Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז היום מתקשרים מצ'מפיון להציע לי מבצע מכירות...


roee
שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תראה, לא הייתי ממהר להאשים את היבואנים. הם בסה"כ עושים מה שכל בעל עסק היה עושה - מנסים למקסם רווחים. נכון, חלק מהם עושים את זה בטיפשות ע"י גביית מחירים מופרכים (מיני למשל - אם כי באורח פלא זה מצליח להם) וחלק פשוט רוכבים על הגל שאירגן להם משרד האוצר (ע"י אי הורדת מחירים עקב רפורמת המס, למרות שהיה אפשר). בסופו של דבר, האשמה הכמעט בלעדית היא המדינה - היא זו שגובה מאיתנו מסים מטורפים על רכב חדש, והיא זו שמאפשרת לחברות הליסינג לקבל כוח כה-גדול בשוק הרכב הישראלי, ומכריחה את היבואנים לסבסד את הרכבים שהם מוכרים בהנחה ענקית לליסינג, ע"י הרכבים שהם מוכרים לציבור הפרטי...

 

אבל למה אנחנו מצפים, ממדינה בה מס ההכנסה הוא מהגבוהים בעולם וביטוח לאומי הוא כ-ל כ-ך לא שיוויוני...

 

רוני

האמירה שליבואני "מיני" מצליח למרות המחיר המשונה, מעט אופטימית. בין השאר בשל כך שאין לנו יכולת לבדוק כמה מכוניות היו נמכרות, לו המחיר היה נורמלי. אפשר להניח שהכמות היתה גדולה משמעותית, שכן כל מי שמסתובב מעט באירופה שם מחירה היחסי סביר ( משהו כמו קומפקטית ממוצעת ), רואה עדרים של מיני רועים באחו העירוני.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אנחנו גם לא יודעים מה המחיר בפועל, שהרי לכל עו"ד/רו"ח/רופא/משחד רופא מיון/תשלימו לבד, נותנים הנחה של עשרות אלפי ש"ח. עם זאת, עדיין יוצא יקר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קנית VAG בגלל ההתקלפויות אבל בכל זאת קנית אלפא למרות שהיא מחלידה ? :shock:

 

כן, אלפא מחלידה, רנו כל היום במוסך ויפניות עשויות מנייר.

Get a life!

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי ב-צ-י-נ-י-ו-ת, התכוונתי לדברים שאמרתי בדיוק כמו שאתה התכוונת לדברים שלך כשאמרת: "אלפא מחלידה, רנו כל היום במוסך ויפניות עשויות מנייר". !!!!! (ועוד ! כי הצלחת לעצבן אותי).

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב צריך לשפוט לגופו ולא להכליל לגבי כל הרכבים של צ'מפיון. יש סיכויים גבוהים מאוד שבקרוב תהיה לי GTI או שירוקו - כי אלה רכבים של צ'מפיון שאין להם מתחרים. לעומת זאת, אין סיכוי שאעדיף לרכוש לאשתי גולף בסיסית על פני פוקוס בסיסית - אין שום יתרון לגולף על פני הפוקוס שמצדיק את ההפרש ובאירופה מחיריהן זהים.

אני חושב שפוקוס ב 119K (במיוחד הסטיישן שאין לה תחרות) היא קנייה מצויינת ולא צריך להיות אכפת לי אם הליסינג קונה אתה ב 80K.

 

 

להתקשר ללקוח שלהם ולהציע מבצע אטרקטיבי, בשביל לבזבז לו יום עבודה ובסוף להציע לו הנחה של 3K שבסך הכל משקפת עליה של 2K במחיר מאז שהרכב החל להמכר, בעוד ששער המטבע ירד ב15%, זה כבר להשתין לבאר ממנה אתה שותה.

מזל שאין לך מרצדס, אז בכלל היית מתעצבן.

בשבוע שעבר התקשרו מכלמוביל להזמין את הלקוחות ל"השקת המחירון החדש".

השבוע התקשרו להזמין למבצע המשומשות במגרש הטרייד-אין (מהלך תמוה מעט, להזמין את מי שרשום שקנה רכב חדש למבצע של משומשות). זאת בנוסף להזמנות להשקת דגמים חדשים (ללא נסיעות מבחן) והזמנות לציון תחילת כל שנת מודל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאתם סוטים מהנושא שהתחיל פותח הדיון, וזה הכיוון החד צדדי של המחירים ושערי המטבע.

אני קצת מכיר את התחום של גידורי המטבעות והתנהלות יבואני הרכב מהבחינה הפיננסית,

ואומנם לא ניתן לדעת באיזה שער הם קנו את הרכבים שנמכרים כעת, כיוון שלפעמים הם בכלל המירו

את המטבע בעסקאות עתידיות ולכן הירידה בשער המטבע לא משנה להם את העלות,

אבל עדיין, ירידה של 15% במטבע, חייבת לגרור ירידת מחירים כלשהי, והיבואנים עושים מה

שכל בעל עסק חסר תחרות עושה. מצפצף על כולם ומעלה מחירים, כי אצל מי תלך לקנות?

אצל יבואן אחר שגם מצפצף עליך?

וזה נכון לכל המשק. חברות הסלולר, הבנקים, וכל שאר הקרטלים.

אם המדינה היתה באמת רוצה, היו מקלים על יבוא אישי ופותחים את היבוא המקביל בצורה אמיתית,

בלי הערמת קשיים ומכשולים, ואז היינו רואים יבואנים שלא מזלזלים בלקוח הפרטי, כי אם הוא יוצא

מאולם התצוגה ללא רכב, סיכוי סביר שיהיה מי שימכור לו משהו אחר.

אבל לאף אחד שם בממשלה/כנסת/כל רשות ציבורית אחרת, לא אכפת מאיתנו, אלא רק מעניין כל אחד

איך הוא עושה לביתו, ומאיפה הוא גוזר את הקופון הבא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן ,אני מוכן לבוא לקראתך ולהתפשר : אפשר לומר שפולו החדשה זה כמעט פאביה כי הפאביה יצאה לפניה , סגרנו ?

 

דווקא פביה ופולו לא מבוססות על אותה פלטפורמה. פביה דור שני מבוססת על אותה פלטפורמה של פביה דור ראשון. :wink:

פולו ואיביזה החדשות מבוססות על פלטפורמה חדשה של VAG.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בטוח שאתה טועה, אבל כנראה שאתה צודק:

 

the second generation Fabia is not based on the VW Group's PQ25 platform, instead being based on the PQ24 platform like the first generation model.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעומת זאת, אין סיכוי שאעדיף לרכוש לאשתי גולף בסיסית על פני פוקוס בסיסית - אין שום יתרון לגולף על פני הפוקוס שמצדיק את ההפרש ובאירופה מחיריהן זהים.

 

חשבתי שאתה גבר מודרני שייתן לה לבחור לבד ;-)

 

דווקא כרוכש פרטי, יש את שיקול הגיר והדלק. בנוסף, זה עניין אותי ובדקתי באתרים באנגליה, ומסתבר שדווקא אם אתה מוסיף את האבזור שמגיע עם ה- 122 (לא היה 1.6 בנזין להשוואה), המחיר יוצא יקר יותר מאשר הפוקוס המקבילה, כך שאע"פ שצ'מפיון "גנבים", הם לא יותר גנבים ממישהו אחר... אני מניח שצמ'פיון בכוונה מוסיפים את כל האבזור, כי כך הם באמת יכולים לגבות יותר ולמצב את הרכב כיקר יותר מלכתחילה, אבל שוב, בתוספת האבזור זה דווקא מייצג את הפער שיש גם בחו"ל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמירה שליבואני "מיני" מצליח למרות המחיר המשונה, מעט אופטימית. בין השאר בשל כך שאין לנו יכולת לבדוק כמה מכוניות היו נמכרות, לו המחיר היה נורמלי. אפשר להניח שהכמות היתה גדולה משמעותית, שכן כל מי שמסתובב מעט באירופה שם מחירה היחסי סביר ( משהו כמו קומפקטית ממוצעת ), רואה עדרים של מיני רועים באחו העירוני.

 

אני מניח שהם עושים את החשבון ומבינים שאם היום הם מצליחים למכור כמה עשרות מכוניות בשנה עם רווח של נניח 100000 שקל לאוטו (ולצערי, אני לא חושב שאני מגזים פה), כדי להרוויח באותה המידה עם רווח סטנדרטי של נניח 25000 שקל לאוטו, הם יצטרכו למכור פי 4...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם ביטלו את ההזמנה במקום ולאחר מאמצים גם קיבלו את המקדמה.

 

eransh1, דווקא אם תאמר דברים בגנות פולקסווגן יש סיכוי שתזכה בתואר משתמש החודש או אפילו מנהל פורום :)

אני לא מסכים עם העמדה שלך כי אתה כנראה לא מתמצא ביתרונות של הרכבים הללו ומבחינתך משפחתית זה משפחתית ,לא משנה מי היצרן. העיקר שיש מנוע וגיר אוטומט.

 

חבל על הזלזול שלך בעמית לפורום. זה לא מכבד אותך. באמת שלא.

אתה יודע באותה מידה אפשר גם לאמר עלייך שזה לא משנה על מה אתה נוסע, העיקר שזה שחור, עם ג'נטים, ויש עליו מדבקת GTI, ואגזוז בגודל ארובות רידינג. אה, וסמל "נחשב" של פולקסווגן.

 

אני אחזיר אותך קצת לדיון, כי הרי ברור שלא היתה לך תגובה עניינית אז זרקת איזו חוכמולוגיה באויר, הדיון היה לגבי מבצעים של צ'מפיון וזה שהן מעלים בX מחיר כדי להוריד ממנו אח"כ Y " הנחה". ואז נאמר כאן (בלי כל קשר לדגמים ספורטביים כאלו ואחרים) .איפה פה הקשר ל"גיר אוטומט ומנוע"? למה מה יש בVAG, הנעת פלוטוניום? באיזה יתרונות אני לא מתמצא פשוט חשוב לי להבין שלא ברמת הסיסמאות.

 

כבר אמרתי בעבר, אם מגיע למישהו פרס על שיווק זה לצ'מפיון איך לקחו משפחתית טובה (גולף? ג'טה?) שבאירופה נחשבת לרכב מן השורה בכל דבר ועניין, ובנו לה פה תדמית שמי שנוהג באחת הו "מצליחן". באמת שאפו להם.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התכוונתי לזלזל ואם כך אתה מרגיש אז אני מתנצל, התכוונתי לומר שאם אתה לא מצליח לראות את ההבדלים אז זה מראה שאתה מחפש דברים אחרים במכוניות ולא מצליח לראות את הדברים עליהם אנחנו מדברים.

יתרונות טכנולוגיים , יתרונות בהנדסת אנוש , עיצוב ואיכות הרכבה אלו דברים שלא כל אחד רואה או מחפש ולא כל אחד מוכן לשלם עליהם יותר.

 

בקשר לתגובה האחרונה שלך בנושא המצליחנים:

לדעתי , תגובה כזו זה סוג של רגשי נחיתות.

 

תאמין לי שאף אחד שנוסע בגולף לא רואה ברכב סמל סטטוס או חושב שהוא מצליחן.

זהו רכב קומפקטי עם ערך מוסף, יש כאלה שלא מוכנים לשלם עוד כסף על זה וזו זכותם המלאה, אבל זו בהחלט לא זכותם לבקר בלי סוף את אלה שכן .

דרך אגב, גם מי שמצליחן או עשיר מופלג ונוסע בגולף , רואה בכך דווקא סוג של אנונימיות במקום לנקר עיניים עם רכב יוקרה אמיתי.

 

אם הייתי לוקח סכום כסף ונכנס לרכוש מאזדה 3 חדשה מהחברה , אז אני אזרח רגיל וצנוע,

אבל אם לקחתי את אותו הסכום (למעשה פחות ממנו) וקניתי רכב משומש בן 4 שגורם לי לחייך בכל נסיעה, זה הופך אותי לאחד שמחפש שופוני? [אגב, אני לא הכי מתלהב מצבע שחור אבל כשקונים רכב ספורטיבי יד 2 , הצבע מקבל משנה חשיבות]

אתה יודע שיש עוד הבדלים חוץ מהצבע והסמל בין רכב כזה לבין רכב מן השורה, כן ?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם בחוזה הרכישה קיים סעיף בו מצויין שבעת עליית מחירים, הם רשאים לדרוש עוד כסף עבור הרכב ואין אפשרות לבטל את העסקה?

 

מתוך טופס ההזמנה:

 

ד. תנאי תשלום: המזמין ישלם ליבואן את מחיר המכונית באחת מהדרכים הבאות, לפי בחירתו:

(א) ביום חתימת ההזמנה - מלוא מחיר המכונית הכולל כמפורט לעיל, או

(ב) ביום חתימת ההזמנה - מקדמה כמפורט לעיל (מדובר על 2K או 10K בהזמנה מיוחדת), יתרת המחיר הכולל של המכונית - בתוך 7 ימים לכל היותר מיום קבלת הודעת היבואן כי המכונית מוכנה לשחרור מהמכס ו/או כי המכונית שוחררה מהמכס, לפי הודעת היבואן, בהתאם למחיר המכונית במחירון התקף של היבואן ביום התשלום.

(ג) ההפרש בין התשלומים ששילם המזמין עד למועד השחרור מהמכס לבין המחיר הסופי כהגדרתו בתנאי ההזמנה, ישולם ע"י המזמין ליבואן בהתאם לתנאי ההזמנה. מובהר ההפרש האמור בסעיף זה ישולם ע"י המזמין בין אם בחר המזמין בחלופה א' או בחלופה ב' לעיל.

(ההדגשות בסעיפים ב'-ו-ג' הן שלי)

 

מסתבר שכפי שאנחנו מצפים לירידת מחיר (קרה לי ב-2001-הפרשי שער, וקרה לי גם ב-2010-הפחתת מס קניה), יש ליבואן זכות להעלות את המחיר. זה לא נעים, בטח לא בזמן ששער המטבע צונח והסיבה לעליה לא מובנת.

 

אני הייתי פועל אותו דבר ומבטל את ההזמנה, במיוחד בסכום הזןי כזה (20K). לא יודע אם הייתי עושה כך בסכום של 1K-2K.

 

לא ברורה לי הסיבה למה הדרישה לקבלת המקדמה לא עברה חלק, אולי בגלל ההרגשה שרווח של עשרות אלפי שקלים חומק מבין האצבעות. שילמדו את הלקח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהם עושים את החשבון ומבינים שאם היום הם מצליחים למכור כמה עשרות מכוניות בשנה עם רווח של נניח 100000 שקל לאוטו (ולצערי, אני לא חושב שאני מגזים פה), כדי להרוויח באותה המידה עם רווח סטנדרטי של נניח 25000 שקל לאוטו, הם יצטרכו למכור פי 4...

זו טעות בסיסית להניח כי מכיון שהמיני נמכרת כאן ביוקר, חזקה על היבואן שהוא יודע מה עושה. גם אנשים מנוסים ועתירי ידע יודעים יופי לטעות, האמן לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלך רועי לקנות GTI:

80 אלף הלכו לש"ס

60 אלף הלכו לצ'מפיון

ורק 70 אלף הלכו לבסוף לקארל ודיטריך שעמלו שעות על עיצוב ריפודי המשבצות ומימוש דיפרנציאל בתוכנה.

לא תודה.

בגרמניה לא אוכלים דייסה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...