Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המורים יכולים לשבות כל יומיים, למה לא הנהגים?!


oyway
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כבר הרבה זמן מתבשלת לי בראש מחשבה, והחלטתי לפרסם אותה פה בפורום.

אנחנו הנהגים נדפקים מכל כיוון אפשרי, קשה לי לבחור מאיפה להתחיל.

המיסוי על מכונית חדשה הוא 100%, מדוע? כי זו מותרות כביכול.

המיסוי על הדלק גבוה.

איגוד המוסכים זה ארגון מגוחך.

התשתיות מעוררות רחמים.

ישנם פקקים על בסיס קבוע בהמון איזורים בארץ.

ישנם בעיות חניה קשות באיזורים מסויימים בארץ.

משטרת התנועה לא מגנה עלינו אלא מסכנת אותנו ושודדת אותנו.

ישנם מאות הרוגים בשנה בתאונות דרכים.

ואנחנו הנהגים? ממשיכים לקנות מכוניות, לתדלק, להחנות, לקבל דוחות, לעמוד בפקקים, להיכנס לחורים בכביש וכו...

יש המון מכוניות והמון נהגים בישראל, ואני לא מדבר על נהגים מקצועיים שהם מהווים קבוצות קטנות יחסית בתוך ציבור הנהגים העצום, אני מדבר על מי שנוהג כל יום את דרכו במכונית הפרטית (או הליסינג) שלו הלוך חזור לעבודה וסובל מהמחדלים האלה.

100% מיסוי על מכוניות בגלל שהם מותרות? ומה תעשה המדינה אם כולנו נשאיר את המכוניות בבית וניסע בתחבורה ציבורית?

התחבורה הציבורית בארץ גם לא משהו בכלל, ואם כולם יחליטו שהדלק יקר, הכבישים חרא אין חניה ויש פקקים ויקחו אוטובוסים רכבות ואפילו מוניות ממקום למקום התחבורה הציבורת בארץ תקרוס לחלוטין, הרי שהרוב האוכלוסיה לא משתמשת על בסיס קבוע בתחבורה ציבורית.

אולי אני פסיכי וחיי באשליות, אבל אני חושב שצריכה להיות שביתת נהגים, אולי אפילו רק בגלל המיסוי על מכוניות חדשות מפני שהם "מותרות". מותרות? יאללה, לא קונים מכוניות ניסע כ-ו-ל-ם באוטובוס ונראה מה יקרה. כאוס מוחלט יהיה פה.

אם הנהגים יתאגדו ביחד הם יהיו הארגון הכי חזק בארץ, כולם נוהגים. שמאלנים, ימנים, כאלה שנגד ניסויים בבעלי חיים, כאלה שאונסים ילדים, כאלה שמנגבים בעמידה, כאלה שמנגבים בישיבה ואפילו כאלה שלא מנגבים. כולם נוהגים!

אז למה שלא כולם ישבתו? יום אחד תמים שיסעו בתחבורה ציבורת... נראה מה יקרה.

מתי קובעים תאריך לשביתה?

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מילה בסלע! (חוץ מהעובדה שאני מעדיף שאונסיי הילדים לא יהיו בקבוצה), אבל אם באמת אתה רוצה להפוך את זה למשהו רציני תארגן מטה מאבק, תגדיר מטרות ברורות קרי: הוזלת מחירי מכוניות חדשות, תיקון תשתיות וכו'. ותתחיל לצרף חברים למטה המאבק, לאחר שיש לך מספיק חברים תחליט על יום אחד שכולם משתמשים בתחבורה ציבורית או כל מחאה אחרת שתראה לנכון לבצע.

 

תשריין לי מקום במטה (;

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיב ,

אותי לא מעניין משתינים בעמידה או משתינים בישיבה.

דבר אחד פשוט תחבורה ציבורית זה לא הדבר הכי מפותח פה במדינה שלנו וכתוצאה מזה לא הכי נוחה או יעילה.

אם אתה רוצה להתחיל קודם כל תגביר מודעות [פייסבוק ,עצומות ,ראיונות בטלוויזיה עם עודד בן עמי ,בלונים וורודים על המראה הימנית].

 

אחרי שתוכיח שיש לך מספיק השפעה תפנה לבית המחוקקים ותעשה קצת רעש [ראה מקרה התאגדות האופנועים ].

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

oyway,

 

אתה צודק, אבל בדברים פשוטים וקלים יותר ליישום העם היושב בציון לא מצליח להתאגד.

 

יש דברים הרבה יותר קלים לישום ובעלי השפעה אפקטיבית מיידית שיכולים לחולל פלאות. כשאני אומר מיידית - פירוש הדבר מיידית.

אתה יודע כמה קל להוריד את כל חברות הסלולר על הברכיים ולגרום להם לוותר על התחייבויות ולספק דקת דיבור ב-30 אג' ?

זה יותר קל ממה שאתה חושב וגם בזה לא הצלחנו.

כל מה שצריך לעשות זה לקבוע לדוגמה שבתאריך 11/05/2010 בשעה 12:00 בדיוק כל הציבור בלי יוצא מן הכלל מכבה את הטלפונים על השניה. כל מה שצריך, זה לקבוע שכולם ביחד מדליקים חזרה את הטלפונים בשעה 12:02 בדיוק על השניה.

המערכות של כולם יקרסו והנזק שיגרם לחברות הסלולר יהיה מיליונים רבים אם לא עשרות מיליונים. לעשות להם תרגיל כזה כל שבועיים ותוך מס' שבועות הם יעדיפו שתשלם פחות מאשר יגרמו שוב נזקים.

אז למה זה לא הצליח? כי אף אחד לא מוכן להקריב 2 דקות למען הכלל. למה זה לא הצליח? כי משרדי הפרסום הגדולים עובדים בשרות חברות הסלולר ואף אחד לא יהיה מוכן להתנתק מעטיני הזהב בשביל ליחצ"ן ולפרסם מחאה נגדית שתפגע בפרנסתם.

 

יש 100,000 בעלי דו"ג - הקפיצו לרובם את מחירי הביטוח, בהפגנות היו אולי אלפים בודדים - אפילו לא 10 אחוזים מהם. אתה יודע מה היה קורה אילו 10,000 דו"גים היו יוצאים לרכיבה בו זמנית בנתיבי איילון ? אתה יודע מה היה קורה אילו היו באים 30,000 ? נכון שפה מדובר בסוג של הפגנה שדורשת רשיון, אבל להדליק ולכבות את מכשירי הסלולר בו זמנית עוד לא מנוגד לחוק.

 

אתה יכול לא להזמין מכונית חדשה, אבל כמה זמן תתאפק, הרי בסופו של דבר אם לא תזמין היום, תזמין אותה בעוד חודש/חודשיים, מה שאומר שבסה"כ הממוצע של היבואן ישאר דומה.

אתה יכול לא לתדלק היום ומחר ושבוע, אבל הרוב לא יחכו חודש בלי דלק ולכן בסופו של דבר התחנות יעשו את שלהן במוקדם או במאוחר.

 

אני לא בא לרפות את ידך, רק שבדברים קטנים אנחנו לא מוכנים להקריב 2 דקות, אז איך בדיוק אתה מצפה שאנשים יקריבו קצת יותר שדורש מהם גם טיפה מאמץ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה שלא כולם ישבתו? יום אחד תמים שיסעו בתחבורה ציבורת... נראה מה יקרה.

 

על איזה תחבורה ציבורית אתה מדבר? על האוטובוסים בהם נדחסים כמו סרינים, נוסעים שעות ומאחרים לתחנות, או על הרכבת בה כל ההנהלה מושחתת, והאיחורים הקבועים בתחנות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר, אתה מפספס את הנקודה.

אני לא אומר בואו לא נקנה מכוניות חדשות, או בואו לא נתדלק.

אני אומר בואו לא ניסע, יום אחד כולם יסעו באוטובוסים ונוכיח למדינה שמכוניות הם לא מותרות בארץ עקב התחבורה הציבורית המעוררת רחמים. אם אין אלטרנתיבה אחרת באיכות דומה להגעה ממקום למקום, אז זו לא מותרות זה אילוץ.

נגיד ואני רוצה לצאת מהבית שלי בחיפה, ליסוע לאלדר (קונדסון) בחולון לשרוט לו את המיאטה, אחרי זה ליסוע לצנטרל בתל אביב לקנות שמן, ללכת לראות סרט בסינמה סיטי בהרצליה ואז לחזור לביתי בחיפה.

אם באוטו זה יקח X שעות, באוטובוסים\רכבות זה יקח X בחזקת 4.

ואגב, בנוגע למכוניות חדשות גם הסוכניות רכב דופקות אותנו.

רוצים לקנות סובארו פורסטר טורבו ידנית? סורי! אין. אבל יש באירופה ובארה"ב, למה לא פה? כי ככה! כי אנחנו מחזיקים אותך בביצים.

רוצים סדרה 5 חדשה עם גיר ידני? תיכנסו לסוכנות של קמור ותבקשו, ואל תתפלאו אחרי זה ששולחים אתכם לבית משוגעים.

רוצים הונדה אקורד עם מנוע דיזל? אממ.. סורי גם את זה אין.

רוצים לעשות משהו מצחיק? תחפשו ביד 2 מאזדה 3 ידנית, או שתבואו לסוכנות של דלק מוטורס ותבקשו להזמין אחת.

יכול להיות שבאמת בלתי אפשרי לעשות מחאה פה בגלל שלאף אחד לא אכפת משום דבר חוץ מעצמו, אבל אפשר לפחות להעלות את המודעות.

ציבור הנהגים אפילו לא ממש מבין שבערך 500-600 אנשים מתוכו נהרגים בכל שנה, אבל אם בכל יום המדינה הייתה מוציאה להורג רופא או שתיים, ציבור הרופאים לא היה עושה כלום? הוא היה ממשיך לטפל בחולים ולהציל את המדינה שהורגת אותו? 

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי קובעים תאריך לשביתה?

 

באוגוסט אני במילואים, אז מתאים לי.

 

וברצינות, אתה מפספס את הנקודה. אף אחד כבר לא חושב שמכונית זה מותרות, אבל למדינה יש בעיה לאבד מקור הכנסה מרכזי בתקציב.

 

ואם לשפוט לפי ת"א, חלק גדול מהעם עובר לאופניים. טוב, נו, עובדים זרים זה לא בדיוק "העם", אבל בכל זאת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

oyway,

 

אם כולם יסעו יום או יומיים בתח"צ במקום במכוניות, שום דבר לא ישתנה במדינה, מקסימום כולם יסבלו יומיים. אם יסעו כך חודשיים, משהו יתחיל להשתנות כי יבינו שלא מדובר ב"גחמה" רגעית אלה במשהו קבוע המצריך שינוי מדיניות דחוף.

 

אני יכול להאיר פן אחד מדוע יבואן כלי רכב לא יביא כל דגם.

כשאתה נמצא במדינה עם עשרות מליוני תושבים, ברור ליבואן שיהיו מספיק דורשים לדגמי נישה כאלה ואחרים. כשאתה נמצא בישראל, אתה לא רוצה ליבא 5 מכוניות שהן דגם ספציפי שונה. על כל דגם שהיבואן מורשה להכניס, הוא מחוייב בידע מקצועי פרטני וכן במלאי חלקי חילוף. כלכלית זה לא משתלם ליבואן.

אך תשכח שכל דגם שמיובא, צריך לקבל אישור. אם היבואן מביא עבורך דגם ספציפי ורק אתה הרוכש היחידאו עוד 5, זה יהיה הוגן ונכון שהיבואן יטיל עליך /עליכם את הוצאות אישור הדגם.

כשיבואן מיבא מדגם מסויים אלפי מכוניות, מחיר האישור מתמסמס בתוך מחיר הרכב והופך לשולי.

 

לפני מס' שנים התברר לי שמכונית וולוו גיר רגיל עולה יותר ממקבילתה האוטומטית - איך זה ?

ובכן - אין יבוא סדיר של וולוו גיר רגיל, יש רק אוטומטיות לסוגייהן. להזמין משהו חריג מהיבוא הסדיר פירושו הזמנה מיוחדת ועל זה גובים מחיר מיוחד.

יכול להיות שכשהיבוא המקביל יתפתח, תוכל לרכוש מה שתרצה וכל זאת בתנאי שהדגם כבר אושר בארץ.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי לצטט לך שיר שנכתב בשלהי שנת 2002.

"(ונעשה מילואים) נשלם המיסים

(ונעמוד בפקקים) אותנו לא דופקים

(אנחנו בטח, בטח, בטח לא)

אנחנו בטח לא פראיירים".

 

בהצלחה, אני איתך.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם נוהגים!

אז למה שלא כולם ישבתו? יום אחד תמים שיסעו בתחבורה ציבורת... נראה מה יקרה.

 

 

ומי ינהג בתחבורה הציבורית ?

 

מי יסקר את השביתה הזו לתקשורת ? עיתונאים בשלילה ?

 

בסוף השביתה תתקיים, אבל אף אחד לא יידע ממנה, כי לא יהיו חדשות באותו יום. מקסימום תקבל ידיעה של כתב נוער בראש 1, פילוני ומעריב לנוער, כי הם היחידים שלא נוהגים, ולא שובתים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה!

 

חבל מאוד שאתם סקפטיים. אמנם שביתה היא לא רעיון כ"כ טוב, אבל התאגדות של מספיק אנשים, יכולה להביא לשינוי. אם יוקם ארגון מספיק גדול, ומספיק חכם (אפשרי גם עם תקציב דל) יהיה לארגון הזה כוח. הכוח הזה יכול להביא לשינוי.

 

מי מכם שזוכרים, מה היה הסמל של הפאשיזם? אגודת שיבולים. למה? מסמל כוח. למה כוח? כי שיבולת אחת אולי נשברת, אבל אגודה, קשה יותר לשבור - יש לה יותר כוח התנגדות.

 

לכן, אם תקום התנגדות מספיק עזה (והיא יכולה לקום, אם תפסיקו את הסקפטיות שלכם, ותנסו לעזור) נוכל לייצר כוח פוליטי מספיק גדול בכדי לשנות. אמנם זה ייקח קצת זמן, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. לפי מה שהבנתי, היה פעם ארגון נהגים בארץ, שנפל לאחר קום המדינה.

 

לדעתי, מי שיהיה מוכן לקום ולהתנגד למדיניות כרגע, ואל לנו לחשוב בכוח הזרוע - חס ושלום, אלא בכוח פוליטי, בהבעת דעות קולנית, פרסום ושאר ירקות, נוכל לעשות את זה.

 

חבל להיות סקפטיים, כי המדינה רק מרוויחה מזה. המדינה רק מרוויחה מזה שאתה קונה רכב שעולה בארצות אחרות חצי ממה שאתה משלם פה. המדינה רק מרוויחה מזה שאנחנו מתדלקים, כי יש לה רווח מהמס של הדלק.

 

איך אמר הרצל? אם תרצו אין זו אגדה. אין כוח העומד בפני הרצון.

 

לכן, שנסו מותניים, ובואו נתחיל להיאבק במדיניות (הפושעת) של המדינה.

 

רועי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את דבריך, והזכרת לי נשכחות. הימים, ימי סוף שירותי הצבאי בבסיס ג'ובניקי קצת צפונה לת"א. חבריי לצוות ניהול האבטחה, כולם, קרביים לשעבר. כשאחד מאיתנו היה מתחיל לספר, בעיניים לחות מגעגוע, איזה סיפור מעניין (בעיקר אותו) מהשירות הקרבי, היו נעמדים האחרים, מצדיעים, ומהמהמים בדרמטיות את המנגינה של "עמוד האש".

 

כל הכבוד על השיעור במוטיבציה, אבל עכשיו בוא נראה קצת "נאה דורש - נאה מקיים".

מה אתה הולך לעשות בעניין היום?

מחר?

 

תסלח לי על הזקנה הצינית, אבל מניפסטים של לוחמי חירות וצדק אנחנו רואים פה עשרה ביום, והרקורד של העשייה לא משהו...

 

בינתיים אתה יכול לבדוק את המחאה הכי רצינית שנעשתה בתחום, מחאת האופנוענים והטוסטוסיסטים (או שמא, טוסטסאים? טוסטסנים? אגזוזנים? לא יודע...), ולקבל רעיונות מעניינים לארגון. רק אל תשכח ששם מדובר בציבור מוחים עם זמן (גם אם בלי כסף), שמורכב בהחלקו הגדול מצעירים נטולי משפחות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה!

 

חבל מאוד שאתם סקפטיים. אמנם שביתה היא לא רעיון כ"כ טוב, אבל התאגדות של מספיק אנשים, יכולה להביא לשינוי. אם יוקם ארגון מספיק גדול, ומספיק חכם (אפשרי גם עם תקציב דל) יהיה לארגון הזה כוח. הכוח הזה יכול להביא לשינוי.

 

מי מכם שזוכרים, מה היה הסמל של הפאשיזם? אגודת שיבולים. למה? מסמל כוח. למה כוח? כי שיבולת אחת אולי נשברת, אבל אגודה, קשה יותר לשבור - יש לה יותר כוח התנגדות.

 

לכן, אם תקום התנגדות מספיק עזה (והיא יכולה לקום, אם תפסיקו את הסקפטיות שלכם, ותנסו לעזור) נוכל לייצר כוח פוליטי מספיק גדול בכדי לשנות. אמנם זה ייקח קצת זמן, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. לפי מה שהבנתי, היה פעם ארגון נהגים בארץ, שנפל לאחר קום המדינה.

 

לדעתי, מי שיהיה מוכן לקום ולהתנגד למדיניות כרגע, ואל לנו לחשוב בכוח הזרוע - חס ושלום, אלא בכוח פוליטי, בהבעת דעות קולנית, פרסום ושאר ירקות, נוכל לעשות את זה.

 

חבל להיות סקפטיים, כי המדינה רק מרוויחה מזה. המדינה רק מרוויחה מזה שאתה קונה רכב שעולה בארצות אחרות חצי ממה שאתה משלם פה. המדינה רק מרוויחה מזה שאנחנו מתדלקים, כי יש לה רווח מהמס של הדלק.

 

איך אמר הרצל? אם תרצו אין זו אגדה. אין כוח העומד בפני הרצון.

 

לכן, שנסו מותניים, ובואו נתחיל להיאבק במדיניות (הפושעת) של המדינה.

 

רועי.

הכל טוב ויפה, אלא שהמודעות הציבורית והסולידריות החברתית במדינה בה אנחנו חיים, כה נמוכה שהסיכוי לעשות את מה שמוצע כאן, דומה לסיכוי שהפרסי הקטן מטהרן יכריז שהוא החליט להתגייר. חבל על האנרגיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

oyway

אגב, שמך הוא באמת אוי וויי? (אוי ואבוי ביידיש) דווקא יפה לך!

 

מרוב להט למחות ולהפגין לא הבנתי מה היעד. האם אתה "יוצא חוצץ" על גובה מס הקניה של הרכב? האם אתה "שוצף וקוצף" על תשתיות הכבישים? התחבורה הציבורית? יבואני הרכב? איגוד המוסכים? החמסין?

 

כל אחד מן היעדים הנ"ל הוא לגיטימי - רק תתמקד.

 

איזו תמיכה ציבורית אתה סבור שתגייס בהשבתת הרכב הפרטי ליום (או לשעה) ובמתקפה על התחבורה הציבורית הקורסת?

 

roeibf

לא אהבתי את האיזכור של הסמל הפשיסטי . הייתי מעדיף את המגל והחרב ("מכונית לכל פועל"). למען הדיוק ההיסטורי הסמל הוא אגודה של זרדים קשורה לגרזן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוכל לייצר כוח פוליטי מספיק גדול בכדי לשנות.

 

אני מסכים.

כשאתה מדבר על פוליטיקה, נא הצג עמדתך לגבי עוד כמה נושאים כגון:

גיוס /שרות לאומי לדתיים

שטחים/שלום

נישואין וגירושין

גיוס/שרות לאומי לערבים ומיעוטים

גיור

ועוד...

 

אם אני אחליט לתמוך בכוח הפוליטי שלך, אני אשקול זאת לאור שאר העמדות שלך בנושאים נוספים ואחליט מה יותר חשוב ממה, האם ירושלים לערבים עדיפה לי תמורת תמיכה בהוזלת מכוניות ובנזין או שאולי אני מוכן לשלם עוד יותר ובלבד שדתיים ימשיכו לשבת באוהלה של תורה ולהגן על עם ישראל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...