Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדוגמא בגולף דור 6 TSI,

כתוב בנתוני הרכב שהיא עושה אם אני זוכר נכון 9.5 שניות מ0-100.

השאלה היא, האם היצרן מודד את זה על מצב ספורט? חברים אומרים שכן כדי להוציא את הנתונים הכי טובים:?:

פורסם

שמע, בהחלט שאלה מעניינת.מצב ספורט במנועי ה-TSI בהחלט נותן לך את הרגשת הבעיטה והדחיפה הכוחנית. אין ספק שזה מרגיש יותר מהר. מצטרף לשאלתך, גם אני רוצה לדעת.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני יודע שהאוטו שלך לא עושה 9 שניות ל100, את הנתון הזה המצאת או מדדת בצורה חובבנית.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

זה לא משנה, גם במצב S וגם על D רגיל התאוצה ל-100 תהיה זהה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
זה לא משנה, גם במצב S וגם על D רגיל התאוצה ל-100 תהיה זהה.

 

נכון מאוד, התאוצה היא זהה,

 

ההבדל בין 2 המצבים נמצא בהעברות ההילוכים, ולא בהספק המנוע!

מכאן ניתן להסיק שהתאוצה במצב D ובמצב S תהיינה זהה.

 

במצב S - רכב מבטל את בקרת המשיכה ומעביר הילוכים בטורים גבוהים.

מצב D - רכב מעביר הילוכים כנדרש לנסיעה חסכונית ומועטת בבלאי.

 

זה הכל!

הכי פשוט בעולם,

בהצלחה!

 

נ.ב

0-100 ב-9.5 שניות זה לא מהיר...

פורסם

]נכון מאוד, התאוצה היא זהה,

 

ההבדל בין 2 המצבים נמצא בהעברות ההילוכים, ולא בהספק המנוע!

מכאן ניתן להסיק שהתאוצה במצב D ובמצב S תהיינה זהה.

 

במצב S - רכב מבטל את בקרת המשיכה ומעביר הילוכים בטורים גבוהים.

מצב D - רכב מעביר הילוכים כנדרש לנסיעה חסכונית ומועטת בבלאי.

 

זה הכל!

הכי פשוט בעולם,

בהצלחה!

 

נ.ב

0-100 ב-9.5 שניות זה לא מהיר...

תלוי למי:-D

 

*** נא לא לצטט את ההודעה שמעליך. מי ישרצה לקרוא אותה פעמיים יצליח גם בלעדיך ***

פורסם

מצב S לא מבטל TCS\בקרת משיכה,בשביל זה יש לחצן מיוחד.

יש מכוניות שכשאר אתה לוחץ על הלחצן S מתבצעת התקשחות מתלים,העברת הילוכים מהירה יותר ואם אני לא טועה ( משהו שראיתי בהילוך חמישי לפני די הרבה זמן) במכוניות ספורט החדשות,יש כאלו שלחיצה על הכפתור מוסיפה עוד כוחות סוס(אם אני לא טועה או מדמיין זאת הייתה פורשה).

פורסם
מצב S לא מבטל TCS\בקרת משיכה,בשביל זה יש לחצן מיוחד.

יש מכוניות שכשאר אתה לוחץ על הלחצן S מתבצעת התקשחות מתלים,העברת הילוכים מהירה יותר ואם אני לא טועה ( משהו שראיתי בהילוך חמישי לפני די הרבה זמן) במכוניות ספורט החדשות,יש כאלו שלחיצה על הכפתור מוסיפה עוד כוחות סוס(אם אני לא טועה או מדמיין זאת הייתה פורשה) .

 

אתה טועה,

כל מה שאתה מתאר מתייחס למצב "M" ב-BMW, זהו משהו אחר לגמרי!

אנחנו מדברים על מצב S, והוא כן מכבה בקרת משיכה במכוניות מסוימות.

פורסם

ספציפית לגבי מקרה "דוושה-ברצפה-אפס-למאה" אני לא חושב שמצב ה-S יהיה מהיר יותר, כי בלחיצה מלאה רוב המכוניות נכנסות למצב "אטרף" ומושכות את כל ההילוכים על הקצה, כמו במצב הספורטיבי. בכמעט כל מקרה אחר - כן, פשוט כי המכונית נמצאת בטווח סל"ד גבוה יותר עם זמינות כוח עדיפה, תגובה טובה יותר ללחיצות על הדוושה ואופי ספורטיבי יותר בכלליות.

 

בגולף שמשווקת בישראל אין שינוי כלשהו במערכת המתלים. מצב S משנה את תגובת התיבה לאינפוט מהמצערת.

פורסם

טוב לדעת שמצב S מנתק TCS....

אצלי בC5 ובכול המכוניות החילופיות שנהגתי עליהן מצב S בחיים אבל בחיים לא ניתק את TCS.

פורסם

נכון Clutch

מצב S זה חרטה, כאילו עוד פיצ'ר ברכב, סתם גימיק פסיכולוגי.

בפול גז, התאוצה היא זהה בין השניים.

פורסם

לא אמרתי שזה חרטא - בתאוצות ביניים האפקט מורגש היטב. ולא, זה לא פסיכולוגי :) ברומסטר שלי אני פשוט נמנע מזה. הרעש בלתי נסבל והתגובות גסות מאוד.

פורסם

יש לי VW JETTA, גם כן עם מצב ה- S, מנוע FSI 2.0.

בספר של הרכב נכתב שבמצב S, המנוע עובד ב 15% יותר הספק, כלומר בהספק מלא.

במצב רגיל (D) המנוע עובד ב 85% כנראה.

כתוב שם שזה על מנת להאריך את חיי המנוע.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

אני נוהג על אופל אסטרה, במצב D בדוושה מלאה העברת ההילוכים מתבצעת ב5.5 סל"ד ובמצב S ההעברה מתבצעת במצב S.

אתה רוצה להגיד לי שכשהאוטו מושך יותר את ההילוכים אין הבדל בזמן התאוצה ל100 ?

×
×
  • תוכן חדש...