Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברכב אוטומט: האם ברמזור להעביר ל ניוטרל או להחזיק את הרגל על הברקס


drorvar
שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זאת שאלה של אידיוט אבל מגיל הרשיון ועד היום (10 שנים) לא נהגתי/החזקתי רכב אוטומט.

בגלל שחברה שלי ש"מתקשה" לנהוג על גיר ידני ושנינו נוהגים באוטו קניתי רכב אוטומט (סוזוקי איגניוס).

נראה לי הגיוני שברמזור של כמה שניות להחזיק עם הברקס וברמזור ארוך להעביר לניוטרל כדי לשמור על הברקס וכדי שהמנוע לא ילחם בעצמו ובברקסים.

בקיצור אשמח לתשובה בעניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון תעשה חיפוש.

דבר שני פשוט תשאיר על D.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניוטרל עדיף

 

כנ"ל אתה, דבר ראשון- תעשה חיפוש.

 

עדיף למי?

למכון גירים בעתיד הרחוק?

 

כמה שפחות תשחק עם הגיר, יותר טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5127 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...