Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוראת החוק אם אני לא טועה מחייבת הצבת אדם מאחורי רכב משא שנכנס לכביש בנסיעה לאחור כדי שיכוון את התנועה . במקרה הזה כנראה לא הוצב אדם שייסע לנהג המשאית לצאת בנסיעה לאחור אל הכביש, לכן כפי שאני מבין יש לו בעיה לא קלה. עדכני אותנו איך מתקדם הטיפול מול נהג המשאית.

 

צר לי לאכזב או לנפץ מיתוסים, אבל החוק הזה קיים היום לצערינו רק בצה"ל. (ואפילו שם האכיפה שלו שנויה במחלוקת)

לרכב אזרחי מדובר על לא יותר מהמלצה, ועבור נהגי המשאיות ה"מקצועיים" שיש היום בכבישים, מדובר על לא יותר מהלצה. כי כידוע נהגי משאיות נולדים עם ראיית רנטגן.

פורסם
לא מסכים איתך, אני הייתי הולך עד הסוף (ותאמין לי שגם הזמן שלי יקר מידי בשביל הקשקשת הזאת) ולא בשביל לראות מהבן אדם כסף אלא בכדי להקשות לו את חייו, לעקל את חשבונות הבנק והרכבים שלו ובשביל שיחיה תחת האיום התמידי שהנה, הנה המעקלים של ההוצאה לפועל מחר אצלו.

 

אסור שאנשים מאותה "אוכלוסיה מסוימת" יחיו כמו שהם חיים ועוד יהנו מזה, צריך להכביד על קומבינטורים שכאלה כמה שיותר.

 

אילו היינו נמצאים במדינה מתוקנת ובה יש ערך לאזרחיה, הייתי חותם על כל מילתך. אבל במצב דברים שלדעתי שישנו, נשאר לי רק לקנות באופטימיות שיש לך כלפי מוסדות השילטון.

 

נתחיל מכך שלאחר ותגיש תביעה הרשויות לא יטרחו את עצמן יותר מדי לחפש את הנתבע. ההודעה לא התקבלה על ידו (לא נמצא, לא גר כאן וכו') - אתה לך חפש אותו. אגב, כאשר המאמשימה היא המדינה בכבידה ובעצמה הפתרון כן נמצא ולכן ביטלו את הצורך באישור דבר קבלת הזימונים לדיונים, אפילו כאשר מדובר באישומים כבדים כגון הנהיגה בפסילה. למיטב ידיעתי זהו המצב ברוב מדינות הנאורות - ההודעה נשלחת ואת עצם דבר קבלתה הינו הבעייה של נמען.

 

נניח שעברנו את המסוכה הזו והנמען חתם על ההודעה, התייצב/לא התייצב לדיון, ונפסק תשלום הפיצוים. במדינות הנאורות בזיון בית המשפט הוא לא דבר שמה בכך. שם מכניסים על דברים כאלה לאחר סורג ובריח ללא סנטימנטים. לכן גם מאוד נדירה התופעה של זריקת העבר האינטימי על החלטות בית המשפט בטענות שונות ומשונות (אין לי אגרה על הת*ת וכו). מתוך המעצר האגורה נמצאת די מהר. גם בארץ החברות הגדולות והרשויות יודעות להפשיט את החייבים מנכסיהם בצורה יעילה אפילו ללא מעצרים. אלה מה... האזרחים הנושים לא נהנים מהפריוולגיה הזו.

 

מתוך הסטיסטיקה שמסר לי סוכן ביטוח יודע דבר רק 1 מתוך 3 בארץ מקיים את הפסיקות של בתי המשפט לתביעות קטנות. מצב עגום למדי. מי שבכול זאת לא מוותר וחפץ בקבלת כספו - ככול הנראה צריך למצוא דרכים יצירתיות לגביה מחוץ לכתלי הרשויות.

 

אני מאוד מאחל לפותחת השירשור שכל הנ"ל יהיה מצבה.

×
×
  • תוכן חדש...