Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאוד פשוט, כמו שיש אנשים (cx) ששומרים אמונים לרכב שאתה רואה בו לא אמין.

כך יש אנשים כמוך שלא משנה מה יקרה ישמרו אמונים לסובארו ולטויוטה ודבר לא יזיז אותם מדעתם.

אבי עדיין חושב שמכוניות עם פח דק (כמו רוב המכוניות כיום) פחות בטיחותיות.

כמובן שמכיוון שאנחנו ישראלים הכל אצלנו מוקצן ואף אחד לא יכול לשכנע אותנו אחרת.

 

לאילו מכוניות היום אין "פח דק"?? (הכוונה למשפחתיות או קומפקטיות כמובן, אל תביא לי דוגמאות של רכבי יוקרה או כאלה שלא נמכרים בארץ)

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רכב בן שנה וחצי עדיין באחריות, על סמך מה הם העיזו לגבות כסף?! ולמה לא תבעתם אותם?

 

מדובר על פולקסווגן פולו, מודל 99 שנרכשה חדשה מהחברה.

באותם ימים האחריות הייתה לשנה אחת בלבד.

 

כפי שאתה רואה, למרות שחלף מאז זמן רב, אני לא שוכח את טעמה של הלקרדה המקולקלת שהאכילו אותי שם.

פורסם
אז יש לך בעיה בהבנת הנקרא , מציע לך לקרוא את ההודעות שלך שנית .

 

מעניין שאתה ועוד קומץ של חסידים מטעם מתקשים להגיב לעניין,משתלחים באופן אישי בכל אילו אשר מראים לך שהמלך (שלכם) עירום.

מה באמת , אתה תבחר על מה להגיב ?

אתה גם מגחך על התגובות שלי ?

 

גבר גבר אתה הא ?

איך בכל פעם מחדש אתה מבסס את הטענות כלפיי בטענה שאני מעריץ עיוור ונלהב של טויוטה ואני מגן בחירוף נפש על כבודה של טויוטה , מבלי שאתה מתייחס לעובדות שאותם אפילו העליתי בכל השרשורים הקודמים שלך.

הייתה לי רנו קליאו, סיטרואן ZX ו-306 ששירתה אותי נאמנה 5 שנים שלמות, יש להורי מאזדה 6 שלא הצדיקה את מוניטין האמינות שהותאם ל-626 והתנסתי בחיי עם עוד רשת רחבה של של רכבים (יפנים, קוריאנים,אירופאים).

אתה כמובן תמשיך לטעון שאני פריק עיוור של טויוטה, או אולי אפילו יפניות בכללי, ולא תשכיל להבין שהדעות שלי אובייקטיביות לגמרי!

 

מעולם לא התכחשתי לריקול שעשתה טויוטה, מעולם לא התכחשתי למטאטא הגדול שהפעילו בחברה.

רשמתי לא פעם אחת שאני מאחל ומייחל שימצו את הדין על הכשלים שעלו בחיי אדם.

מכאן (הריקולים האחרונים, הדוושה בקורולה, הבלמים בפריוס) ועד מסע ההשמצה וההשתלחות שאמשים מבצעים כאן כבר חודש יש הבדל עצום!

אני לא מתייחס למה שקורה בעולם, כי אני, להבדיל ממומחים גדולים כאן שמביאים כל שני וחמישי לינקים מהרשת(בלי קשר אלייך), מחכה לסיומה של החקירה הפדרלית, וכשזו תגיע, ארצה לראות משפט צדק ולהגיב לעובדות שיקבעו במשפט.

 

אנשים בשרשור לדוגמא מבקשים להתייחס לגופו של עניין אבל הם בעצמם, בדרך עקיפה, חותרים ל"מתקפת העדר"ו"הזבל המכני" שנקרא רכב טויטה:

איך זה:

טרחתם לעצור לרגע ולקרוא באמת על מה הוא פתח את השרשור?

מתיישב עם זה:

חבל שיש עדיין פראיירים שמוכנים לשלם ג'אנק לא בטיחותי שמסכן חיים באופן ודאי.

איך אמרו לפניי, עדר נשאר עדר כן? לטוב ולרע.

 

או בכלל עם הודעות 8-16 בשרשור הזה?

(עכשיו אתה מוזמן לקרוא שוב את תגובתי מספר 37)

 

אם השרשור היה מתנהל על הידיעה שהבאת, הייתי מגיב לגופו של עניין.

אך כיוון שכל שרשור המקושר לפרשה הופך להיות צ'אט של ילדים שכל כולו מוקדש להשוואת "טויוטה ג'אנק נגד שאר העולם", אתה לא יכול לצפות שאנשים ינהלו דיון נאות.

 

יום טוב.

פורסם

תופעת העדר היא תופעה מסוכנת, רק בעזרתה יכלה ותוכל טויטה לטייח את כל הפרשה ולהמשיך למכור רכבים כרגיל.

לצערנו תופעת העדר לא ריימת רק בישראל אלא בעולם כולו, לא ניתן להגיד שהעדר מטומטם או לא חכם, הבעיה עם תופעת העדר שלא נעשית שום בדיקה או חקירה האם המוצר מתאים לי או עונה על דרישותיי. זה קורה עם האייפון זה קורה עם מסכי פלאזמה ו LCD (כל טלוויזית CRT תהיה טובה משמעותית מהם) זה קורה בנדל''ן ובעוד עשרות מקומות.

אנשי האירופאיות והצרפתיות בפרט "סובלים" במשך שנים מההליכה נגד הזרם הם נקראים סדיסטיים פראיירים ועוד תיאורים נפלאים

האמת שגם אני כבעל סיטרואן מצאתי את עצמי לא פעם בהרהורי כפירה.

 

כיום נתגלה שהמלך הוא עירום , זה לא שלא ידענו, מי שמבין ברכבים יודע שאין דבר כזה אמינות מוחלטת פשוט לאנשי העדר התפוצץ החלום בפנים.

 

עכשיו מה עושים? בעולם של צרכנים נבונים היו מענישים יצרן שזלזל בחיי אדם במודע והעדיף כסף על חיי אדם, כל אדם שנסע ברכב שלו , כן גם בכם, כי הרכב הכושל יכל להגיע אליכם בדיוק כמו שהוא הגיע למשפחה בארה''ב.

אבל מה לעשות שאנשים לא מסוגלים להודות בטעותם, זה משדר חולשה, חוסר הבנה ועוד דברים, אותם אנשים יעדיפו לבלוע את הצפרדע ולהגיד לא ראינו לא שמענו אצלנו זה לא יקרה.

על זה בונה הייצרן וכנראה שהוא יצליח.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
מאוד פשוט, כמו שיש אנשים (cx) ששומרים אמונים לרכב שאתה רואה בו לא אמין.

כך יש אנשים כמוך שלא משנה מה יקרה ישמרו אמונים לסובארו ולטויוטה ודבר לא יזיז אותם מדעתם.

אבי עדיין חושב שמכוניות עם פח דק (כמו רוב המכוניות כיום) פחות בטיחותיות.

כמובן שמכיוון שאנחנו ישראלים הכל אצלנו מוקצן ואף אחד לא יכול לשכנע אותנו אחרת.

 

דני לצערי אתה צודק,היום רוב המכוניות שמגיעות מיפן מיוצרות אומנם עם כריות אויר ושלל מערכות אלקטרוניות שמנסות למנוע או להתריע על התאונה הבאה,הפח נשאר דקיק וחלש כמו קופסת שימורים וזה לא חדש,אנשים לא חושבים על המכה הבאה,אלה מה כולם קונים ,מה טוב ומה אמין,והבעיה היא שזה לא תמיד הקו חשיבה הנכון ובקיצור יש עוד דברים מסביב.

לעומת זאת הרכבים שמגיעים מארה"ב ומגרמניה בנויים בצורה שונה ועם עוד כמה מילימטרים שעושים הבדל עצום,גם עם פגושים חכמים שיודעים לספוג בצורה מיטבית מכה התיכנון שלהם עורך שניםםם,ולא מתקפלים בצורה מידית כמו קרטון.

אבל שוב על טעם ועל ריח,כל אחד עושה מה שהוא רוצה.

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=196736&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94+%D7%91%D7%A8%D7%93פעם הייתי חסיד של יפניות עד לרגע של הלינק של השרשור שצורף מעלה.חנתה לידי בורה משנת 2001 (זקנה מרכבי דאז ב-5 שנים), נותרה ללא פגע.יש לציין שבמאזדה 3 שהיתה ברשותי בזמנו אפילו הקורות הקדמיות נפגעו פגיעות מרובות (!), מכסה המנוע, הגג, תא המטען, בקיצור - אף חתיכת פח לא חפה מפגיעות הברד.מאותו הרגע החלטתי כיצד אני ממשיך...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

פעם, לפני כמה שנים, בפקק בלמתי מאוחר מדי והתנגשתי די חזק מאחור בפוקוס דור שני, לא קרה לה כלום! (אצלי בפונטו עלה קצת מכסה המנוע). אני די בטוח שאם זו היתה מאזדה 3, לא הייתי יוצא בזול מהמקרה הזה.. ובכלל, להיות בעלים של רכב עם פח דק, זה לא נשמע מהנה במיוחד, כי סיכוי שיזדקק לתיקון פח גבוה מאוד.

אז אולי עובי פח לא קשור לבטיחות, אבל בהחלט מועיל ביומיום.

פורסם

אני כבר לא בטוח שיש טעם להגיב לדברי האיוולת שנכתבים כאן:

 

אין קשר בין עובי הפח של הרכב לבין הבטיחות שלו, עובי פח המעטפת (פח עבה) משפיע אך ורק באירועים קוסמטיים, קרי - אם מישהו יפתח בפראות דלת על הרכב שלך, אז השקע יהיה קטן יותר.

כנ"ל לגבי אירוע ברד, הפגיעות תהיינה פחות עמוקות אבל עדיין קיימות.

 

אגב, אני בוגר אירוע ברד מ- 10/2004, באירוע נפגעו שתי מכוניות שהיו אז ברשותינו - טויוטה קורולה RUNX ואודי A4. המכוניות עמדו ממש אחת לצד השניה כך שלא ניתן לטעון שפגע בהן ברד בגודל שונה.

מסקנה שלי מהאירוע: שתי המכוניות נפגעו כולל ה"מבצר הגרמני הממונע", נכון שעל הטויוטה ניכרו פגיעות קשות יותר אבל זה לא היה הבדל משמעותי מאוד.

פורסם
ואני סברתי לתומי כי אסכולת ה"רכב עם פח עבה יותר בטיחותי יותר" פסה לי מעולמנו, או לפחות מכל מי שמחזיק מעצמו מבין דבר או שניים בתחום הרכב :roll:

 

אני מקווה ששמת לב שרשמתי "אבי", מדובר על דור אחר.

הכוונה הייתה ש"הרבה" מוסכניקים לוקים גם הם בסטריאוטיפים.

פורסם
אין קשר בין עובי הפח של הרכב לבין הבטיחות שלו, עובי פח המעטפת (פח עבה) משפיע אך ורק באירועים קוסמטיים, קרי - אם מישהו יפתח בפראות דלת על הרכב שלך, אז השקע יהיה קטן יותר.

כנ"ל לגבי אירוע ברד, הפגיעות תהיינה פחות עמוקות אבל עדיין קיימות.

 

אז טעות חמורה בידך,רכב בעל פח עבה יותר מין הסתם שורד את המכה בצורה טובה יותר,זה כל ילד קטן יודע.

זאת לא "אסכולה" ובטח שלא איזה "סלוגן" זאת מציאות יומיומית.

ביקור פשוט מאוד בפירוקיה או במגרשי גרוטאות יחשוף בפניכם בצורה מושלמת מי נפגע כמה ובעיקר איך,אני ביקרתי שם לא מעט,התוצאות חד משמעיות.

פורסם
הייתי חסיד של יפניות עד לרגע של הלינק של השרשור שצורף מעלה

ברד+מאזדה 3 אינו מדע מייצג לכללים הרכבים היפנים.

אבל אם כבר דנו בעניין מאזדה/יפני ובטיחות, תביט כאן ותזכור שאישה בהריון נשארה בחיים מהתאונה הזאת.

 

 

 

רכב בעל פח עבה יותר מין הסתם שורד את המכה בצורה טובה יותר,זה כל ילד קטן יודע

כל ילד קטן יודע שבהמרת אנרגיה קינטית ובהתייחסות למתקף ותנע קווי, אם הרכב לא יספוג את ההמרה או את המתקף (או יתנגד להם) בזמן תאונה, אז הנהג הוא זה שיספוג.

ע"כ, בטכנולגיה של היום, הצליחו מהנדסים מלומדים ברחבי העולם להנדס קורות תמיכה חדשות, אזורי קריסה מותאמים, קורות מתאימות לפיתול/כפיפה/גזירה וטכנולוגיות שונות של ספיגת מאמצים רוחביים ואורכיים +מדע עשיר בתחום הפלסטי וכניעת החומר (לנגיפה למשל).

איפה נכנסת כאן חשיבות עובי הפח למשוואה?

 

רוב המכוניות שמגיעות מיפן מיוצרות אומנם עם כריות אויר ושלל מערכות אלקטרוניות שמנסות למנוע או להתריע על התאונה הבאה,הפח נשאר דקיק וחלש כמו קופסת שימורים וזה לא חדש

או שאתה מנותק מהמציאות, או שאתה מתעצל לבקר באתר של NCAP ולראות כמה רכבים יפנים היום הם בעלי 5 כוכבי בטיחות.

אתה יכול לעיין לדוגמא גם בקישור שנתתי למעלה.

 

אבל עזבו שטויות, העיקר עובי הפח..:roll:

פורסם
או שאתה מתעצל לבקר באתר של NCAP ולראות כמה רכבים יפנים היום הם בעלי 5 כוכבי בטיחות.

 

אתרים שונים יכולים להראות לך דברים שונים וזה לא משנה את המציאות בפועל.

אגב קורות תמיכה חדשות יש היום בכל רכב,זה לא תחליף לפח עבה אלה רק תוספת מבורכת,זה גם לא שייך למהות הדיון.

 

ושוב אני מזמין אישית כל אחד ואחת מכם לביקור פתע במגרש גרוטאות כדי לחוש ולראות את המציאות שאתם כל כך מגינים עליה בעיניים עיוורות,התוצאות שם חד משמעיות,תבואו לראות את השטח במקום להסתמך על אתרים כאלה ואחרים.

פורסם
אתרים שונים יכולים להראות לך דברים שונים וזה לא משנה את המציאות בפועל.

 

זה משנה ועוד איך! כי הנתונים האלה, בצירוף הוכחה של מקרים אמיתיים כמו תמונות מתאונות שקרו כבר, מראים בבירור שמאז מהפכת מבחני הריסוק כל היצרנים יישרו קו ועובדים קשה כדי לא להישאר מאחור בציון הכוכבים הסופי!

מלבד זה שזה מראה על התקדמות חיובית בעניין הבטיחות, זה מבטל לגמרי את הקלישאות מהעבר.

 

כשיש לך טכנולגיה חדשה לספיגת אנרגיה, אתה לא זקוק לפח עבה של טנק מרכבה שיעלה לך בסופו של דבר בצריכת דלק וביצועים.

עובדתית, ההנדסה של היום מאפשרת ליצור כלוב נוסעים בטוח יותר ועמיד יותר והכלוב כאמור, אינו חלק מהמעטפת החיצונית או מהעובי שלה.

 

סתם לידע כללי, חבר שלי הוא יבואן של כלי העבודה לניסור וחיתוך רכבים לאחר תאונה (להצלת נוסעים כמובן).

אתה יודע כמה דקות קריטיות יכולות לעבור בין ניסור של רכבים עם פח עבה/קורות מחוזקות בטכנולוגיה מהעבר לבין ניסור רכבים מודרניים יותר?

פורסם

הבנתי אותך, זה שפח המעטפת דק אומר שגם שילדת הרכב תהייה חלשלושה... :shock:

אגב, איך מדדת את עובי פח השילדה, לחצת עם האצבע ובדקת אם הוא מתכופף?...

ומה דעתך על מכוניות רנו ששם הכנפים הקדמיות עשויות מפלסטיק? אנא שתף אותנו בתובנות שלך.

 

עריכה - BMW - הקדמת אותי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...