Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה ו B4 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

BURZUM,

איך אתה אומר שאימפרזה שלך היא סתם מכונית עלובה כמו 1.6 גיר ידני?

איך בכלל השוותה אותה לרמה הזאת?

 

אם הרכב שלך בעייתי באופן מיוחד אז זה לא סיבה לפסול את הרכב.

הרכב הזה הוא חזק וחזק ברמה טובה ולא משווים אותו בכלל עם רוב המכוניות שעל הכביש!

לכל רכב יש בלאי ויש גם תקלות אין אפס, רק לגבי המחירים זה קצת מרגיז אבל מה לעשות מקווים לטוב.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך אתה אומר שאימפרזה שלך היא סתם מכונית עלובה כמו 1.6 גיר ידני?

איך בכלל השוותה אותה לרמה הזאת?

 

אתם כולכם חיים בסרט. הרכב לא חזק, הייתי אומר אפילו חלש בהשוואה לרכבים בעלי נפח מנוע זהה.

מבחינת הדינמיות וכוח הוא === כמו כל רכב 1.6 גיר רגיל. לא יותר חזק ולא יותר מהיר.

B4 אוט' נוסעת כמו לאנטיס 2.0 דור קודם או פוקוס דור קודם מנוע 2.0 עם 130 כ''ס.

זה חזק זה? כולו מנוע אטמוספרי על רכב כבד וגיר אוט'.

תעמידו אותה מול רכב קצת יותר חזק עם אותו מנוע מוגדש, או אטמוספרי עם משקל 200- ק''ג ויקראו אותה לגזרים וחתיכות.

בדוק הרבה פעמים: B4 2.0 אוט' חזקה רק במקצת ממאזדה 3 1.6 אוט'. אולי ב-10% או 15% יותר חזקה, לא יותר. לכן אפילו יונדאי אלנטרה 1.6 גיר רגיל יותר חזקה מ-B4 אוטומטית. אתם יודעים מה, יונדאי אלנטרה 2.0 אוט' יותר חזקה מ-B4!

לא מאמינים? תבדקו.B4 לא שווה את כל התסבוכים המכאניים שלה ואת כל עלות החלפים המטורפת כדי לתת הרגשה של 130-135 כ''ס בפועל. אוקטביה 2.0FSI דור קודם אוטומטית קוראת אותה לגזרים מכל הבחינות.

סובארו נותנים רק יתרון אחד ויחיד, ואת זה אני אמרתי תמיד: awd. לא כוח, ולא דינמיות אין לה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הבעיה שאתה אומר חזק אתה כנראה מתכוון לפתיחה מהרמזור. שם אין לה שום יתרון על מאזדה 3 ואפילו פוקוס יכולה לקרוע אותה בפתיחה.

לאומת זאת בוא נקח את האוקטביה ונרד ביחד לים המלח וחזרה ונראה למי יש יותר גדול...

פורסם

כתב : THE-COOL

לפותח הת'רד , מסכים עם מה שכתבת

יש לי גם בדיוק כזו סובארו שנת 2006 (90 אלף ק"מ ) אותו צבע..הרכב דיי חדש אצלי ואני מאוד מרוצה ממנו , רכב עם אחיזה מצויינת וכוח. לדעתי הוא מאוד נוח

קצת מבאס שבאותם שנים ואפילו פחות בדגמי 3.0 יש דברים נוספים שאין במנוע 2.0 ליטר .

סה"כ אוטו מצויין :smile:

קצת תמונות משלי :wink:

 

היתה לנו אותה מכונית ,אפילו אותו הצבע , אבל ספר לנו ב 90000 ק"מ שהמכונית נסעה כמה דיפרנציאלים החלפת ? כמה צריות ? או כמה עלות הטיפולים ממש יקרה (יותר מפיאט פונטו ) ועד כמה ממש היה קשה למכונאים לטפל במכונית הזו.

אני מניח שהמכונית ממש לא אמינה לא סוחבת ואם יכולת היית מחליף אותה באלנטרה 1.6 או 2.0 ,ע"פ דבריו של BRUZUM.

 

לדוגמא : הגה בפיאט גרנדה פונטו 2007 (לא באחריות ) ,גובים סך של כמעט 7000 ש"ח ,היו מקרים לא מעטים של החלפה.

גיר רובוטי שנוטה תכופות לאכזב ,סך של 7800 ש"ח, זול ?,לא נראה בפרט שבק"מ ממש נמוך הבלאי ממש גבוה.

 

במאזדה 2.0 יש מצתי אירדיום ,העלות הכוללת כ 500 ש"ח (ב 1.6 של BURZUM ישנם סטנדרטים שמחליפים כל 45000 ק"מ אז בשתי החלפות הגענו למחיר של החלפה אחת של מצתי אירדיום).

 

למי שיש פולקסוואגן בוודאי ביצע טיימינג לרכבו , העלות המוערכת רק בשאלה טלפנית במוסך מגיעה ל2500 ש"ח, אז מחיר של 600 ש"ח זה אולי מוסך מדרכה .

 

מותחן לסיויק (מדגם 2001 ) עלות של 550 לפני מע"מ.

 

ויש עוד הרבה דוגמאות , אבל BURZUM השוואה למחירים לא נכונים מטעה את כולם פה וחבל .

פורסם
אתם כולכם חיים בסרט. הרכב לא חזק, הייתי אומר אפילו חלש בהשוואה לרכבים בעלי נפח מנוע זהה.

מבחינת הדינמיות וכוח הוא === כמו כל רכב 1.6 גיר רגיל. לא יותר חזק ולא יותר מהיר.

B4 אוט' נוסעת כמו לאנטיס 2.0 דור קודם או פוקוס דור קודם מנוע 2.0 עם 130 כ''ס.

זה חזק זה? כולו מנוע אטמוספרי על רכב כבד וגיר אוט'.

תעמידו אותה מול רכב קצת יותר חזק עם אותו מנוע מוגדש, או אטמוספרי עם משקל 200- ק''ג ויקראו אותה לגזרים וחתיכות.

בדוק הרבה פעמים: B4 2.0 אוט' חזקה רק במקצת ממאזדה 3 1.6 אוט'. אולי ב-10% או 15% יותר חזקה, לא יותר. לכן אפילו יונדאי אלנטרה 1.6 גיר רגיל יותר חזקה מ-B4 אוטומטית. אתם יודעים מה, יונדאי אלנטרה 2.0 אוט' יותר חזקה מ-B4!

לא מאמינים? תבדקו.B4 לא שווה את כל התסבוכים המכאניים שלה ואת כל עלות החלפים המטורפת כדי לתת הרגשה של 130-135 כ''ס בפועל. אוקטביה 2.0FSI דור קודם אוטומטית קוראת אותה לגזרים מכל הבחינות.

סובארו נותנים רק יתרון אחד ויחיד, ואת זה אני אמרתי תמיד: awd. לא כוח, ולא דינמיות אין לה.

 

אתה טועה ובגדול. סליחה, לא בגדול. בענק !

מנסיון.

לא יודע על איזו B4 גמורה התנסית,אבל נסה שנית.

 

כל המשפחתיות שציינת ,יפורקו ע"י B4 (עם מנוע ה165 כ"ס 2.0)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני חושב כמוך ,להחליף לבלנו גיר ידני :roll:

אבל ברצינות ,כמו שציינתי בתחילת השירשור ,אני נוהג כרגע על אקורד 2.0 ליטר, אין ספק שהמכונית מהירה יותר בהאצות מה B4 אבל החיים לא מתחילים ונגמרים מ 0 ל 100 .

האקורד חסכונית יותר (את מי שזה מעניין ), תנוחת נהיגה גבוהה יותר ,אבל אין ספק כי אותם מקומות שאני מגיע אליהם הייתי עושה מהר יותר ויציב יותר (כולל נסיעה ביום גשם בכביש מהיר ) עם ה B4 .

לפחות לדעתי ,ה B4 יש לה אופי משלה שקשה להתעלם ממנו לאחר שנוהגים בה לאורך זמן בקטגורית המכוניות אליה היא משתייכת .

פורסם

במאזדה 2.0 יש מצתי אירדיום ,העלות הכוללת כ 500 ש"ח (ב 1.6 של BURZUM ישנם סטנדרטים שמחליפים כל 45000 ק"מ אז בשתי החלפות הגענו למחיר של החלפה אחת של מצתי אירדיום).

 

לא,אצלי במאזדה זה אירידיום DENSO. כל מצת בסביבות 80 שקל, לאומת +500 של סובארו לרבעייה.אבל עזוב, זה בקטנות. נסה להשוות את החלקים של סובארו מול היפניות האחרות ואני משאר כי כמעט בכל חלף תראה שסובארו יותר יקרים.

 

 

אגב, לעניין של הבולם היחיד שהוחלף ברכבך. לפני כחודש קניתי לעסק שלי לאחד העובדים רכב צמוד מסוג אימפרזה B3 משומשת מזוג פנסיונרים. רכב היה קצת פחות משנתיים על הכביש עם 16,500 ק''מ. שבועיים לאחר מכן הרכב לא עבר מבחן רישוי שנתי!! בולם אחורי ימני נוזל. הרכב נלקח למוסך מורשה והבולם הוחלף באחריות, כמו גם הבולם האחרוי שמאלי (למרות שהיה תקין). רק להראות לך שאפילו מורשה החליפו זוג באחריות, למרות שרק אחד לא תקין. בכל מקרה, אמינות למופת יש לסובארו.

 

אייל

 

אתה טועה ובגדול. סליחה, לא בגדול. בענק !

מנסיון.

לא יודע על איזו B4 גמורה התנסית,אבל נסה שנית.

 

כל המשפחתיות שציינת ,יפורקו ע"י B4 (עם מנוע ה165 כ"ס 2.0)

 

תעזוב את ה-165 כ''ס, שיהיו 200 כ''ס. מה זה משנה? אפילו על הנייר היא די חלשלושית. מעל 11 שנ' ל-100 ו- 200 קמ''ש מהירות מירבית. אז על איזו עוצמה אנחנו מדברים? האצות ביניים מ-60 עד 120 קמ''ש? עזבו אותכם. רכב לא מוגדש עם משקל כזה ורק 2.0ליטר מנוע לא יכול לקרוא שום רכב אחר חוץ מאת עצמו וכמה משפחתיות משעממות.

 

כפי שציינתי, הוא לא יותר חזק מלנטיס או פוקוס שניהם מנוע 2.0

בטח שלא יותר חזק ממאזדה3 2.0

בטח שלא יותר חזק מכל רכב מנוע 1.6 גיר רגיל

רק טיפה יותר חזק מגטס 1.4 ידנית

 

165 כ''ס זה רק על הנייר, על הכביש הוא מרגיש כמו משפחתית רגילה עם קצת מעל 130 כ''ס (וזה חלש מאוד).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...