Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באטמן כבר הזמין אחת (-:

 

 

האיטלקים מתעלים על עצמם מחדש תהנו!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

קונספט מאד לא בוגר בלי שום קשר ממשי למותג ולמה שהוא מסמל.

הדלתות שדורשות 5 מ' גובה פנויים הם אחד הרעיונות הדביליים שראיתי.

פנים הרכב נראה כמו חיקוי לא מהוקצע לקונספטים קודמים של מזדה.

למי שלא הבין עד עכשיו, מברטונה, הסטודיו המהולל שאחראי על כמה מהיצירות המוטוריות המופלאות של כל הזמנים,

לא נותר כלום למעט השם.

פורסם
קונספט מאד לא בוגר בלי שום קשר ממשי למותג ולמה שהוא מסמל.

הדלתות שדורשות 5 מ' גובה פנויים הם אחד הרעיונות הדביליים שראיתי.

פנים הרכב נראה כמו חיקוי לא מהוקצע לקונספטים קודמים של מזדה.

למי שלא הבין עד עכשיו, מברטונה, הסטודיו המהולל שאחראי על כמה מהיצירות המוטוריות המופלאות של כל הזמנים,

לא נותר כלום למעט השם.

 

זה עדיין קונספט, אתה וודאי לא מאמין שאם אכן ייצרו את הרכב הזה, יעשו זאת תוך שימור הדלתות כפי שהן...

פורסם

א. אני גם לא חושב שיש קשר לעיצוב וללין הקיים של מאזדה [סליחה התבלבלתי אלפא].

לראיה כל סדנאת עיצוב שבאים לעבוד מול מותג מנסים לשמר משהו מ"אופי המותג תוך כדי יציקת תוכן חדש ונגיעות עיצוביות חדשות".

 

ב. רק אני חושב שלדוגמנית חסר שוט ?:wink:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

צפיתי בדגמי הקונספט של מזדה אני לא רואה דמיון החרטום של אלפא הרבה יותר קרבי כנ"ל החלק האחורי שכמוהו לא ראיתי.

חוץ מהדלתות השקופות אין שום דמיון. אם אתם מעדיפים מאזדה על אלפא זו בחירה שלכם.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

איפה ראיתם שם רכב? אני ראיתי רק רגליים :yum:

:twisted:

 

אני מקווה שברור לכל הסולדים שמדובר בקונספט, ממנו אולי יקחו בעתיד רעיונות עיצוביים לדגמי הרכבים לכביש.

הרכב לא יעלה לכביש כפי שהוא מוצג וכן, גם הדלתות האלה.

פורסם

הקונספט של מאזדה נראה יותר טוב.

אפילו שהוא לא עולה לכביש,שיהיה יפה לפחות.

חמודה-אבל לא ממש אהבתי.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

×
×
  • תוכן חדש...