Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ובכן למי שיודע ולמי שלא, הרכב שלי הוא מרצדס, מונית לשעבר... אצלי תקופה לא ארוכה..

אחרי הנאה מהרכב החלטתי להתחיל לשנות לו קצת את המראה...

ובכן החלטתי לשתף אותכם בתהליך השיקום והעלתי תמונות, של שלבי הצביעה המיוחדת של הצבעי האומן מיפו...ואחרי הצביעה תהליך שחזור הצבע לכל הרכב...תהנו!!

השינויים שבוצעו ברכב:

-צביעת חזית (שני כנפיים+מכסה מנוע+ פגוש קדמי)

- צביעת פגוש אחורי

-שפשוף כל הרכב גם החלקים שנצבעו, ושחזור הברק של הצבע בחומרים מיוחדים

- החלפת ג'נטים מגנזיום למידה 16", וצמיגים חדשים של TOYO

- החלפת פנסי חזית, לאנג'ל אייז (יחיד בארץ), ופנסי ערפל של הדגם החדש.

הרכב בשלבי הכנה לצביעה:

228b.jpg

233y.jpg

272x.jpg

304ro.jpg

305r.jpg

הרכב בתנור:

311c.jpg

320db.jpg

הרכב אחרי צבע, ומתחיל שלב השיוף, והחזרת הברק לכל שאר הרכב:

397s.jpg

395wc.jpg

התוצאות:

411re.jpg

422r.jpg

420d.jpg

זה הכל להפעם,ובקרוב קסנון! ואולי הספוילר המיוחד דומה ל M3 !

מקווה שמצא חן בעיניכם!

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

יוצא לי לראות הרבה מרצדסים שהיו פעם מוניות ורובן נראות מוזנחות, שריטות ושפשופים ולכלוך.

 

נחמד לראות שיש גם אנשים שמטפחים את הרכב הזה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
יוצא לי לראות הרבה מרצדסים שהיו פעם מוניות ורובן נראות מוזנחות, שריטות ושפשופים ולכלוך.

 

נחמד לראות שיש גם אנשים שמטפחים את הרכב הזה.

 

הוצאת לי את המילים מהפה +1

Peugeot 306 1600 Diamond

יהלום אמיתי

פורסם

לפותח השרשור,

 

אם לא איכפת לך, תפרט בבקשה את עלויות האחזקה של הרכב הנ"ל, ביטוח חובה+מקיף, טיפולים וכו'.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

לגבי עלויות:

האמת אני נהג צעיר מתחת ל24

אז מחירי הביטוח חובה והמקיף לא ממש תקיפים לכל נהג, החובה זה כמו לכל רכב בערך 2000 ש"ח

מקיף לנהג מתחת ל 24 ביקשו לי 8500 ש"ח.

 

האחזקה שלה סבירה בהחלט, מאחר ואני מכונאי, ולמקרה שלי נפלתי על רכב שנשמר בעבר מבחינה מכנית, ולא היה לי הרבה השקעה שגזלה הרבה כסף ממני..

הטיפולים אני עושה לבד, וכל מה שצריך תיקון אני מנסה לסדר בכוחות עצמי כדי לחסוך לי כסף!

אחזקת סולר, ובכן הרכב לא כמתואר חסכוני למופת, בנסיעה רגועה וסבירה בתוך העיר בלבד,עם מזגן, הרכב יעשה 1/10 לק"מ!

נסיעה מחוץ לעיר אפשר להגיע איתו ל 1/16 ק"מ, ואם בנסיעה עצבנית 1/13 ק"מ! לא לשכוח שהרכב עם מנוע לא קטן והספק יחסית גדול (יחסית!!) 143 כ"ס!

 

בסה"כ, רכב שווה בהחלט! גם פוזה, וגם כלום כסף!

ולמעונין לקנות, הרכב למכירה:-D!

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

זה אחד הדגמים האהובים עליי.

תתחדש, נראה מעולה!

נ.ב. אל תהרוס את הרכב עם קסנון וספויילר. תשאיר אותו איך שהוא, ואת הכסף שתחסוך עדיף תשקיע במכאניקה.

איוון.

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

האמת הזמנתי כבר קסנון אבל בגוון עדין של 6000K , כדי שלא יהיה בולט מדי!

ולגבי ספוילר עדין שוקל את הענין אומנם זה השקעה לא זולה

 

ולגבי מכניקה!! לא נשאר לי כלום!! האוטו מושקע ובריא כמו שאומרים!

מבחינה פרונט, טורבו, מנוע, ברקסים! וכל מה שקשור לבטיחות!!

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

לא חבל להרוס רכב נאה כמו הC קלאס עם ספויילר? הייתי צובע את הידיות בצבע הרכב ומסתפק בזה. אולי מנמיך טיפה (בגבול השפיות).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לגבי הספוילר זה לא סגור , זה סה"כ בגדר המחשבה!

צביעת הידיות היתה דיי מסובכת מאחר שאני צריך לפרק את הידיות לבחוץ, ועם הזמן זה מתקלף, אז החלטתי לוותר!

וההנמכה, תכלס אני לא ממש בעד ! יש לרכב מראה סביר ככה, לא כמו ג'יפ :-P

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

שלא תבינו לא נכון

זה הספוילר שאני מתכוון אליו בבקשה:

w203amg012.jpg

cw203013.jpg

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

כמה האוטו עבר?

 

בקשר לפנסים, אני לא יודע מאיפה הסקת שהם יחידים בארץ. יש לי חבר שיש לו בדיוק פנסים כאלה, וכבר יצא לי לראות C-קלאס עם אותם הפנסים רק בעלי רקע שחור.

 

עבודה יפה.

פורסם

היתה תקופה שחשקתי ברכב כזה. המון אוטו בכלום כסף.

אבל האחזקה שלו הצליחה להפחיד אותי,בכל זאת מרצדס.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
×
×
  • תוכן חדש...