Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 3 חדשה שעברה 15,000 קילומטר,היא מזה אצלי חצי שנה,אני מרגיש שבסיבובים מהירים הרכב נאחז קשות בכביש,אני מרגיש כאילו הגלגלים נגררים בחוזקה על הכביש והרכב לא רחוק מלהחליק לי,ולא מדובר עם מהירות מופרזת ולא על כביש חלק,עשיתי אותם כבישים עם הפיג'ו 307 שלי והתחושה שלה הייתי פי 10 יציבה על הכביש.

 

ממה זה נובע?.

פורסם
צמיגים זולים? בעיקרון המאזדה יציבה יותר מה307

 

לא יציבה יותר ולא בטיח. פותח השרשור צריך להגדיר יותר טוב מה מפריע לו בהרגשה - האם הצמיגים צווחים חזק בזמן הפניות? האם מורגש תת היגוי מוגזם? מילים כמו "נאחז קשות" ו"נגררים בחוזקה" לא ממש עוזרות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא יציבה יותר ולא בטיח. פותח השרשור צריך להגדיר יותר טוב מה מפריע לו בהרגשה - האם הצמיגים צווחים חזק בזמן הפניות? האם מורגש תת היגוי מוגזם? מילים כמו "נאחז קשות" ו"נגררים בחוזקה" לא ממש עוזרות...

כן היא כן

פורסם
כן היא כן

 

אתה יודע מה, אם תוכל להגדיר לי במדויק את המושג "יציבה", אולי אני אסכים להאמין לך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא יציבה יותר ולא בטיח. פותח השרשור צריך להגדיר יותר טוב מה מפריע לו בהרגשה - האם הצמיגים צווחים חזק בזמן הפניות? האם מורגש תת היגוי מוגזם? מילים כמו "נאחז קשות" ו"נגררים בחוזקה" לא ממש עוזרות...

 

יש פעמים שהם צווחים בכיכר או משהו,אני מרגיש שבסיבובים חדים על מהירות גבוהה הצמיגים כאילו משחיזים את הכביש,אני לא יודע בדיוק להסביר.

פורסם

החלק הקדמי של הרכב ממשיך ישר במקום להמשיך בקו הפניה?

 

החלק הקידמי נכנס יותר מידי אל תוך הפניה בזמן שהחלק האחורי מנסה להשיג אותו?

 

מרגיש שהגלגלים הקדמיים מתחפרים בכביש בזמן הפניה?

 

יש רעשים מהצמיגים? תתאר איזה רעש, צווחה שמזכירה חריקה, או רעש של מריחה?

 

איזה צמיגים יש ברכב?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לך לתחנת דלק הקרובה לביתך, תמלא לחץ של 34 PSI בכל הגלגלים ( 2 PSI נוספים בגלל התחממות )

תחזור לכאן עם דיווח

פורסם
צמיגים זולים? בעיקרון המאזדה יציבה יותר מה307

 

בעקרון אתה מדבר שטויות.

ה-307 יציבה יותר, אוחזת יותר ומתנהגת יותר מהמאזדה.

פורסם

אין דבר כזה סיבובים חדים על מהירות גבוהה, ואני עדיין לא מבין מה זה משחיזים את הכביש...

 

אני מבין לגמרי מה אתה מתאר.

 

זה קורה להרבה אנשים שעוברים מרכב ישן יחסית למאזדה 3.

 

הרכב מרגיש מוזר ולא נעים, וההגה נותן הרגשה די נוראית למי שלא רגיל אליו.

 

מעניין, לי זה הפוך - כשאני עובר מרכב מודרני, מתנהג, אוחז ובעל הגה מדויק ובעל משקל נכון (כמו מאזדה 3) לרכב ישן, אני תוהה לעצמי "מדהים איך פעם היו מייצרים גרוטאות, ואנחנו חשבנו שהן שוות משהו..."

 

בעקרון אתה מדבר שטויות.

ה-307 יציבה יותר, אוחזת יותר ומתנהגת יותר מהמאזדה.

 

שוב, מה זה יציבה?

בנוגע לאוחזת - זה תלוי המון בצמיגים.

מתנהגת - דווקא כאן המאזדה עדיפה במידה מסוימת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...