Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורים לפיג'ו 206 CC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו אילו שיפורים אפשר לעשות בפיג'ו 206 CC? מבפנים של המכונית ומבחוץ בלי קשר למנוע רק ליופי :)

וכמה בערך זה יעלה והאם זה יקר?

ואם אני רוצה לצבוע את המכונית מחדש האם זה כדי? ואם כן איזה צבע.

תודה לוי ;)

פורסם
תגידו אילו שיפורים אפשר לעשות בפיג'ו 206 CC? מבפנים של המכונית ומבחוץ בלי קשר למנוע רק ליופי :)

וכמה בערך זה יעלה והאם זה יקר?

ואם אני רוצה לצבוע את המכונית מחדש האם זה כדי? ואם כן איזה צבע.

תודה לוי ;)

 

כיסויים עם פייטים,כלב על הדש בורד,אולטרה סגולה,סוף אגזוז עם לדים...

והיד עו נטויה...

בקשר לצבע,כחול.

 

ועכשיו ברצינות,מה יש לרכב שאתה רוצה לצבוע אותו?

אני אישית מעדיף רכב מקורי!

אולי תעלה תמונה שנבין למה אתה רוצה לצבוע,בכל מקרה רק בצבע המקורי.(הצבע שהרכב צבוע עכשיו.)

@

פורסם

היה פה מישהו עם 206CC משופרת עם פודל חמודמודי.

מתאים!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חח תודה על ההצעות אבל שאלה אני ממש רוצה תרכב שלי בצבע שחור אז זה כדי להחליף צבע? כי אומרים שאולי זה משפיע על מכירת הרכב אח"כ.

ובלי קשר אם אני רוצה לעשות מנורות מתחת למכונית זה כדי למרות שזה נגד החוק?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...