Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז היום מתקשרים מצ'מפיון להציע לי מבצע מכירות...


roee
שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני גם לא קונה רכב חדש בהגדרה, מקסימום בין שנה לשנתיים על הכביש,

לא מזיז לי את הקצה של הפופיק הניילונים שעל המושבים או עץ הריח שעל המראה הפנימית.

מאוד מזיז לי אלפי השקלים שהרכב מאבד עם נגיעת הצמיגים באספלט. :roll:

עם הטכנולוגיה של היום ובקרת האיכות ,רכב חדש ורכב בין 5 מתנהגים בדיוק אותו הדבר [מלבד מכוניות שעברו התעללות מאסיבית ואז לא משנה גם אם נסע חצי שנה על הכביש].

 

 

חבל שלא חושבים כמה כסף המדינה מפסידה על תאונות ,בתי חולים ,העדרות מהעבודה וכו, עקב תקלות שתוקעות אנשים בדרך להיות פרודוקטיביים.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא חושב שצ'מפיון מסכנים, או שלא צריכה להיות הוזלת מחיר כתוצאה מירידת שער המטבע. אבל החישוב שלך לא רציני.

קודם כל, אתה לא יודע באיזה שער צ'מפיון שילמו ליצרן ומתי. אם הרכב יושב בארץ כמה חודשים, הוא נקנה בשער גבוה יותר.

מעבר לכך, במחיר המכונית מגולמות הוצאות אמיתיות שהן בשקלים מקומיים, וממש לא משתנות בהתאם לשער, כמו משכורות לעובדים, דמי שכירות לאולמות תצוגה ומגרשי אחסנה, הוצאות פרסום, וכו'.

 

ושוב, צריכה להיות ירידת מחיר, רק שהדרך לחישוב שלה שונה לגמרי מחישוב אחוזים פשוט, והתוצאה שלה בהכרח יותר קטנה מכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות הם ווולבו עושים "יום מכירות". מה עושים אלפא? פורד? נאדה.

 

הם גם לא צריכים לעשות ימי מכירות כי המחירים שלהם לרוב הדגמים שפויים אתה רוצה שאלפא ימכרו 159 ב170 אלף שקל.

 

בצמפיון הבעיה הפוכה הם לוקחים רכבים עממיים כדוגמת גולף מוכרים אותם במחיר מטורף 175 אלף למנוע 160 כ"ס כדי לקרוא להם רכבי פרימיום ואז עושים ימי מכירות שבהם מורידים 3000 ש"ח הנחה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא חושב שצ'מפיון מסכנים, או שלא צריכה להיות הוזלת מחיר כתוצאה מירידת שער המטבע. אבל החישוב שלך לא רציני.

קודם כל, אתה לא יודע באיזה שער צ'מפיון שילמו ליצרן ומתי. אם הרכב יושב בארץ כמה חודשים, הוא נקנה בשער גבוה יותר.

 

עם זה אני נוטה להסכים, אם כי לא הייתי מתפלא כלל אם צ'מפיון משלמים ליצרן בקו אשראי של כמה חודשים טובים.

וחוצמזה - היי, כשהיורו עולה, כמה זמן לוקח להם להעלות מחירים?

 

מעבר לכך, במחיר המכונית מגולמות הוצאות אמיתיות שהן בשקלים מקומיים, וממש לא משתנות בהתאם לשער, כמו משכורות לעובדים,דמי שכירות לאולמות תצוגה ומגרשי אחסנה, הוצאות פרסום, וכו'.

 

א. החשבון שעשיתי מתייחס למיסוי של 100%. בפועל המיסוי גבוה מעט מזה, כך שעל כל שקל שנחסך בתשלום ליצרן, מעט יותר משקל נחסך לצ'מפיון במיסים.

ב. אני לא מצפה מהם להורדה ישירה, אבל גם עליה של 5K ועליה הנחה של 3K זה רחוק מלהיות רציני.

ג. כללי היצע וביקוש פשוטים אומרים שיתכן וגם אם ב170K הם מרוויחים פחות ליחידה, הם עדיין היו מרוויחים יותר מאחר והיו יותר רוכשים (אבל זה כבר באמת שיקול בלעדי שלהם).

ד. גם ב180K הם היו מרוויחים יותר ממקודם, ולא הייתי טורח לפתוח את השרשור הזה.

ה. התזמון בו הם מזימינים לקוחות למבצע הזה פשוט ציני - או שהם מנסים לעשות מכה לפני שהיורו עולה למעלה (נניח להעיף את המלאי הקיים ולהזמין חדש בשער נמוך יותר), או שהם מחפשים כמה נשמות טובות אחרונות שיקנו לפני ירידת מחירים.

 

היי, בסך הכל זה יבואן פרטי ואני לא מאשים אותם על כך שהם מנסים להרוויח. אני גם נגד - בצורה גורפת - התערבות בשוק חופשי. אבל אז נשאלת מהו בעצם שוק חופשי - כידוע לכל (ובמיוחד למי שניסה לייבא חלקי חילוף לרכב שלו, רחמנא ליצלן), שוק הרכב מעולם לא היה חופשי.

 

ובכל אופן, אני נוטה להסכים עם הנקודות שלך, ועדיין הסלידה בעינה עומדת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם גם לא צריכים לעשות ימי מכירות כי המחירים שלהם לרוב הדגמים שפויים אתה רוצה שאלפא ימכרו 159 ב170 אלף שקל.

 

בצמפיון הבעיה הפוכה הם לוקחים רכבים עממיים כדוגמת גולף מוכרים אותם במחיר מטורף 175 אלף למנוע 160 כ"ס כדי לקרוא להם רכבי פרימיום ואז עושים ימי מכירות שבהם מורידים 3000 ש"ח הנחה.

 

193K לגולף TDI. והמבין יבין.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם גם לא צריכים לעשות ימי מכירות כי המחירים שלהם לרוב הדגמים שפויים אתה רוצה שאלפא ימכרו 159 ב170 אלף שקל.

 

בצמפיון הבעיה הפוכה הם לוקחים רכבים עממיים כדוגמת גולף מוכרים אותם במחיר מטורף 175 אלף למנוע 160 כ"ס כדי לקרוא להם רכבי פרימיום ואז עושים ימי מכירות שבהם מורידים 3000 ש"ח הנחה.

יש לך טעות

הגולף 160 כ"ס זה רכב פרימיום ועוד איך

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

193K לגולף TDI. והמבין יבין.

 

אתה רציני :shock: אשכרה מאה תשעים ושלוש אלף ש"ח? :shock:

 

יש לך טעות

הגולף 160 כ"ס זה רכב פרימיום ועוד איך

בא נרד מהקשקשת הצ'מפיונית הזאת שהם מנסים להאכיל אותנו, גולף זה לא רכב פרמיום!

בשום מקום בעולם (כולל אפילו ישראל למרות מה שצמפיון מנסים להאכיל אותנו) לא תראה מישהוא נוסע בגולף ותגיד "וואללה, הצליח בחיים הבחור!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רציני :shock: אשכרה מאה תשעים ושלוש אלף ש"ח? :shock:

 

 

בא נרד מהקשקשת הצ'מפיונית הזאת שהם מנסים להאכיל אותנו, גולף זה לא רכב פרמיום!

בשום מקום בעולם (כולל אפילו ישראל למרות מה שצמפיון מנסים להאכיל אותנו) לא תראה מישהוא נוסע בגולף ותגיד "וואללה, הצליח בחיים הבחור!"

 

אני לא רוצה לפתוח כאן דיון עתיק יומין, אבל אני אעשה את זה בכל זאת, למען המשפחה: בהשוואה למכוניות קומפקטיות אחרות, הגולף, במיוחד הMK6, זה פרימיום. זה פרימיום באבזור, פרימיום בטכנולוגיה ואחושילינג פרימיום במחיר. כשאני רואה מישהו בגולף, אני בדרך כלל מניח אחד מהבאים:

 

1. אם זו GTI ונוהג בחור, אז אבא לא אהב מספיק בשביל לקנות S3. אם זו GTI ונוהגת בחורה, אז אבא נוסע בטוארג, אחרת הייתה לה מיני

2. כל גולף אחרת, אני מניח שמדובר בזוג פנסיונרים חביבים שלא יודעים לחשב שערי מטבע

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם קשקשת. למה שצ'מפיון יורידו מחיר אם יש רשימת המתנה של 3 חודשים לרכבים הפופולריים. יש להם סחורה טובה, טכנולוגיה מובילה, מי שרוצה שישלם. אנשים משלמים וממתינים. מי שמוריד מחיר, זה לא בגלל שהיורו ירד, או דמי השכירות ירדו. זה מפני שהוא נתקע עם מלאים או לא עומד ביעדים מול היצרן.

צריך להגיד הידד לצ'מפיון שהם לא מיבואנים המובילים סיבסוד מחיר לטובת חברות הליסינג, דרך ניפוח מחיר ללקוחות פרטיים.כמו דלק מוטורס למשל.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא חושב שצ'מפיון מסכנים, או שלא צריכה להיות הוזלת מחיר כתוצאה מירידת שער המטבע. אבל החישוב שלך לא רציני.

קודם כל, אתה לא יודע באיזה שער צ'מפיון שילמו ליצרן ומתי. אם הרכב יושב בארץ כמה חודשים, הוא נקנה בשער גבוה יותר.

מעבר לכך, במחיר המכונית מגולמות הוצאות אמיתיות שהן בשקלים מקומיים, וממש לא משתנות בהתאם לשער, כמו משכורות לעובדים, דמי שכירות לאולמות תצוגה ומגרשי אחסנה, הוצאות פרסום, וכו'.

 

ושוב, צריכה להיות ירידת מחיר, רק שהדרך לחישוב שלה שונה לגמרי מחישוב אחוזים פשוט, והתוצאה שלה בהכרח יותר קטנה מכך.

 

אין לי צל מושג מהם הסדרי התשלומים בין צ'מפיון ל VAG, כמו גם ההגנות לשערי מטבע בהם הם משתמשים. על דבר אחד אין מחלוקת והיא העובדה שעליית שער של מטבע הרכישה מייקרת באופן כמעט אוטומטי את המכונית לצרכן הישראלי, בעוד את הכיוון השני היבואנים לא מכירים. כמובן שזכותו של היבואן לדרוש כמה שהוא רוצה וגם ל"הרביץ מכה", כשיש הפרשי שער כמו עכשיו וללקוח שמורה הזכות שלא לקנות או לחרוק שיניים שהוא רושם צ'יק. מה שאותי מרגיז היא העובדה שמצד אחד מספרים לך סיפורי מעשיות ש"לנו זה עולה יותר" וכדי לשפוך לך עוד קצת פילפל על הפצע המדמם, גם מכריזים על מבצעים מצחיקים. ואיני מדבר על צ'מפיון באופן מיוחד, מדובר בהתנהגות של כלל היבואנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם גם לא צריכים לעשות ימי מכירות כי המחירים שלהם לרוב הדגמים שפויים אתה רוצה שאלפא ימכרו 159 ב170 אלף שקל.

בצמפיון הבעיה הפוכה הם לוקחים רכבים עממיים כדוגמת גולף מוכרים אותם במחיר מטורף 175 אלף למנוע 160 כ"ס כדי לקרוא להם רכבי פרימיום ואז עושים ימי מכירות שבהם מורידים 3000 ש"ח הנחה.

 

כן, למה שאלפא לא ימכרו 159 ב- 170K אם השער ירד? למה באלפא לא צריך להוריד מחירים? רק צ'מפיון גנבים? במה היא יותר טובה מסובארו B4 שהיא צריכה מלכתחילה להימכר ביותר? תיכף תגיד לי שהיא יותר טובה, ואולי עוד תסכים שגולף 160 יותר טובה מ- B3 ולכן יש הצדקה לפערים? בחיאת, תפעיל היגיון בריא ויחס שווה לכל הרכבים, לא רק לאלה שאתה נוהג בהם... צביעות זה יופי בתור שכנוע אישי, אבל תהיה אובייקטיבי.

 

ולגבי הפסקה השניה שלך, הינה תשובה: באלפא הבעיה הפוכה, לוקחים רכב כמו הפונטו, מלבישים עליו בגדים שונים, קוראים לו מיטו, ומוכרים אותו במחיר מטורף של 170 אלף למנוע 155 כ"ס, והוא קטן יותר, איטי יותר (בעשירית שניה, אבל כדוגמה), ופחות מאבזר מהגולף 160. אז למה כ"כ יקר?

 

193K לגולף TDI. והמבין יבין.

 

זו הגזמה פרועה. השאלה אם זה אמיתי, כי אני ראיתי מחירים נמוכים הרבה יותר לגולף פלוס TDI (שהיא מלכתחילה יקרה יותר מהגולף הרגילה). אפשר לדעת מאיפה המחיר הזה?

 

סתם קשקשת. למה שצ'מפיון יורידו מחיר אם יש רשימת המתנה של 3 חודשים לרכבים הפופולריים. יש להם סחורה טובה, טכנולוגיה מובילה, מי שרוצה שישלם. אנשים משלמים וממתינים. מי שמוריד מחיר, זה לא בגלל שהיורו ירד, או דמי השכירות ירדו. זה מפני שהוא נתקע עם מלאים או לא עומד ביעדים מול היצרן.

צריך להגיד הידד לצ'מפיון שהם לא מיבואנים המובילים סיבסוד מחיר לטובת חברות הליסינג, דרך ניפוח מחיר ללקוחות פרטיים.כמו דלק מוטורס למשל.

 

נכון, אבל אל תבלבל את החבר'ה עם עובדות. הם יודעים יותר טוב מכולם. לא היבואנים האחרים ששוחטים את הציבור הפרטי כדי לסבסד ליסינג הם בעיה, אלא צ'מפיון. לא היבואנים האחרים שלא מביאים שום דבר מעניין לפה הם בעיה, אלא צ'מפיון. אגב, גם אני חושב שהמחירים שלהם יקרים, אבל מה יש במקום? כשתגיע ג'ולייטה יהיה מה לבחון מול ה- 160. בינתיים מה יש מחוץ לצ'מפיון? כלום. שיממון.

 

בא נרד מהקשקשת הצ'מפיונית הזאת שהם מנסים להאכיל אותנו, גולף זה לא רכב פרמיום!

בשום מקום בעולם (כולל אפילו ישראל למרות מה שצמפיון מנסים להאכיל אותנו) לא תראה מישהוא נוסע בגולף ותגיד "וואללה, הצליח בחיים הבחור!"

 

גולף בפני עצמו לא. וזאת, למרות ששאיפת רוב האנשים - אם תיתן להם לבחור - זה גולף ולא מגאן. גם לא יונדאי או אופל.

אבל גולף שמאיצה יותר מהר מ- 95% מהרכבים, ומגיעה עם אבזור עד הגג שגם היום אין בשום רכב אחר (!) בסגמנט או במחיר, היא - מה לעשות - כן סוג של פרמיום, אם כי בוודאי שלא ברמה של רכבי פרמיום כמו מיני, אאודי, וכו'. גם לא בגלל זה רכשתי אותה, אלא בגלל מה שהיא מכילה. כמו ש- 159 מאובזרת היא סוג של. וכמו ש- A3 היא סוג של. אבל זו בכלל לא השאלה. נניח שהיא לא פרמיום. האם המחיר שלה מוצדק? מה התחליף שאתה מציע לי? יש איזה אופל מעניינת? יש איזה פורד מעניינת? כלום. מדבר.

 

ואני עדיין לא מבין, איך מזה שהם עושים מבצע מכירות ואף אחד אחר לא, שוב השרשור הפך לכמה הם חומסים אתכם (אתם שלא קונים בכלל מתוצרתם, כן?) ורק הם לא בסדר... move on.

 

אולי אתם רוצים אבל מפחדים להודות? אולי אתם רוצים אבל לא רוצים לשלם? כי מבחינה אובייקטיבית, פשוט אין שום דבר שמתחרה בזה בשוק הישראלי, גם לא יותר משנה אחרי ההגעה של דור VI.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הוויכוח הזה אפשר לחזור מליון פעמים, אם אתה משווה את גולף ל I30, סיד או סקודה היא יקרה. היא בפירוש לא בפלח של תמורה מעולה לכסף, אם אתה משווה לטויוטה, הונדה ופיג"ו (לא גרסאות ליסינג) היא באותה רמת מחירים, אל תצפה מ TSI 160 להימכר במחיר של משפחתית קומפקטית כי היא מציעה הרבה מעבר, בעצם אתה יכול, פיג"ו 308 טורבו, הגולף עדיפה לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...