שלום לכולם, אני חדשה פה.
הבנתי שהציבו מכונות אוטומטיות לרישיון רכב ונהיגה, בכמה סניפים של משרד הרישוי בארץ.
הבנתי שהייתה מכונה בקניון הזה בראשל"צ, אך הורידו אותה משם.
פתחו סניף חדש של משרד הרישוי בבני ברק בקניון דיזיין סנטר.
האם ידוע אם המכונה נמצאת בתוך המשרד עצמו?
מאחר ואני חייבת להוציא רישיון רכב ולשלם אותו עוד היום (יום שישי), אבל כל משרדי הרישוי סגורים...
קיוותי שאולי שם אני אוכל להוציא ללא צורך במשרד הרישוי עצמו...
תודה רבה על העזרה!!