Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב, מה זה יציבה?

בנוגע לאוחזת - זה תלוי המון בצמיגים.

מתנהגת - דווקא כאן המאזדה עדיפה במידה מסוימת...

 

קח את ה-307 והמאזדה עם אותו סט צמיגים, מי תאחוז טוב יותר?

בנוגע להתנהגות - הפיג'ו עדיפה במידה מסויימת :-)

ביציבות התכוונתי לנוחות נסיעה, כמובן.

 

חג שמח אגב.

פורסם

הגדרה קשה ליציבות, מה שאני מתאר לעצמי זה איך הרכב לוקח פניה במהירות מסויימת, דווקא מרכבים שאני נהגתי ונהגתי על הרבה רכבים, כולל 911, למאזדה 3 יש אחיזה לא רעה בכלל.

והגה יותר טוב מהמון רכבים, ואני יכול להתערב אתכם שמאזדה 3 (לפחות הספיריט) יכולה לקחת פניה ביותר מהירות בגם פניה הדוקה יותר.

פורסם
...

או במילים אחרות יש לך מאזדה 3...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
קח את ה-307 והמאזדה עם אותו סט צמיגים, מי תאחוז טוב יותר?

בנוגע להתנהגות - הפיג'ו עדיפה במידה מסויימת :-)

ביציבות התכוונתי לנוחות נסיעה, כמובן.

 

חג שמח אגב.

 

לא יודע מי תאחוז יותר, זה תלוי בעוד גורמים. זו אחת הסיבות שלא ניתן לקבוע חד משמעית למי יש אחיזה עדיפה.

התנהגות - הפיג'ו עדיפה במובנים מסוימים וה-3 באחרים, שוב זה לא חד משמעי.

יציבות - מה בדיוק הקשר לנוחות נסיעה?

 

הגדרה קשה ליציבות, מה שאני מתאר לעצמי זה איך הרכב לוקח פניה במהירות מסויימת, דווקא מרכבים שאני נהגתי ונהגתי על הרבה רכבים, כולל 911, למאזדה 3 יש אחיזה לא רעה בכלל.

והגה יותר טוב מהמון רכבים, ואני יכול להתערב אתכם שמאזדה 3 (לפחות הספיריט) יכולה לקחת פניה ביותר מהירות בגם פניה הדוקה יותר.

 

למאזדה 3 עם צמיגים טובים יש אחיזה לא רעה בכלל, זה נכון, אבל להשוות ל-911? עשה לי טובה... והגדרת היציבות שלך היא לא פחות מעורפלת מהמילה "יציבות"...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הגדרה קשה ליציבות, מה שאני מתאר לעצמי זה איך הרכב לוקח פניה במהירות מסויימת, דווקא מרכבים שאני נהגתי ונהגתי על הרבה רכבים, כולל 911, למאזדה 3 יש אחיזה לא רעה בכלל.

והגה יותר טוב מהמון רכבים, ואני יכול להתערב אתכם שמאזדה 3 (לפחות הספיריט) יכולה לקחת פניה ביותר מהירות בגם פניה הדוקה יותר.

 

תסלח לי אבל המזדה פשוט לא אוחזת בהשוואה ל-307. היתה לנו 307 ובמקביל מזדה3!

גם עכשיו יש לנו כזאת, 2008, מהליסינג. מבלי קשר ליציבות, פשוט רכב איום ונורא.

מרגיש לא איכותי, תכנון מזלזל במיוחד, הגה כוח קשה מדי ומעצבן, כסאות מחרידים מה שהופך כל נסיעה בינעירונית לסיוט.

ולי גם מפריע צליל המנוע הדוחה והמתכתי שלה, והעובדה שמצאו לנכון בשנת 2008 לצייד את האוטו בשטיחי גומי עבים וזולים.

חוץ מאמינות אין בה שום דבר. אם כבר יפני, אז הטויוטה קורולה הקודמת והRUN-X הרבה יותר איכותיות ונעימות ממנה.

פשוט אוטו מכוער ופלסטיקי.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
תסלח לי אבל המזדה פשוט לא אוחזת בהשוואה ל-307. היתה לנו 307 ובמקביל מזדה3!

גם עכשיו יש לנו כזאת, 2008, מהליסינג. מבלי קשר ליציבות, פשוט רכב איום ונורא.

מרגיש לא איכותי, תכנון מזלזל במיוחד, הגה כוח קשה מדי ומעצבן, כסאות מחרידים מה שהופך כל נסיעה בינעירונית לסיוט.

ולי גם מפריע צליל המנוע הדוחה והמתכתי שלה, והעובדה שמצאו לנכון בשנת 2008 לצייד את האוטו בשטיחי גומי עבים וזולים.

חוץ מאמינות אין בה שום דבר. אם כבר יפני, אז הטויוטה קורולה הקודמת והRUN-X הרבה יותר איכותיות ונעימות ממנה.

פשוט אוטו מכוער ופלסטיקי.

כמה זיבולי שכל בהודעה אחת.

 

ול Spirit3, ממליץ לך לא להיכנס איתם לויכוח הקבוע.

תן להם לשבח את הזבל הצרפתי שהם כלכך נהנים ממנו ותהנה מהמכונית הנפלאה שלך.

פורסם
כמה זיבולי שכל בהודעה אחת.

 

ול Spirit3, ממליץ לך לא להיכנס איתם לויכוח הקבוע.

תן להם לשבח את הזבל הצרפתי שהם כלכך נהנים ממנו ותהנה מהמכונית הנפלאה שלך.

 

הלוואי ולמזדה היתה רבע מהנוחות שאתה מקבל ברוב הסופר-מיני האירופאיות.

פשוט רכב ממוצע מינוס, וחוץ מזה שיש לו מזגן חלש. :lol:

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
הגדרה קשה ליציבות, מה שאני מתאר לעצמי זה איך הרכב לוקח פניה במהירות מסויימת, דווקא מרכבים שאני נהגתי ונהגתי על הרבה רכבים, כולל 911, למאזדה 3 יש אחיזה לא רעה בכלל.

והגה יותר טוב מהמון רכבים, ואני יכול להתערב אתכם שמאזדה 3 (לפחות הספיריט) יכולה לקחת פניה ביותר מהירות בגם פניה הדוקה יותר.

 

צודק המאזדה ספיריט אוחזת טוב בכביש ובסיבובים חדים עדיין נשארת דבוקה לאספלט ואנשים פה טוענים שלפיג'ו 307 יש אחיזה יותר טובה,באמת הצחקתם אותי עכשיו!

SUZUKI JIMNY

פורסם
הלוואי ולמזדה היתה רבע מהנוחות שאתה מקבל ברוב הסופר-מיני האירופאיות.

פשוט רכב ממוצע מינוס, וחוץ מזה שיש לו מזגן חלש. :lol:

לפחות המזגן שלו עובד :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

ועוד כמה סמיילים דבילים:lol::lol::lol::lol:

פורסם

מהניסיון שלי המאזדה (כרכב לנהג) עדיפה על הפיז'ו 307. אגב המאזדה כן מתנהגת טוב יותר (מהנסיון שלי) וגם (בעיקר?) נכנסת ויוצאת מסיבובים מהר יותר.

פורסם

אל תכריחו אותי לנעול את השרשור הזה בגלל עודף השטויות שלכם. אני מציע שאנשי המאזדה 3 ואנשי הפיג'ו 307 יפסיקו להתווכח איזה אוטו יותר טוב, כדי שנוכל להתרכז בעיקר - לנסות לעזור לפותח השרשור עם הבעיה שלו.

 

מעתה והלאה כל הודעה שלא קשורה לנושא זה - תימחק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אין להשוות בין יציבות נוחות ואחיזה זה שלושה דברים ניפרדים

אחיזה משמעותו במשפט קצר "איך הרכב אוחז את הכביש במיוחד בסיבוב "

יציבות איך הרכב מגיב לשינוי פיתומי בכיוון הנסיעה וחזרה

אני הבעלים של מאזדה 3 החדשה ואם יש משהו שהרכב הזה מיצטיין בו זה השילוב הטוב בין אחיזה ליציבות(למי שמבין הם מיתנגדים אחד בשני)

לכן תבדוק כמו שאמרו לך אוויר בכל 4 גלגלים כנס איתה למוסך מורשה שגם יעשו נסיעת מבחן

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...