Jump to content

Drizzt

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Drizzt

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם בקרוב אני מחליף את רבעיית הצמיגים באקורד שלי, באותה הזדמנות אני גם עובר לחישוקים קלים. את הדגם שבחרתי ניתן להשיג מ-LENSO ומ-YUELING... על איזה חברה אתם ממליצים ? החישוק הוא בקוטר 16 והדגם של LENSO הוא TYPE M בכסוף. תודה
×
×
  • תוכן חדש...