רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, הגעתי לפורום הזה במקרה כשחיפשתי מידע על חברות ביטוח, נראה לי הכי בטוח לשאול אנשים ולא את החברות עצמן. רציתי לדעת אם מישהו יכול להמליץ על חברה זולה לביטוח חובה וצד ג' לא משהו מפואר משהו בסיסי....אני מבוטחת כבר 10 שנים באותה חברה והפעם עם החידוש התחלתי לעשות חקר וראיתי שאני משלמת הרבה יותר מכולם. רציתי גם לדעת אם מישהו מכיר את "שירביט" ו"דורון ענק הביטוח" אלה החברות שנתנו לי את ההצעה הכי זולה ואני רק רוצה להיות בטוחה לפני שאני עוברת. תודה שלי
הודעה אחרונה מאת sheli, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 920 צפיות
שלום, היום עברתי ליד פסי הרכבת בחדרה ודיי הרבה זמן היבהב האור והמחסום לא ירד (לא שמעתי אזעקה או משהו) מכוניות לפני המשיכו בנסיעה אני עצרתי ראיתי שהמחסום לא יורד חשבתי שזאת תקלה או משהו גם השומר שעומד שם לא קם לעבר המחסום אז המשכתי בנסיעה מה שאני בכלל לא נוהג לעשות! האם יש מצלמות בפסים האלו שמצלמות מי שעובר באור אדום? תודה
הודעה אחרונה מאת k1235, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טוב, אחרי שיצאתי בעור שיניי (עוד קמ"ש אחד יותר והייתי מקבל שלילה), רציתי לשאול כמה שאלות: 1. לאחרונה הייתה פסיקה של השופטת רחל ברקאי שקבעה שהממלז לא אמין. מה אפשר לעשות עם זה הלאה? 2. נניח ואני מבקש להישפט. האם אני אוכל לסגור על התובע לפני על סכום נמוך מ-750, או שאין סיכוי? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- 0 תגובות
- 848 צפיות
שלום חברים. האם יש לכם המלצות לחברת ביטוח ש "עושה מחירים" ? אני צריך לבטח את הרכב שלי סיויק 1997 1.4 האצ'בק. (חובה וצד ג') עד היום היתי מבוטח אצל ניצנה, אבל אני שוקל לעזוב אותם. אשמח לקבל המלצות. תודה.
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
לאחר שסיימתי לתהות מתי הפנסים האחוריים נמשכים לתוך מכסה תא המטען ומתי לא, התחלתי להוריד קצת את העיניים לתחתית הרכבים שלפניי. תמיד חשבתי ששני פתחי אגזוז או יותר יהיו למכוניות עתירות צילנידרים וכוח. לאחרונה גיליתי שלא תמיד זה כך. למשל: למזדה 6 החדשה, גם בגירסת הליסינג, יש 2 פתחי פליטה. גם ליונדאי טוסון יש 2 ולאח התאום קיה ספורטז' יש שני פתחים אימתניים שלא מביישים מרצדס ML AMG. לעומת זאת, ללנדקרוזר V8 יש פתח אחד, אפילו צנוע למראה. יש לי חשד שלעיתים פשוט מדובר בפריט עיצובי, ללא קשר למה שבאמת קורה בסעפת הפליטה. האמנם?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
שמתם לב איזה כמות אדירה של נהגים מדליקים אורות בדרכים בין עירוניות מאז ה 1 באפריל? אני נוהג רוב היום בדרכים בין ערוניות והערכה זהירה שלי היא שלפחות 60 אחוז מהרכבים הפרטיים עם אורות. אני יודע שאני מדליק כל הזמן מתוך איזה מחשבה ש "פחד אלוהים מה שקורה היום על הכבישים ואם מישהוא רואה אותי בזכות האורות שבריר שניה לפני שבלי האורות, אז יאללה, שידלקו". מעניין מה דעתכם על התופעה . נא לא להגרר לדיון של צריכת דלק ובלאי נורות. במיוחד אתה עם הסקודה, כן, כן, אתה יודע בדיוק על מי אני מדבר!
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
- 1 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקבל קצת הסברים על גיר DSG, יתרונות וחסרונות? מה צריך לדעת לפני שמתחילים לנהוג על רכב כזה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היי, לפני 3 חודשים נתפסתי בממל"ז על 116 במקום 90. נרשם דו"ח על 111. 250 ש"ח בלי נקודות. מהשוטר הבנתי שזו עבירה קלה כי לא עברתי את ה25 מעל המותר. לפני כמה ימים נגמר הנהג חדש ופתאום מתברר לי שבגלל העבירה השולית הזו, אני אמור לעשות תיאוריה מחדש (מילא) ולהיות שנתיים נוספות נהג חדש !?! הגיוני? יש דרך לבטל את רוע הגזירה? ההארכה לנהג חדש לא אמורה להיות רק על עבירות חמורות?? ואם במהלך השנתיים האלה אני אתפס על משו נוסף, אפילו אחד קטן, אצטרך להיות 6 שנים נהג חדש?? ניסיתי לברר עם נהגים מהמחלקה שלי שהורשעו בעבירות תנועה אם גם להם זה היה, אף אחד לא שמע על דבר כזה. אז זה נוהל חדש? אם מישהו יכול בבקשה לעזור לי אשמח מאוד.. כי אני באמת לא יודע מה …
הודעה אחרונה מאת TheTool, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום אני אתחיל בזה שעשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובה חד משמעית. אני לא אפריע יותר מדי ואבקש בסך הכל צדיק אחד שיתן לי תשובה קצרה וקולעת. טוב אז ככה, השבוע בעזרת השם אני רוכש רכב מסוג פיאט פונטו גרנדה עם תיבה רובוטית. הנסיון שלי עד עכשיו הוא בנהיגה על רכבים ידניים בלבד ואני לא בקיא בכל הטכנולוגיות החדשות שמעתי מפה ומשם שזינוקים עושים עם בלם יד, שצריך להרים רגל מהגז בזמן העברת הילוך [?] אבל בסך הכל נשארתי מבולבל אם מישהו יוכל לתת לי תשובה שאוכל ללמוד ממנה אני אשמח יום טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת Hansap, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
מקווה שהכותרת לא נוגדת את החוקים ושפרסמתי את הנושא בפורום הנכון [רק נשאר לקרוא את כלל 10 והקישור הנלווה]. אז ככה, אחי הקטן לפני כמה ימים נתפס על ידי שוטר תנועה לא עוצר בתמרור עצור_(אם זה משנה,הוא עצר עצירה חלקית,_בדומה לתמרור של זכות קדימה) בכל מקרה,_הוא קיבל קנס של 250 שקל ו-4 נקודות. הוא נהג חדש שרק חודשיים על הכביש,_ולפני כמה ימים שמעתי ממישהו על משהו שלא נראה הגיוני ורציתי את דעתכם. הבנתי שבגלל שזו העבירה הראשונה שלו והנקודות הראשונות שהוא מקבל,_משרד התנועה אמורים לשלוח בדואר הודעה על זה שעכשיו הוא צבר 4 נקודות או משהו כזה. השאלה שלי היא כזאת,_באמת שולחים מכתב כזה_או שהדבר מסתכם בכך שהוא הולך לדואר משלם על הקנס ופה נגמר העניין? כי הוא רוצה לדעת אם מעכשיו …
הודעה אחרונה מאת Az, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לדעת אם מישהו התנסה על ה98 של תחנת דלק המפרש באזור תעשיה הישן של ראשל"צ? האם הוא מהול או לא ברמה טובה? כיום המחיר עומד על 7.11 לליטר, האם זהו מחיר סביר?
הודעה אחרונה מאת Mike Lowrey, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 778 צפיות
יש רעש מיתחת לאוטו איפה הצינורות שבאים מאגזוז מימה זה יכול להיות...?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. אני מחפש מקום טוב בחיפה לקנות כיסויים לאוטו, מחפש משהו איכותי. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת damplin, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נבחרתי בתור נהג מלווה לחתונה של חבר שלי. החלטנו לקחת את היגואר S-TYPE ומבקשים ממני הנהג להשאיר פרטי כרטיס אשראי. :shock: כמובן שאני לא מוכן להשאיר לא פרטים ולא כרטיס אשראי, חוץ מזה שהבקשה נראית לי קצת מוזרה... נתתי להם לפי בקשתם צילום ת.ז ורשיון נהיגה, האם זה נהוג להשאיר פרטי אשראי או שמסוכן מדי ..? מה אתם הייתם עושים?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
רציתי רק להזהיר אנשים שנוסעים עכשיו או בקרוב באזור רחובות נס ציונה יבנה וכל מה שבאזור. אחרי נסיעה של 20 דק' מרחובות לנס ציונה, עצרו אותי כבר 4 פעמים. המשטרות חוסמות נתיבים בכבישים עד כדי נתיב אחד ובסוף החסימה עומדת ניידת שבודקת אחד אחד. בקיצור לכל בעלי הרכבים שנוסעים עם רכיבים באוטו ללא אישורים וכו', היזהרו! אזורי פארק המדע, פניה בצומת שלפני נס ציונה לכיוון בית עובד, לת"א וכו'. ביציאה מיבנה לכיוון בית גמליאל - רחובות!, אזור תעשיה רחובות! שורצים שם בכמויות! אגב כל הכבוד למשטרה על המבצע, הם לרוב בודקים אלכוהול! כמו שצריך!
הודעה אחרונה מאת D1winner, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בחברה בה אני עובד אנחנו שוכרים רכבים. בזמנו אני שחררתי את אחד הרכבים מחברת ההשכרה, ולתקופה קצרה הוא גם היה צמוד אליי. אח"כ הוא עבר למישהו אחר בחברה, ולימים הגיע דוח מהירות. הדוח הוא ממצלמת מהירות ניידת, בכביש 443, במהירות של 120 קמ"ש. חברת ההשכרה התעקשה שהיא חייבת להעביר את הדוח על שמנו,ולצערי ללא שאלות או בירורים מי נהג ברכב, שלחה מיוזמתה מכתב למשטרת התנועה, ובו הפרטים שלי כנהג. אנחנו שלחנו מכתב מקביל, בו יש תצהיר שלי חתום בידי עו"ד, שאני לא נהגתי ברכב, וכי רכב זה אינו צמוד אליי, וכמו כן מכתב של מנכ"ל החברה בו הוא טוען שאני לא נהגתי ברכב, וכי הוא מבקש להעביר את הדוח ע"ש החברה שלנו, כיוון שלא ניתן לדעת מי הנג בו ביום ביצוע העבירה. מאז לא שמעתי מהם, עד ש…
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
באטמן כבר הזמין אחת (-: האיטלקים מתעלים על עצמם מחדש תהנו!
הודעה אחרונה מאת d.j benyosef, -
- 11 תגובות
- 23.8 אלף צפיות
שלום, האם מותר לחרשים לנהוג? תודה.
הודעה אחרונה מאת Clutch, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 19.8 אלף צפיות
ביצעתי חיפוש ולא מצאתי תשובה לנושא. רציתי לדעת מה קורה כאשר אני לוקח את הרכב שלי לביצוע הטסט השנתי והוא לא עובר את הטסט בגלל משהו ספציפי,לדוגמא קסנון. איך התהליך מתנהל אחרי שאני מחזיר לנורות הלוגן רגילות שבאו עם הרכב? האם אני צריך לחכות בתור כמו כולם או שיש דרך לקצר את ההמתנה הארוכה רק לשם בדיקת הנורות? האם אני צריך לשלם עוד כסף בנוסף לבדיקה הראשונה? תודה
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
אני רוצה לקנות עכשיו אנג'ל אייז אי ביי ורציתי לשאול אם זה בטוח לקנות משם ואם הדגמים של הפנסים של סיוויק שמופיעים שם מתאימים גם לסיוויק שבארץ?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
אופל מריבה החדשה
מאת Guest Arco-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
http://www.automobilesreview.com/auto-news/2011-opel-meriva/20169/ לדעתי מיניואן מוצלח ומעניין מאוד. מעניין איך המנגנון הזה של פתיחת דלתות מבחינת נוחות, הרי אף אחד לא רגיל לפתוח דלתות בצורה הזאת. בכל מקרה נראה מדליק, אם יגיע לארץ יכול לתת פייט לסוטריאן סי4 פיקאסו. אולי UMI במסגרת חידוש השיווק של אופל יביאו אותו, או שיקום איזה יבואן יותר מוצלח למותג הזה
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
- 4 תגובות
- 934 צפיות
במצב נורמלי, באיזה איזור צריך להיות המחט במד הטמפרטורה ? ולאיזה אזור המחט צריך להגיע, כדי שהנהג יתחיל לדאוג ?
הודעה אחרונה מאת אניס, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי הונדה סיויק שנת 97 , וכפי ששמתי לב כימעט לכולם על המנוע כתוב VTEC וCIVIC, אצלי כתוב רק CIVIC רציתי לדעת אם מישהוא יודע או שזה סתנדרתי המנוע שלי VTEC או לא? תודה לעונים..
הודעה אחרונה מאת abyzfr6, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 85.3 אלף צפיות
שלום לכולם, החניתי היום בשעה 17:30 את רכבי ברחוב אחד העם ברחובות, הלכתי למדחן ושילמתי על כרטיס חניה עד השעה 19:00, חזרתי לרכב בשעה 18:30 וראיתי דו"ח על השמשה הקידמית למרות שהצמדתי את הכרטיס חניה מהמדחן לחלון של הנהג כמו תמיד, הסעיף בדו"ח הוא 205 (במקרה גם יש לי פג'ו 205) רשום מאחורה את פירוט הסעיף: "העמדת/החנית את רכבך הנ"ל במקום בו החניה מותרת רק לסוגי רכב שחנייתם הותרה" עכשיו מה זה אומר תכלס?! שילמתי על חניה כמו שצריך בחוק ועוד דופקים לי דו"ח?! אני לא מבין את זה. מה הסימון כחול-אדום אומר? חיפשתי ולא מצאתי, תכלס זה דו"ח של 100 שקל וזה לא סכום מטורף בשמיים אבל אני פשוט לא מבין למה קיבלתי דו"ח ואשמח להבין לפעמים הבאות.
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
מישהו יודע מה הצריכת דלק של אימפרזה ניו אייג' שנת 2002 מנוע 1600 100 כ"ס?? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 854 צפיות
מחפשת סרט וידאו על רכבי דש-בו בפעולה. תודה רויטל
הודעה אחרונה מאת revirevi, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים היה לי ויכוח עם חבר שלי ועלתה השאלה האם מצלמת אור אדום בצומת יכולה לצלם אותך גם כשהיא לא מוצבת ביכוון הנסיעה שלך ז"א אם אני נוסע ישר והמצלמה מוצבת באי תנועה שמיימיני כאשר היא נוטה הצידה לכיוון הרמזור שלי ספק כיוונו אותה ככה ספק היא סתם עקומה השאלה אם יש סיכוי שהיא יכולה לצלם אותי אשמח לקבל תשובות שלומי
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאמא שלי היתה דייהטסו שרייד עד שנת 97 ואז הרכב הוחלף. פתום הגיע לפני כמה חודשים דו"ח על הרכב מאיזה עורך דין בחיפה שטוען שזה נמסר לטיפולו לגביה. שלחנו לו פקס מפורט עם בקשה לראות הוכחות שנשלחו תזכורות וכ"ו. נשלח גם דואר רשום אבל סביר להניח שאין לי את הפתק אישור. הוא אמר שיבדוק את העניין ויחזור אלינו. בנתיים עבר זמן ושכחנו מהעניין בכלל, ופתאום מגיע שוב מכתב ממנו כשהדו"ח כבר הגיע לסביב האלף ש"ח. מה שאומר שהוא התעלם מהבקשה של אמא שלי לבדוק את נושא ההתיישנות. מה ניתן לעשות במידה והוא לא מגיב לבקשות שלנו ורק מושך זמן כדי להוציא עוד כסף?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם אחי ביצע עבירת תנועה לפני כחודש[נסיעה מעל המהירות המותרת]וקיבל קנס של 750 ש"ח ו-8 נקודות.יש לציין שהוא נתפס על ידי מצלמת מהירות ולא על ידי שוטר תנועה. לאחי היה בעברו 24 נקודות חובה,והוא עשה 2 קורסי נהיגה כמתחייב על פי החוק.מאותו קורס הוא הבין שבכדי שהנקודות ימחקו צריך לעבור 4 שנים ללא שום עשיית עבירת תנועה,ואז העבירות יתבטלו. בעקבות כך אחי פנה למשרד הרישוי לפני שבועיים וביקש מהם מידע כמה נקודות חובה נזקפות לזכותו עכשיו.הם אמרו שאין להם רשות לענות על כך טלפונית,והם ישלחו לו מכתב בעניין.ואכן לפני 3 ימים הגיע המכתב ממשרד הרישוי,אבל לצערינו לא הצלחנו להבין כמה נקודות חובה נזקפות לחובתו כעת. הנה תוכן המכתב אשר נשלח ממשרד הרישוי: …
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מנסה לבצע רכישה מהאתר של מייק ולנטיין אבל משום מה בפרטים למשלוח חשבונית חייבים להכניס שם של מדינה בארצות הברית. מישהו יודע איך לדלג על זה? איך ניתן לבצע את ההזמנה ברשת? יש מס' שרות לקוחות שם? תודה.
הודעה אחרונה מאת Clutch,
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 358 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- Tal7
- Step
- FROGIE
- Itzik-b
- עוזי ל
- Matanb1998
- iEminem
- מחכה
- בן מיכאל
- samg
- nglancer
- zvit
- motior
- סולל הדרך
- sperial
- PASHUT
- ronrobin
- benny62
- yuvk
- BRAVO_SX
- Sh123454
- IsraCar
- David32
- orankohn
- ישה
- לב טוב
- TurboMan
- RedLabel
- yahaga
- orsh99
- Chabadi
- טויוטה סופרה
- eran_k
- nir eli
- פאר האורה
- Albetx
- גולדן191
- gpro
- BassDriver
- srool
- BoazB11
- shlomiko
- garay
- yoav911gt2
- ניקו פ.
- RK
- אורי מ.
- itaimoto
- hans
- `Infinity
- פינדר
- david3692
- D4K
- fishmanl
- flytomars
- Super_T
- שחר 1
- blackpolo
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- Stangg
- Night Driver
- מלטבשי
- אבי ים
- EliC25
- פלוני אלמוני21
- חד אופן
- shahar188
