Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא משפטן אך יהיה קשה לטעון כי כל דברי הדואר ללא יוצא מן הכלל אשר נשלחו במשך 14 שנה לא הגיעו ליעדם מסיבה זו או אחרת. זה לא בלתי אפשרי אך הסבירות לכך אינה גבוהה.

 

הטענה שיכולה לעמוד במבחן הסבירות היא שהעירייה שלחה את דברי הדואר לכתובת הישנה בשנים 1998-2003 בעוד ששינוי המען דווח במועד.

לפיכך לא התקיים רצף הודעות למשך זמן העולה על שלוש שנים ודינו של הקנס ביטול עקב התיישנות.

פורסם

COMMANDER,

 

אני לא מתייחס ספציפית למקרה הזה, אלא לשיטת עבודה ככלל - הדואר חותם שנתקבל לכאורה למשלוח בעוד שהדו"ח/תזכורת מעולם לא הודפס ולכן גם לא היה יכול להגיע למשלוח. (אני לא זוכר את הניסוח המדוייק שהדואר חותם לשולח, אבל עד כמה שזכור לי, יש שם הסתייגות כלשהי לעניין קבלת המשלוח בפועל).

הדרך היחידה לדעת עם מכתב כזה התקבל בפועל זה רק לפי דו"ח מסלול שעשה בדואר. אם המכתב רק נתקבל ולא התקדם במסלול אז קיימות אחת משתי האפשרויות:

1. הוא מעולם לא הגיע לדואר.

2. הוא אבד בנבכי דואר ישראל ולכן לא התקדם.

בכל אחד מהמקרים האלה, דו"ח מצבים ישמש הוכחה כשבעצם עובדתית לא כך המצב. כלומר: מתבססים על דו"ח אמינות השולח ולא על דו"ח עובדתי. יותר מזה - השולח מאמין שהוא שלח, הוא אפילו לא יודע שהדו"ח/תזכורת מעולם לא הודפס ולכן לא נשלח.

 

אולי מדובר ברבע אחוז של טעויות שכאלה, אבל עדיין נפגעים 10-15 אנשים (מתוך 4-5 אלף) על לא עוול בכפס.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...