Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הקשר בין שנתון הרכב לבין הקדמה הטכנולוגית שלו?


semi-t
שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי כולם

 

לאחרונה נזכרתי באיזו כתבה שקראתי פעם בעיתון שדיברה על כך שמכוניות שנמכרות היום כחדשות מהיבואן,

הן לאו דווקא מתקדמות טכנולוגית לעומת הדורות הקודמית שלהן, אלא יותר כ"עטיפה יפה" למוצר וותיק.

 

לדוגמא:

מכונית דור 1, שהתחילו לייצרה בשנת 2003, עברה מתיחת פנים בשנת 2007, אבל זה עדיין אותה מכונית.

קחו למשל את המאזדה 3, שעברה תהליך כזה, אז כן, בשנת 2003 היא הייתה כביכול שיא התחכום של מאזדה במשפחתיות,

אבל מה הטעם לקנות אותה בשנת 2008?

נכון שהיא חדשה עדיין אבל הטכנולוגיה שבתוכה כבר מיושנת לאותו שנתון.

 

או למשל הדור ה-2 שלה, אני הבנתי שזו בסה"כ אותה המכונית מתחת לכל העטיפה היפה שסידרו לה,

עם טכנולוגיה של לפני 7 שנים?

 

לפי שזכור לי מאותה הכתבה יש עוד כמה מכוניות שכל שנה מוציאים כביכול דגם חדש שלהן אבל מתחת למכסה זו אותה המכונית

שנמכרה לפני כמה שנים.

 

גילוי נאות - אני בעל הרכב בעל השנתון המדובר ואני נהנה ממנו.

 

בכל אופן, מה אתם חושבים על הנקודה שהעליתי?

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמה שעלתה לי לראש הרגע כי זה משהו מהמשפחה.

הסאאב 9-3 שלי שנת 2003 יותר מתקדמת טכנולוגית מהסאאב 9-5 של דוד שלי, שנת 2005.

 

זה עוד הגיוני, אתה מדבר על מכוניות כמו "שברולט" אופטרה שזה בעצם אוטו שלא השתנה בו כמעט שום דבר מאמצע שנות ה90.

Auto Emoción

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

עלות פיתוח וייצור של דגם חדש היא עצומה ולא תמיד כדאית גם ליצרן רווחי,

ובנוסף היא לא תמיד הכרחית, במיוחד בסגמנט המשפחתיות, אם כבר התמקדת בו.

לכן יצרן מעדיף לעשות מה שנקרא מתיחת פנים שכוללת לרוב עיצוב מחודש, טיפול בבעיות מולדות של הדגם היוצא,

שיפור איכויות ההרכבה וכו'. בד"כ גם מעמיסים ציוד (סאנרוף, אודיו) שיכול לפתות את הלקוחות לשוב לרכוש רכב כזה כחדש, למרות שהוא לא באמת חדש לחלוטין. כך היצרן "מרוויח" עוד כמה שנות דגם על אותה פלטפורמה וחוסך המון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...