Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמנם יצנח, אבל העדר לא יפסיק לקנות.

 

אם, היפותטית, העדר הישראלי היה קונה מכוניות אירופאיות בקטגוריה של הרכבים העממים של טויוטה למשל אופל או סיטרואן חמודה ועממית. האם זה היה הופך אותו לעדר יותר חכם? מכוניות קטנות של פיאט, למשל, נמכרות מעולה באירופה. האם כל מי שרוכש פיאט שייך לעדר חסר בינה שלא מבין במכוניות?

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק מי שלא קונה יפניות באמת "מבין" מי שקונה יפנית הוא עדר ולא מבין כלום ברכבים.

היתה לי צרפתיה ששירתה אותי טוב, אבל לא תודה מספיק לי.

פורסם

איך שוב הדיון הזה נהיה יפניות מול אירופאיות?

למה אתה לא מגיבים לידיעה?

 

הבעיה עם העדר היא התעלמות מוחלטת מהמציאות ורכישות מוזרות. למה לקנות עכשיו טויוטה ולא יונדאי, מאזדה או מיצובישי?

emotion of motion

פורסם

כשכל העניין עם טויוטה היא בשיאו, זו היתה תקופת המבחן הכי גדולה שלהם. עכשיו כבר אפשר להגיד שהגרוע ביותר מאחור. המכירות לא ירדו בצורה כזו שמדברים על פשיטת רגל, והשקות חדשות לא נדחו או בוטלו. גם אלה הנמנים כחלק מה"עדר" שאיבדו אמונתם ביצרן, ידעו לחזור אליו ברגע שכל העניין ירד מהפרק לצמיתות.

פורסם

ואני רק מקווה שהמחיר של הטויוטה ייצנח, וכמה שיותר.

 

בסה"כ אחלה רכב והייתי שמח מאוד אם היה יורד ערכו ומאפשר לי לפחות להכניס אותו לאופציות הרכישה שלי.

 

כשהדוושה תתקע אני אעביר לניוטרל...8) ובא לציון גואל.

פורסם
איך שוב הדיון הזה נהיה יפניות מול אירופאיות?

למה אתה לא מגיבים לידיעה?

 

הבעיה עם העדר היא התעלמות מוחלטת מהמציאות ורכישות מוזרות. למה לקנות עכשיו טויוטה ולא יונדאי, מאזדה או מיצובישי?

 

אולי כי ה"עדר" עדיין מתנהג כ "עדר" , ולשנות גישה של משהו שהולך לתוך קיר זה בלתי אפשרי....

 

או אולי כי טויוטה טובה אמינה,ומוצלחת יותר ולכן היא עדיפה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

תגידו, לא נמאס לכם? "תופעת העדר", "דגל האמינות התלכלך", "אין יותר אמינות", "היתרון היחיד של טויטה לא קיים", "רכבים מסוכנים"..

 

טויוטה ראנקס נכללת במושגים שלכם? לנד-קרוזר נכלל? ראב 4 נקראה לריקולים קריטיים? יאריס TS נכללת? קורולות דורות קודמים נכללים? MR2 ? טויוטה היילקס/ויגו גם היא מוכרזת כבר כנטולת אמינות ומסוכנת לנהג? (אולי פחות ביטחותית בגלל היעדר ESP אבל זה לא העניין)

אולי נרסק את מחירון לקסוס גם?

 

אבל היי, כל המומחים הגדולים כאן שהם לא מה"עדר" והם מביני עניין גדולים (הרי הם קונים רק ארופאיות, או לחילופין, לא טויוטה!) החליטו שמחירון טויוטה חייב לצנוח!! איך זה שרכבי טויוטה לסוגיהם לא נמכרים בשקל תשעים? איך מעיזים לתמחר רכבי טויוטה בקו אחד עם המתחרות, או אפילו (גוועלד) יותר ממחירי המתחרות השונות?

 

ישנם דגמים מסויימים של רכבי טויטה שבהם דנים במשך החודשים האחרונים! אם הפריוס היא כשלון, הגיוני לדרוש ירידת ערך במכירה, כנ"ל לגבי קורלות חדשות עם בעיות בדוושה המדוברת או דגמי הקאמרי הידועים שנמכרו בארה"ב.

 

צר לי שאנשים מאוד מאוכזבים מהעובדה שיאריס מהשנים המוקדמות עדיין עולה (ומבוקשת) יותר מהמתחרות שלה באותן שנים.

או שהלנד-קרוזר ממשיך לשמור על פערי מחירים וביקוש מהמתחרים המצויינים מנגד (קינג למשל).

אנשי העדר הם טמבלים, אין מה לעשות..

חלקם פשוט מבינים שהדוושה הדפוקה לא מורכבת ברכבים האלה, כמו גם הבלמים של הפריוס, אז כנראה שבכל זאת הם יכולים לרכוש רכבים אמינים שמצדיקים את המוניטין שהוכר עד עכשיו.

פורסם
תגידו, לא נמאס לכם? "תופעת העדר", "דגל האמינות התלכלך", "אין יותר אמינות", "היתרון היחיד של טויטה לא קיים", "רכבים מסוכנים"..

 

טויוטה ראנקס נכללת במושגים שלכם? לנד-קרוזר נכלל? ראב 4 נקראה לריקולים קריטיים? יאריס TS נכללת? קורולות דורות קודמים נכללים? MR2 ? טויוטה היילקס/ויגו גם היא מוכרזת כבר כנטולת אמינות ומסוכנת לנהג? (אולי פחות ביטחותית בגלל היעדר ESP אבל זה לא העניין)

אולי נרסק את מחירון לקסוס גם?

 

אבל היי, כל המומחים הגדולים כאן שהם לא מה"עדר" והם מביני עניין גדולים (הרי הם קונים רק ארופאיות, או לחילופין, לא טויוטה!) החליטו שמחירון טויוטה חייב לצנוח!! איך זה שרכבי טויוטה לסוגיהם לא נמכרים בשקל תשעים? איך מעיזים לתמחר רכבי טויוטה בקו אחד עם המתחרות, או אפילו (גוועלד) יותר ממחירי המתחרות השונות?

 

ישנם דגמים מסויימים של רכבי טויטה שבהם דנים במשך החודשים האחרונים! אם הפריוס היא כשלון, הגיוני לדרוש ירידת ערך במכירה, כנ"ל לגבי קורלות חדשות עם בעיות בדוושה המדוברת או דגמי הקאמרי הידועים שנמכרו בארה"ב.

 

צר לי שאנשים מאוד מאוכזבים מהעובדה שיאריס מהשנים המוקדמות עדיין עולה (ומבוקשת) יותר מהמתחרות שלה באותן שנים.

או שהלנד-קרוזר ממשיך לשמור על פערי מחירים וביקוש מהמתחרים המצויינים מנגד (קינג למשל).

אנשי העדר הם טמבלים, אין מה לעשות..

חלקם פשוט מבינים שהדוושה הדפוקה לא מורכבת ברכבים האלה, כמו גם הבלמים של הפריוס, אז כנראה שבכל זאת הם יכולים לרכוש רכבים אמינים שמצדיקים את המוניטין שהוכר עד עכשיו.

 

מה הקשר בין התגובה חוצת הלהבות שלך , למציאות בשטח אשר מראה שטויוטה (כמו מיצובישי בעבר) הסתירה כמדיניות ארגונית בעיות בטיחות קריטיות ברכבים שלה?

את מי מעניין שוק המשומשות בישראל ? , מה זה קשור לידיעה שטויוטה העולמית הסתירה בעיות במתכוון ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אם תפסיק לחשוב שכל העולם סובב סביבך וסביב השרשורים שאתה פותח ותקרא את התגובות בשרשור אתה תראה את הקשר בהודעה שלי.

(מעניין שרק לי הגבת ומשאר התגובות התעלמת).

לגבי שאר הדברים שרשמת, גם אם ארצה להגיב בעניין, לבטח לא אטרח לעשות זאת מולך.

זאת מלבד העובדה שבאחד מהשרשורים שפתחת באותו נושא בדיוק כבר הגבתי בעניין, רק שאתה אוהב בכל פעם לעלות חזרה לכותרת בשרשור חדש שאתה פותח.

פורסם
אם תפסיק לחשוב שכל העולם סובב סביבך וסביב השרשורים שאתה פותח ותקרא את התגובות בשרשור אתה תראה את הקשר בהודעה שלי.

(מעניין שרק לי הגבת ומשאר התגובות התעלמת).

לגבי שאר הדברים שרשמת, גם אם ארצה להגיב בעניין, לבטח לא אטרח לעשות זאת מולך.

זאת מלבד העובדה שבאחד מהשרשורים שפתחת באותו נושא בדיוק כבר הגבתי בעניין, רק שאתה אוהב בכל פעם לעלות חזרה לכותרת בשרשור חדש שאתה פותח.

 

אני לא חושב דבר, אני מביא ידיעות שמשום מה גורמות לך להגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניין.

זה בד"כ בא על מנת לכסות על טיעונים חלשים עד מאוד, בדיוק כפי שהתגובה שלך מעלה וזו שלפניה מדגימות.

שוב, כמו שכתבתי לזב החוטם מתחילת השירשור, אתה מוזמן לא להגיב לשירשורים שאני פותח.

 

שבוע טוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בקיצור, לפי דעתי עוד חודש חודשיים העניין המנופח הזה שעבר כבר כל גבול אפשרי של חלמאות, יישכח וזהו בעצם.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אני לא חושב דבר, אני מביא ידיעות שמשום מה גורמות לך להגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניין.

זה בד"כ בא על מנת לכסות על טיעונים חלשים עד מאוד, בדיוק כפי שהתגובה שלך מעלה וזו שלפניה מדגימות.

שוב, כמו שכתבתי לזב החוטם מתחילת השירשור, אתה מוזמן לא להגיב לשירשורים שאני פותח.

 

שבוע טוב.

אני לא מגיב לגופו של אדם, עד שזה מגיע אליך ומסתבר שאני לא היחיד כאן בפורום. דרשני!

כולם לעומתך הם זבי חוטם, אך ברשותך, אני אחליט בעצמי לאיזה שרשור להגיב , איך להגיב ובאיזו דרך לגחך על התגובות שלך.

 

שבוע נפלא.

פורסם

אין טעם להתווכח,יש אנשים שרוצים לראות את העולם בדרך שהם רוצים לראות ומתעלמים מהאמת,ויש כאלה שרואים את העולם כמו שהוא ומתמודדים עם האמת.

מכוניות יפניות נמכרו,וימשיכו להמכר בארץ יותר מכל מדינה אחרת שמייצרת מכוניות,בגלל כשל טכני אחד אי אפשר לברוח מחברה לתמיד,כמו שזה קרה בגז זה יכל לקרות במזגן.

הכבישים במדינה לא פחות טובים מהמכוניות עצמם,הם הרבה יותר מסוכנים לנהיגה,אז למה שפשוט נפסיק לנסוע ונלך ברגל?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...