Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוני, בגירה הקדים אותי, אבל ההצעה שלך הזויה.

אתה ממליץ לי לסכן את עצמי ולרדת לשוליים כי מישהו אידיוט נמצא מאחורי?

 

יש לי חבר שדואג שחריר אחד של השפריצר הקדמי יהיה מכוון גבוה מדי בכוונה.

כל פעם שנצמדים אליו בצורה מסוכנת מאחור (בכביש..) הוא מפעיל את השפריצר (באוטו..),

הוא טוען שבדרך כלל זה עושה את העבודה וגורם לרכב מאחור להתרחק, שווה לנסות.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאיפה הבאת את זה? הם אולי טיפשים וחסרי מודעות, אבל נהנים? רוב הסיכויים שהם פשוט רוצים לנסוע יותר מהר, ומחפשים הזדמנות לעקוף.

 

אני גם ממש לא ממליץ להאט באופן מוגזם. אם מדובר בכביש חד-סיטרי הפתרון הכי טוב הוא לאותת ימינה, לגלוש לצידי הכביש ולתת לנהג הממהר לעקוף. אין בזה כל בושה - להפך.

 

רוני

 

מחזק, ברוב הכבישים בארץ השוליים מספיקים כדי לנסוע עליהם במקביל (עובדה שטרקטורים ומשאיות שמאטות את התנועה עושים זאת כל הזמן).

כמובן שלגלוש לשוליים רק כאשר יש שדה ראייה רחב וניתן לראות שאין סיכון בטיחותי בכך.

 

יצא לי לנסוע בכמה מדינות בעולם (אנגליה/איטליה/גרמניה) בכבישים בין-עירוניים חד סיטריים - תמיד רכב שהאט את התנועה (ואין חשיבות למהירות המותרת באותו הכביש) ירד לשוליים ואיפשר לעקוף - זהו נימוס בסיסי והתחשבות בשאר המשתמשים בדרך.

 

ול-locus, מעניין שלרדת לשוליים זה "מסכן אותך" אבל להשפריץ מים על הרכב שמאחוריך זה בסדר - כי הרי אם הוא יעשה תאונה בשל כך רק מי שמצדדיו ומאחוריו יפגע - אחלה גישה!

פורסם
רוני, אני מה-זה לא מסכים איתך.

 

ועם עוד 50 מטר נגמרים השוליים? יש רכב תקוע בשוליים? יש ניידת בשוליים? וכו'

 

למה אני צריך להיות עבריין או לסכן את חיי/רכבי בכדי שהוא יעקוף?

 

כ"כ רוצה לעקוף? יתכבד כבודו ומצידי יעקוף אותי מהשוליים מימין או אפילו על פס לבן רצוף, ואם יצליח במהלך העניין אפילו לאבד שליטה על הרכב ולמות, הרווח כולו שלנו.

 

נו, מה נראה לך? שאני אמליץ לבנאדם לרדת לשוליים שעוד 20 מטר נמצאת בהם משאית? כמובן שהכוונה היא למקרים בהם ניתן לעשות זאת ללא סכנה מהותית - שזה רוב המקרים, עם כל הכבוד. גם אין כאן שום עניין של עבריינות או סיכון - מה הבעיה לגלוש שני מטר הצידה, לתת לו לעקוף ולחזור למרכז הנתיב? לוקח בדיוק 5 שניות ולא מסכן אף אחד - בתנאי שיש שוליים.

 

חוצמזה - מצידך יעקוף אותך מהשוליים או על פס לבן רצוף? אני באמת צריך להסביר לך כמה זה יותר מסכן אותך מאשר מה שאני הצעתי?

 

רוני, בגירה הקדים אותי, אבל ההצעה שלך הזויה.

אתה ממליץ לי לסכן את עצמי ולרדת לשוליים כי מישהו אידיוט נמצא מאחורי?

 

שוב - איפה פה הסיכון העצמי? לטעמי - אתה נמצא במצב הרבה יותר מסוכן כשמישהו נדבק אליך מאחור ו/או מנסה לעקוף אותך במצבים שבהם אסור לעקוף.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הפתרון פשוט ובד"כ עובד.

 

שלב 1: מאותתים עם אורות מצוקה. לא עוזר, עבור לשלב .2 (ב-90% מהמקרים זה עוזר במקרה שלי)

שלב 2: להאיט במתינות והדרגה ב-10קמ"ש (רצוי ע"י עזיבת גז). לא עוזר, עבור לשלב 3. (רוב מבינים את הרמז)

שלב 3: עזוב גז עד שרכב יאיט עד מהירות מינימלית, אורות מצוקה מופעלים.

 

כאשר רכב שמאחוריכם הבין את הרמז, שומר מרחק, חוזרים למהירות רגילה.

 

לא עוזר כלום? תעברו לנהוג ב-ב.מ.וו שחורה :twisted:

מאז שאני עם ה-ב.מ.וו, יש מאוד מאט מקרים שמישהו נדבק לזנב. כאשר נהגתי באלפא, לא משנה באיזה תנאים ואיזה מהירות, תמיד מישהו היה נדבק.

לרוב, כאשר אני רומז (בשיטת ה-3 שלבים שלי) לשמור מרחק, הם מתחילים לשמור מרחק גדול מרגיל.

 

אי שמירת מרחק, אהבת מהירות אינם מצדיקים הדבקות לרכב שלפניכם. אם לבעל רכב לא חבל מרכב שלו, לדוגמא רכב שהוא רוצה למכור אבל אין קונים, בשבילו מציאה לדפוק בלימת חירום.

אם יש יותר מנתיב אחד לכיוון, בהחלט נכון לעבור לנתיב ימני ולהפסיק לעקב את התנועה ולתת למי שרוצה לעקוף אתכם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

 

לבחור מעלי,אתה צודק,זה בהחלט אחלה דרך,בעיקר שעל פי חוק מרפי במקרה הרכב שמאחורייך זה ניידת מתנ"א סמוייה שבאותה שנייה מדליקה צ'קלקה,כורזת לך לעצור בצד וכעבור 5 דקות אתם נפרדים,בהתחלה אתה והשוטרים שבניידת נפרדים,בהמשך אתה והרשיון נהיגה שלך נפרדים לאחר שהשופט הרשיע אותך בסעיף של נהיגה בקלות דעת וסיכון יתר משתמשי הדרך.

 

בקיצור,אל תציע שטויות,מישהו עוד עלול לקחת את זה ברצינות ולאכול אותה יופי.

 

מקווה מאוד שלא יקחו את זה ברצינות... מספיק קצת שמן על הכביש וזה לא יסתיים בטוב...

 

איפה מצרפים טופס שיחרור מאחריות? :shock:

פורסם

כמות עיצות האחיתופל שקראתי כאן די מדאיגה, במיוחד בהתייחס לעובדה שמשתמשי הפורום הזה אמורים להיות בעלי מודעות מוטורית כזו או אחרת.

 

נהג שנדבק לך מאחורה הוא מפגע בטיחותי עבורך, ממפגע בטיחותי צריך להפטר וכמה שיותר מהר ולא להתחיל לנסות ו"לחנך" אותו.

 

חוץ מלפנות לו את הדרך בצורה בטיחותית כמו שכתב רוני אני לא רואה שום דרך אחרת שלא תכניס אותך למצב סכנה יותר חמור.

פורסם

לא יודע מה איתך אבל השלט של הנהג חדש שתלוי אצלי ברכב, נותן לי די הרבה שקט נפשי, ומשרת אותי נאמנה ומרחיק אנשים יופי.

 

למרות שהיה לי איזה מקרה עם עוד נהג חדש שנדבק לי לתחת במקרה דומה לשלך ודי התחלתי להזיע כי מלפניי היה מיניבוס גדול כזה שחוסם הרבה משדה הראייה,אז פשוט הפחדתי את הבחור מאחורה גם,בלמתי כמה פעמים עד שהוא הבין את המסר ותפס מרחק.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

הפתרון הכי טוב הוא לאפשר לו לעקוף.

אם אין אפשרות כזאת הגדל את המרחק שאתה שומר מהרכב לפניך. אם הרכב הנדבק יעקוף אותך - סבבה, אם לא יהיה לך יותר זמן להגיב במקרה חרום. (ויותר זמן = יותר שליטה).

 

או שתתקין כזה ותבקש ממנו בעדינות לא להיצמד אליך:

http://www.diytrade.com/china/4/products/6058298/Brand_New_12V_Led_Scrolling_message_car_sign_with_remote_control.html

 

Brand_New_12V_Led_Scrolling_message_car_sign_with_remote_control.jpg

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

שים שלט "נהגת חדשה" ותיראה איך כולם תופסים מרחק :evil:

 

ובנימה רצינית:

קודם רצוי שתתרכז במה שנעשה קדימה, תמיד תשמור מרחק מזה שלפניך.

אם אתה רואה מישהו נצמד אליך הכי טוב שלפני בלימה תאט לאט עם ברקס חלש כדי לא להפתיע אותו.

ואם אתה נוסע בשמאלי על 70 בכביש של 90 אל תתפלא שאנשים ממתעצבנים, תחזור לימני וסע בנחת :-D.

פורסם

ההמלצה הכי טובה , אני תמיד משתמש בה:

מרים את הרגל מהגז שומר מרחק גדול יותר מהרכב שלפני,

ומאותת ימינה למשך 30 שניות עד דקה שבמהלכה אני בודק אפשרות של להיצמד לימין ולרדת לשוליים או לעבור לנתיב הימני רגוע ובצורה זהירה.

 

ברוב המיקרים גם נותנים לי להשתלב וגם מבינים שנשיקת טמבונים זה לא הדבר שחסר לי בחיים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
הפתרון הכי טוב הוא לאפשר לו לעקוף.

אם אין אפשרות כזאת הגדל את המרחק שאתה שומר מהרכב לפניך. אם הרכב הנדבק יעקוף אותך - סבבה, אם לא יהיה לך יותר זמן להגיב במקרה חרום. (ויותר זמן = יותר שליטה).

 

או שתתקין כזה ותבקש ממנו בעדינות לא להיצמד אליך:

http://www.diytrade.com/china/4/products/6058298/Brand_New_12V_Led_Scrolling_message_car_sign_with_remote_control.html

 

Brand_New_12V_Led_Scrolling_message_car_sign_with_remote_control.jpg

 

בדיוק מה שרציתי להציע. היה פרק אחד בTOP GIRE אם זה כשהם נסעו אם קרוון

פורסם

יש כזה דבר עם עיברית? (כי אני די בספק שאנשים שנצמדים לפגוש של רכב מולם יודעים ליקרוא באנגלית)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

חשבתי שתשאל אם יש כזה באמהרית :roll:

 

 

שמתם לב לאנג-סינית המדוברת שבמודעה?

 

CAN ATTRACT ON THE CAR :lol::lol::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חשבתי שתשאל אם יש כזה באמהרית :roll:

 

במקרה שלי זה לא היה עוזר, הם לא יקראו את זה כמו שלא קוראים שלטים ותמרורים על רכב נכה וממשיכים לעקור מראות, לדקור צמיגים ולשרוט. מידי פעם יש התפתחויות בנושא ובבלוג שלי אני מעלה סרטים ותמונות, אתה מוזמן לבקר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...