושה בהגה חשמלי, מתייצבת הקטנה הקרבית של הקונצרן האיטלקי במרכזה של סוגייה אחת: האם לאחר עשור על כבישי ישראל עדיין מצליחה הקטנה הקרבית לספק את הסחורה? פונטו HGT. יופי לא חסר l צילום: stio הספורטיביות האיטלקיות תמיד הצליחו למשוך תשומת לב, והרבה. החל מעידן האונו טורבו, הטיפו ספורטיבה, הפונטו GT וכן הפיאט קופה שהקדימה בעיצובה את זמנה - תמיד היופי והעיצוב היו במרכז העיניינים. באמצע שנת 2000 עלתה לקו הייצור הפונטו ספייס, שהחליפה למעשה את הפונטו mk1. הקונצרן האיטלקי הגדיל לעשות והעלה לייצור גם גרסה ספורטי…
הודעה אחרונה מאת KoF-sHeLeG, -
- 0 תגובות
- 861 צפיות
מועדון הרודסטרים חוגג שבע שנים להיווסדו ומזמין את כל בעלי מכוניות הרודסטר והקבריולט בצפון למפגש חברים באווירה קצת אחרת בזכרון יעקב. מתי: יום שישי ה-7/5 משעה 17:00 איפה: ברפת בת 120 שנה... טוב, המקום היה פעם רפת - היום קוראים לו אדמה, מסעדה ובית קפה שהוקמו בגבעת זמארין העתיקה לא רחוק מיקבי המזרחי. קפה, אוכל, נשנושים, בירה וחניה צמודה - הכל לפי מסורת "בר בהר". פרטים נוספים, מפה ודרכי הגעה, ניתן למצוא באתר המועדון בקישור הבא: http://www.roadster.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5290&postdays=0&postorder=asc&start=0 נתראה שם.
הודעה אחרונה מאת Mk3, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום חברים, במכתב שקיבלתי מרשות הרישוי הם מבקשים שאשלם אגרת רישוי לרכב בסך 1430 ש"ח עבור גולף 1300 סמ"ק מודל 92 . הסכום נראה לי מופרך. מישהו יכול לומר לי מה אמור להיות סכום האגרה לרכב הזה? האם מפורסמת איפשהו טבלה שמפרטת סכומי אגרה לפי קריקריונים מסויימים? אחלה ערב!
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
השאלה בכותרת. פורסם בוואלה רכב שאחרי שפיאט קנו 20% מקרייזלר, הם ישנו ויעדכנו, וצויינה שם 300C חדשה ב-2010. מבקש תמונות. תודה.
הודעה אחרונה מאת Jochman, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
בדרך חזרה מהאוניברסיטה עצרנו ברמזור עצירה מוחלטת, לאחר 20 שניות בערך נכנסה בנו נהגת מאחורה אני לא הייתי מאחורי ההגה. בזמן התאונה הוצאתי משהו מהתיק ונפגעתי מהמושב, הרגשתי יחסית סביר אחרי התאונה וגם הנהג, לאחר כמה דקות התחיל כאב די רע באזור הצוואר, אז החלטנו לסוע למיון. כמובן שהוחלפו פרטים, הרופא המליץ לי על כמה ימי מנוחה בבית בתוספת של משככי כאבים. השאלה מה עושים עכשיו? הנהג מחר יפנה לביטוח שלו, צילמתי את הת"ז שלי, את טופס השחרור מהמיון, והלכנו למשטרה למלא טופס על תאונה עם נפגעים. לאן הלאה? יש פיצויים על תאונות מהסוג הזה?(אני בהחלט חושב כרגע על דברים כלכלית, אני לא אצליח ללמוד בשבוע הקרוב, שלא לדבר על עבודה), ואני מרגיש די זוועה כרגע. תודה רבה לעוז…
הודעה אחרונה מאת Decipher, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יכולים להעניש על זה?
הודעה אחרונה מאת עידן ו, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מחודש אוגוסט מחיר רישיון נהיגה ורכב יופחת בחצי למחדשים דרך האינטרנט או הטלפון. טופס חידוש יהיה בחינם http://finance.walla.co.il/?w=/21/1670329&m=1&mid=89462
הודעה אחרונה מאת Jochman, -
-
[חדשות רכב] בקיץ מתחיל ייבוא של רכב סיני ראשון לארץ 1 2 3
מאת Guest Arco-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 35 תגובות
- 4 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883688,00.html http://motocar.co.il/article/12323.aspx האם באמת יש בארץ אנשים שיקנו את הדבר הזה בהתחשב במחיר שלו ובנתוני מנוע, והכי חשוב - ארץ הייצור! פשוט מדהים, לתמחר זבל סיני ב150-160 אש"ח. כתבה בנושא בכלכליסט: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3403150,00.html
הודעה אחרונה מאת S^M, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מבקש את עזרת הציבור , אני צריך לדעת כמה עלה הרכב הזה כחדש בשנת 2008 ואם אפשר, גם ב-2008 . אם למישהו יש מגזינים ישנים או גישה למידע הזה איכשהו, אשמח אם יעזור.
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, ברשותי שתי מכוניות, האחת מאזדה 6 מודל 2003, מנוע 2000 סמ"ק- 147 כ"ס. והשנייה, שברולט מאליבו מודל 1999, מנוע 2400. איך אני יודע איזה הנעה יש למכוניות? איך ברמות הנהיגה הסבירות צריך לקחת זאת בחשבון (על מנת לשפר בטיחות, חוויות נהיגה) ? ואיך ברמות הגבוהות מייחסים חשיבות להנעה קידמית אחורית? בגדול, איך זה משפיע על הנהיגה? תודה רבה, ויום טוב
הודעה אחרונה מאת siera83, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרבה זמן מציק לי רכבם של המקסיקנים כמדומני המקפצים, שפתאום כל החלק הקדמי עולה למעלה, הצד השמאלי/הימני עולה וכדומה. ניסיתי לחפש ביוטיוב אך לא מצאתי דבר. מישהו מוכן לתת כמה סרטונים של הרכבים? ואם אפשר גם הסבר איך הדבר הזה פועל? בתודה, איתי ( שמנסה למצוא את הרכבים המקפצים ).
הודעה אחרונה מאת bmw ricer, -
-
שלום חברים, פרסמתי את ההודעה גם ב"יעוץ לרכישת רכב" אבל נראה לי שכאן יותר מתאים... יש לי בעיה ואודה מאוד על עזרתכם: רכשתי לפני כחצי שנה פיאט גרנדה פונטו מטריידמוביל ראשל"צ, רכב מיד ראשונה פרטי. הרכב עדיין באחריות (עלה על כביש ביולי 2008), אך על מכסה המנוע הופיעו קילופי צבע לפני כשבועיים. באתי למוסך פיאט מרכזי כדי לתקן זאת במסגרת האחריות, ושם נאמר לי שמכסה המנוע נצבע מחדש ולכן התיקון יהיה על חשבוני. דיברתי עם הבעלים הקודמים של הרכב (מצאתי את פרטיו ברישון הרכב) והוא אמר לי שלא הייתה שום תאונה ושהוא לא צבע את מכסה המנוע, וגם בבדיקה שערכתי טרם קניית הרכב (לפני כחצי שנה) לא נרשם דבר על צביעה מחדש של מכסה מנוע. נכון לעכשיו, טרייד-מוביל מתנערים מאחריות, במוסך הבדיקה אמרו ש…
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
ערימה המורכבת מחלקי כ-100 מכוניות הרוסות בצורת בקבוק אלכוהול, הוצבה הבוקר (ה') לצד נתיבי איילון על-ידי חברת הפרסום נור. המטרה המוצהרת: הגברת המודעות לסכנות שבנהיגה תחת השפעת אלכוהול. לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3882119,00.html
הודעה אחרונה מאת GuyIzr, -
-
- 6 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
ערב טוב קיבלתי היום הביתה קנס חניה של עירית ירושלים על חניה במדרכה 500 ש"ח קנס הרכב היה של חברה בליסינג יכול להיות שקנס על חניה בירושלים הוא 500 ש"ח? או שהוכפל כאן פי 5?
הודעה אחרונה מאת chris moltisanti, -
- 12 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
קודם כל אני חייב להדגיש: אני לא בטוח אם זה הפורום הנכון לשאול את שאלותיי אז תרגישו חופשי להעביר, למרות שזה goes without saying. אני מעוניין (בעזרת השם) לפתוח דוכן אוכל מהיר, כנראה שהתקציב לא יאפשר רכב יקר, אז ניקח לדוגמא את הפיאט דוקטו שנת 1996 בערך. יש נגר+רתח שיעשה שיפוץ בפנים+בחוץ בשביל הדוכן, אבל יש כמה דברים שלא ברורים לי, ואם למישהו תהיה עצה בשלוף אני אשמח מאוד; חשמל\גז: המתקן של ההמבורגרים (כריים או משהו) צריך כנראה לעבוד על גז או חשמל, חשבתי על האפשרות של הגנרטור אבל זאת אפשרות מאוד רועשת, כריים צורכים הרבה חשמל והמתקן של הנקניקיות צריך מים חמים תמידית אז המחמם של המים גם יצרוך הרבה חשמל. יש את האפשרות של הגז אבל זה לא בטיחותי. מה כדאי? הדבקה\שילוט\צ…
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
- 3 תגובות
- 684 צפיות
אהלן חבר'ה. ברשות אחי ישנו רכב (אלפא 146, אם זה משנה). לרכב אין טסט כ3 חודשים, הרכב מחר כנראה יכנס למוסך איציק (בית דגן) בשביל החלפת מנוע. לאחר החלפת המנוע, אני אוכל להוציא טסט זמני בשביל להגיע לביתי? איך אני מאשר את המנוע וניגש לטסט שנתי? המנוע מגיע עם שטר מכר. אשמח לקבל הסבר מפורט, כי הנושא די חדש שלי. JEP.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני בספק אם צדקתי בנוגע לדגם, אבל ניחא לעוד תמונות- http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=64786 בעיקר עולה לי מילת השאלה "איך" איך הוא הצליח לעשות את זה ברוורס איך זה שלמעט מכות פח (שגם הן מגוחכות יחסית לרכב שעבר קיר) הצבע לא נפגע
הודעה אחרונה מאת ברמונדו, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 977 צפיות
אני מעוניין לרכוש Valentine V1, אך יש לי כמה שאלות, האם המכשיר רלוונטי? הוא מגן בעצם רק מול הדבורה כפי שהבנתי. כיום מחליפים את כל המצלמות הקבועות ככה שרק גלאי מבוסס מסד נתונים + GPS יכולים לעזור. השאלה היא, האם ישנה אכיפה עם הדבורה באזור מרכז הארץ? לפני הבנתי עיקר השימוש בדבורה היא בכבישי הדרום. אני לא יודע אם כדאי להשקיע כ - 3000 ש"ח על המכשיר. אשמח אם תוכלו לייעץ לי.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מנהלים: אמנם נושא הגריטה נטחן, אבל לא הסוגיה הזו. הפעם תורכם לעשות חיפוש לפני שאתם לוחצים על הכפתור באתר משרד התחבורה נכתב שרכב צעיר מ-20 שנה (אך מבוגר מ-15) יכול להגרט אם קיבל הורדה מהכביש ע"י ניידת בטיחות. ציטוט ממשרד התחבורה: "הורד מהכביש עם קוד ביטול "ניידות בטיחות". זה הדו"ח של ה-1000? השאלות שלי: ניידת בטיחות יכולה לתת גם דו"ח של 250 שקל, לא 1000, וללא טסט חוזר. האם זה נכלל בהגדרה של הורדה מהכביש? האם בסמכות השוטר לחייב טסט מחדש אך לוותר על הדו"ח הכספי? תודה. (מדובר ברכב מודל 91 שאני רוצה לגרוט)
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נסעתי היום עם הרכב ושוטר הורא לי לעצור בצד לבדיקה שגרתית- מסמכים ,ינשוף ... בסיום התהליך הוא ביקש ממני לתת מספר פלאפון ושחרר אותי. (זו פעם ראשונה שעוצר אותי שוטר לבדיקה) השאלה שלי זה למה הוא לקח ממני מספר פלאפון והאם אני צריך לדאוג בגלל זה?
הודעה אחרונה מאת אנלוגי, -
-
- 6 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, האם זה אפשר שפסיכיאטר (קב"ן) של צבא לפסול רשיון נהיגה של אזרח עקב סעיף נפשי? קב"ן יכול לפסול את הרשיון מרחוק? שמעתי שברגע שתתקבל כל הוראה שכזו על נהג אז משרד הרישוי מזמין את הנהג לבדיקה של כשירות לנהיגה, כך זה הולך או בעצם איך זה הולך?
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היום ערכתי נסיעת (נהיגת) מבחן בסיאט איביזה FR החדשה. מדובר ברכב מבחן של היבואן שעבר כ 16,000 ק"מ, שבהם אני מניח שעבר חיים לא קלים כלל. OK, לפניי הרשמים אומר מראש כי הנסיעה קצרה ולבטח שלא מספיק ממצא, אבל אלו הם עיקרי הדברים פחות או יותר : תיבת ה DSG עובדת נהדר, חלקה ומהירה כברק, וגם התפעול הידני מצוין! במצב ספורט יש משיכה מלאה עד למנתק וההחלפות אף מהירות מבמצב הרגיל. המנוע רדום לשבריר שנייה ביציאה מהמקום, ולפתע הרכב פשוט נבעט קדימה (כנראה שזו התוצאה של מומנט מירבי ב 1250 סל"ד) וגם עם שלושה אנשים (כולל נהג) לא קלים ומזגן דולק, כוח ממש לא חסר. צליל המנוע אינו בדיוק ספורטיבי, אך אינו מוגזם צורם או מציק. מורגשת ירידה בדחף שמספק המנוע, בערך ב 5000 סל"ד ומעלה. על א…
הודעה אחרונה מאת gtv11636, -
-
- 1 תגובות
- 776 צפיות
ערב טוב לכולם. הבנתי שיש גם דגמים של סיוויקים עם מנוע 1.5 DX עכשיו מה אומר הDX ואיזה בידיוק מנוע זה ? VTEC? כמה כוח סוס וכ'ו? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3882563,00.html תשעה מבעלי מכוניות הספורט-יוקרה במחיר קרוב למיליון שקל, נקראים למוסכי החברה המורשים. הסיבה: חגורות הבטיחות עלולות להשתחרר ממנגנון העיגון במקרים קיצוניים. מסתבר שגם ל"פורשה" יש בעיות בטיחותיות,מעניין כיצד יהיו התגובות עכשיו.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
רענון נהיגה
מאת Badi_Mami- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
קיבלתי היום רענון נהיגה ואמרו לי שאני צריך לבחור לאחד מ3 הגופים: המועצה הלאומית למניעת תאונות המכללה למינהל מיסודה של הסתדרות הפקידים מכללת אפיק השתלמויות אזוריות מה הכי מומלץ(אתם יודעים מבחינת מה) מבין אלה שעברו כבר?ואיפה הכי כדאי בת"א לעשות את זה?
הודעה אחרונה מאת Badi_Mami, -
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כתבה ומבחן השוואתי של הקליאו ספורט 200 החדשה שנחתה בארץ לא מכבר. יופי של כתבה, יופי של דוגמנית והכי חשוב רכב מגניב וכיפי.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 4 אלף צפיות
חוק חדש שנכנס היום לתוקפו יאפשר לבעלי מכוניות פרטיות לחנות בתחנות אוטובוס בימי מנוחה. יוזם החוק ח"כ אופיר אקוניס: "ציבור גדול מאוד ייהנה מהחוק הזה" http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1669238
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האוטו הזה כבר מאז שהוא יצא לא יצא לי לראות אותו. מישהו פה יודע איפה ניתן לראות אותו באזור בת-ים, חולון, ראשל"צ? תודה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת sronis,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 247 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- ניקו פ.
- פינדר
- Alberrto
- MIHAEL
- EliC25
- ypz
- mcshmupi
- nechmya
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- אליה
- matan_mil
- FROGIE
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
- carsgo
- נהג חדש תקציב קטן
- עדי-אל
- avargel
- Nemesis
