Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז היום מתקשרים מצ'מפיון להציע לי מבצע מכירות...


roee
שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מדוייק , כי המיטו מבוססת על הפונטו והאוקטביה מבוססת על הגולף שיצאה לפניה.

חוצמזה פונטו היתה קיימת באופן כללי הרבה לפני המיטו וכנ"ל הגולף לפני האוקטביה.

 

מה שכן ,אני מוכן לבוא לקראתך ולהתפשר : אפשר לומר שפולו החדשה זה כמעט פאביה כי הפאביה יצאה לפניה , סגרנו ?

:)

 

אני הבנתי מה עתיד רוצה לומר, זה לא רק התאי נוסעים, זה המכלול וגם תא הנוסעים.

בקשר לסיטרואן, יש להם עוד הרבה מאוד ללמוד בנושא הנדסת אנוש.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סגרנו רק אם אתה מבין את הפואנטה - היום כמעט כל רכב מבוסס על פלטפורמה שעליה מבוססים רכבים אחרים. זה כשלעצמו ממש לא מוריד מערכו של הרכב המדובר, כי אפשרויות התכנון והכיול של שאר רכיבי השלדה משפיעות מאוד על המרכיבים הקשורים לנהיגה, והחומרים שבהם נעשה בתא הנוסעים משפיעים מאוד על תחושת האיכות. באופן הזה מיטו למשל מרשימה הרבה יותר מפונטו ולמען האמת, אם תסע בשתיהן תרגיש בהבדלים מאוד משמעותיים.

 

אבל הכי קל לזלזל בכל מה שהוא לא פולקסווגן, נכון?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי, אבל זו אמירה מה-זה לא נכונה. וממש לא חסרות לי דוגמאות בשלוף (פילוח לפי מחיר):

 

150-200 - מיטו, מיאטה, מונדיאו, קליאו ספורט...

200-300 - אלפא 159, פרילנדר, לקסוס IS, אאוטבק, C5...

300-400 - אינפיניטי G, וולוו XC60, ניסאן 370Z...

 

כן, רק שצ'מפיון חזקים באופן לא פרופורציונלי ליבואנים אחרים בשוק הזה. בשטח (טיגואן, ובעיקר טוארג וQ5), במנהלים (A4\סופרב\פאסאט), בקומפקטיות (גולף, A3, ג'טה, וכל היתר) ובספורטיביות (שירוקו, GTI, איביזות, A3\S3 חזקות). אין עוד יבואן בודד שיש לו היצע כלכך רחב בתחום הספציפי הזה. שים לב שבדוגמא שלך הבאת לא פחות מ8 יבואנים שונים (סמל"ת, המזרח, לובינסקי, קרסו, דלק, יוניון, יפנאוטו, מאיר), בעוד שצ'מפיון מיוצגים בצורה מאסיבית בפלח הזה, עם מכוניות אטרקטיביות מאוד. זה רק מחזק את הטענה שלי, שאם יש לך בין 150K ו400K, רוב הסיכויים שתשקול את אחד ממותגי צ'מפיון.

לא רק זה, אלא שיש להם מכוניות שעונות באופן ישיר או כמעט ישיר על כל אחת ממה שהבאת בדוגמא, חוץ מהמיאטה:

מיטו - A1 (בקרוב מאוד), אולי איביזה

קליאו - שירוקו, איביזה

מונדיאו, סי5 - פאסאט, סופרב

אלפא - פאסאט CC

אינפיניטי, לקסוס - A4

XC60 - אודי Q5

370Z - אודי TT

 

אז ברור שהייתי לוקח 370Z על TT, אבל זו לא הנקודה. הם שולטים בסגמנט הזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזכותם ייאמר שהם מביאים מבחר מאוד גדול. ועדיין - יש לזכור שצ'מפיון מייבאים ארבעה מותגים, בעוד למרבית היבואנים האחרים יש מותג אחד או שניים מקסימום.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אם ליבאונים האחרים יש רק מותג אחד או שניים ? הם עדיין לא מציעים מגוון דגמים, גם אם משווים אותם רק למותג אחד מבית צ'מפיון.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רובם לא, ואמרתי כבר שכל הכבוד לצ'מפיון על היוזמה להביא את כל מה שהיצרן מוכר (או את רוב מה שהיצרן מוכר). הם בעצם האנטיתזה של דלק מוטורס במובן הזה :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם בוויכוח על נושא איזה רכב בלה בלה בלה,

זה גם מאוד אמוציונאלי, אני חובב VAG, ויודע להעריך בכיף מותגים אחרים

מאוד נהנתי לנסוע במשך שבוע וחצי על BMW סידרה 3,

מאוד נהנתי על מוסטנג GT, גם מה-E350 וגם מה-SL500 סופר הוקסמתי (כל אחת בתחומה שלה)

וגם S70 T5 מאוד קסמה לי בתחום הכח והפאר, גם בתחום הנוחות יחסית

 

עוד לא נסעתי על צרפתיה שבאמת הרשימה אותי, מצטער אבל לא יצא לי,

תמיד למרות שהכל מפוצץ בטכנולוגיה זה נראה כאילו דחסו את הטכנולוגיה כדי שהיא תהיה שם ולא באמת כדי שהיא תעשה את העבודה

יפניות לא קסמו לי כי תמיד למרות שהכל נראה מפואר, נגיעה קטנה בדש בורד או במושבים ותמיד נתקלתי בחומרים שלא הרגישו מפנקים, לדוגמא פלסטיק שהוא פשוט - פלסטיק ולא ספוג קשיח עטוף במעיין סקאי\עור\ציפוי כלשהו כמו שיש בגרמניות בפרט ובאירופאיות בכלל,

 

אבל זה אני, יש כאלו שההגה המתקשר בצורה מדהימה (והוא אכן כזה אפילו ב-206XT) של הצרפתיות בא להם בטוב

ויש כאלו שהפרקטיות האינסופית שלרוב ניתן למצוא אצל היפניות זה בדיוק מה שהם מחפשים, אותם אנשים כנראה יעדיפו מותג כזה על אחר וזה בסדר גמור בדיוק כמו שאנחנו (ה-VAGיסטים) אוהבים את המותג בצורה עיוורת :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יחזור שוב לנושא הVAG ככלל אף אחד לא יגיד על רכב שהוא קנה שהוא זבל, גרוע, מאוכז ממנו וכו' השאלה היא כמה שהיה להם VAG חזרו לקנות VAG אחרי שהם עשו לפחות נסיעת מבחן ברכב אחר...

אני יתן את הדוגמא שלי.

רציתי לקנות גיפון פרימיום עשיתי נסיעת מבחן על אינפיניטי EX ואודי Q5. אני לא יגיד שהQ5 לא רכב חביב אבל לא ברמה של האינפיניטי בכל הבחינות אבל כל הבחינות. האינפיניטי אומנם קצת יותר יקר אבל מה ששבר אותי סופית היה שפחדתי ואני חוזר שוב פחדתי אני גר באילת ואין פו מוסך נורמלי והרכבים של הקונצרן לא אמינים בלשון המעטה ואת האמת פדיחות שהחומרי הדיפון אחרי שנה מתקלפים ודוהים.

לכן קניתי את האינפיניטי. אני חייב לציין שגם בשירות לפני נסיעת מבחן ואחרי ההבדלים ביחסי אנוש בין המותגים וחווית הקניה היא עולם אחר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תפסיקו כבר את הויכוחים המטופשים הללו?! אני יודע שזה מעביר את הזמן אבל חלאס.

צ'מפיון מתקשרים כל פעם להציע איזה "עלק דיל", זה לא חדש. אני פשוט צוחק להם בפנים, אומר שאין לי זמן לז**ני שכל, שלום ולהתראות.

גם אני חושב שזה מאוד חבל שעל רוב הרכבים הטובים באמת (VAG) אחראית צ'מפיון, ממש חבל.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חכמה להשוות מותג בשלבי חדירה לשוק כמו אינפיניטי ל- VW, אאודי שהם מותגים חזקים מאד בישראל ובאים ללקוח מעמדה של כוח פשוט כי הם יכולים להרשות לעצמם.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו לא מתעמקים בבעיה האמיתית - העלות המטורפת ללא פרופורציה של רכבים חדשים בהשוואה ליכולת ההשתכרות של הציבור.

 

רכב חדש עולה בישראל פי ארבעה מאשר בארה"ב, בשקלול של שכר. לדוגמא, מזדה 3 עולה בישראל אותו סכום אבסולוטי שעולה מוסטנג בגימור יקר בארה"ב.

 

אתם למעשה מנהלים ויכוח "איזה מותג טוב יותר", ונלחמים את מלחמתו של היבואן, כאשר בפועל כל היבואנים, והמדינה כמובן, דוחפים לנו מטאטא עמוק לת*ת כל פעם שאנחנו נכנסים לאולם תצוגה.

 

:x

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, לא הייתי ממהר להאשים את היבואנים. הם בסה"כ עושים מה שכל בעל עסק היה עושה - מנסים למקסם רווחים. נכון, חלק מהם עושים את זה בטיפשות ע"י גביית מחירים מופרכים (מיני למשל - אם כי באורח פלא זה מצליח להם) וחלק פשוט רוכבים על הגל שאירגן להם משרד האוצר (ע"י אי הורדת מחירים עקב רפורמת המס, למרות שהיה אפשר). בסופו של דבר, האשמה הכמעט בלעדית היא המדינה - היא זו שגובה מאיתנו מסים מטורפים על רכב חדש, והיא זו שמאפשרת לחברות הליסינג לקבל כוח כה-גדול בשוק הרכב הישראלי, ומכריחה את היבואנים לסבסד את הרכבים שהם מוכרים בהנחה ענקית לליסינג, ע"י הרכבים שהם מוכרים לציבור הפרטי...

 

אבל למה אנחנו מצפים, ממדינה בה מס ההכנסה הוא מהגבוהים בעולם וביטוח לאומי הוא כ-ל כ-ך לא שיוויוני...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני נכון מאד.

 

וזה מתחיל ונגמר בזה שלציבור הישראלי יש תודעה צרכנית של טרילוביט.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום יתרון לאודיA3 או BMW סדרה 1 .על פני הגולף

היתרון של הגולף זה שהוא מתומחר יותר זול מאודי וBMW .

תסתכלו במבחני דרכים ,יתרונות וחסרונות ותראו שהגולף לוקחת

נסעתי בכל רכב יפני שאפשר כמעט בכולם .לאילת

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...