Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי כדאי להתחיל לעשות מכוניות מעץ,הניסור שם יהיה ממש מהיר לא?

הרעיון כאן הוא לשמור גם על הנוסע וגם על הרכב.

 

כשיש לך טכנולגיה חדשה לספיגת אנרגיה, אתה לא זקוק לפח עבה של טנק מרכבה שיעלה לך בסופו של דבר בצריכת דלק וביצועים.

עובדתית, ההנדסה של היום מאפשרת ליצור כלוב נוסעים בטוח יותר ועמיד יותר והכלוב כאמור, אינו חלק מהמעטפת החיצונית או מהעובי שלה.

קורות,טכנולוגיות ושאר ירקות זה טוב ויפה ואין לזלזל אני בהחלט בעד מיגון מוחלט בכל צורה,אבל בשורה התחתונה עובי פח הוא כן פאקטור חשוב במשוואה.

למה אתה כל כך מפחד לבוא ולראות בעיניים? אני מזמין אותך אישית לפחות ל-4 מגרשים שאין לי שום קשר אישי לבעלים שלהם.

בוא תראה מי הכי פגיע בתאונות דרכים בוא תראה מה אחוז היפניות שהוגדרו טוטאל לוס במגרשים,תבוא תראה,חבל על הדיבורים,אין כמו עובדות בשטח.

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתרים שונים יכולים להראות לך דברים שונים וזה לא משנה את המציאות בפועל.

אגב קורות תמיכה חדשות יש היום בכל רכב,זה לא תחליף לפח עבה אלה רק תוספת מבורכת,זה גם לא שייך למהות הדיון.

 

ושוב אני מזמין אישית כל אחד ואחת מכם לביקור פתע במגרש גרוטאות כדי לחוש ולראות את המציאות שאתם כל כך מגינים עליה בעיניים עיוורות,התוצאות שם חד משמעיות,תבואו לראות את השטח במקום להסתמך על אתרים כאלה ואחרים.

 

לצערי הרב, אתה עדין נמצא אי שם מאחור בתחום הרכבים, פח עבה כבר מזמן אינו ערובה לדבר מעבר למשקל שעל הרכב לשאת.

איזורי קריסה, ופלדות מתקדמות כשילדה נושאת מחליפות במשך העשור האחרון את תופעת הפח העבה ברכבים של פעם.

חלק מהיצרנים אף מחליפים חלקי פח חיצונים בפלסטיק על מנת לחסוך במשקל , וזאת כיוון שאין שום צורך בכנף או מכסה מנוע מפלדה כבדה ומיותרת.

 

לשיטתך גם שיטת הפימפום בברקס צריכה להיות רלוונטית היום , תתקדם , עולם הרכב פוסע בצעדי ענק קדימה בטכנולוגיה של חומרים ומכלולים, העבר כמעט ואינו רלוונטי בעולם של אלקטרוניקה מתקדמת וחומרים מרוכבים ופלדות בעלות חוזק גבוהה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אולי כדאי להתחיל לעשות מכוניות מעץ,הניסור שם יהיה ממש מהיר לא?

הרעיון כאן הוא לשמור גם על הנוסע וגם על הרכב.

 

 

קורות,טכנולוגיות ושאר ירקות זה טוב ויפה ואין לזלזל אני בהחלט בעד מיגון מוחלט בכל צורה,אבל בשורה התחתונה עובי פח הוא כן פאקטור חשוב במשוואה.

למה אתה כל כך מפחד לבוא ולראות בעיניים? אני מזמין אותך אישית לפחות ל-4 מגרשים שאין לי שום קשר אישי לבעלים שלהם.

בוא תראה מי הכי פגיע בתאונות דרכים בוא תראה מה אחוז היפניות שהוגדרו טוטאל לוס במגרשים,תבוא תראה,חבל על הדיבורים,אין כמו עובדות בשטח.

 

 

רכבים מתוכננים לספוג אנרגיה ולהפך לטוטאל לוסט, כל עוד הם הצילו את הנוסעים הרי הם עשו בדיוק את העבודה שתוכננה עבורם.

מפנה אותך לחפש ברשת את מבחן הריסוק אשר ערכו ב 5TH GEAR, ובו ריסקו רנו אספאס בלנד רובר דיסקברי קשוחה מפלדה יצוקה..

התוצאות לנהג ולנוסע בלנד רובר לא היו מרנינות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אין קשר בין בטיחות וטוטאל-לוס. אם כבר, זה שהרכב הלך טוטאל זה אומר שהוא ספג את רוב האנרגיה, במקום שהנוסעים שבו יספגו אותה.

ג'יז, מה קשה להבין? :roll:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני צריך משהו משכנע קצת יותר כדי לבוא עם דף ועט ולעשות סטטיסטיקה באחוזים במגרש גרוטאות, בעיקר ממישהו שחשובה לו השמירה על הרכב באותה נשימה עם השמירה על חיי הנוסעים.

או ממישהו שמתקשה להבין משהו שהמהנדסים הטובים בעולם הבינו אחרת כבר לפני כמעט עשור.

ועוד להגיב למישהו שבודק את אחוזי הטוטאלוס במגרשי גרוטאות של הרכב ולא מתייחס לאנשים שנשארו בחיים מהתאונות האלה.

:shock:

 

עריכה: אלעד ו-CX הקדימו אותי.

פורסם

בוא תביא עובדות לדבריך ותסביר את כוונתך, מבטיח לך שלא אלך מסביב ואבוא להיווכח.

או לחילופין, תסביר לי מאילו עובדות ברחתי?!

אני עומד מאחורי מה שאני רושם, אלא תוכיח אותי אחרת.

פורסם
עולם הרכב פוסע בצעדי ענק קדימה בטכנולוגיה של חומרים ומכלולים, העבר כמעט ואינו רלוונטי בעולם של אלקטרוניקה מתקדמת וחומרים מרוכבים ופלדות בעלות חוזק גבוהה.

 

אני רק טוען שרכבים שמגיעים מארה"ב וגרמניה מיוצרים בטכנולוגיות אחרות גם קורות חיזוק וגמישות וכל מה שנכתב כאן ויודעות לשמור גם על עובי פח גדול יותר מאשר ברכבים שמגיעים מיפן לדוגמא.

זה לא חדש,אני לא מבין מה הפליאה.

 

רכבים מתוכננים לספוג אנרגיה ולהפך לטוטאל לוסט

 

לא מסכים לגביי המשפט הזה,הוא בטח שלא מעודד אף אחד,זה דבר שבהחלט בא בחשבון בתהליך התיכנון והבניה,אבל הוא לא דבר עיקרי,יצרנים מעוניינים לשמור על המכוניות ועל הנהגים שלהם כמה שיותר,ולא לייצר רכבים עבור מגרשי גרוטאות .

פורסם

שאני אכתוב לך בדיוק את אחוז האנשים ששרדו תאונות דרכים במכוניות יפניות לעומת מכוניות גרמניות או אמריקאיות??

אשמח לעשות גם את זה.

פורסם

רק מלקרוא את השרשור עם המריבות האלו נהיה לי כאב ראש, מה שכן CX צודק - טויוטה עשתה טעות גדולה שמהתחלה לא טיפלה בזה כמו שצריך וניסתה לטייח את הפרשה, מעבר לזה - מדובר ברכבים שהם יחסית מאוד מאוד אמינים ( מדבר בעל אירופאית ) מבחינה מכנית, לא יודע איך הם מבחינת תאונות מה שכן היצרנים האירופאים קצת יותר עמידים במבחני הריסוק.

 

CX - דבר עם טויוטה שיוסיפו לרכבים וו גרירה ומצנח עצירה כמו במטוסים :lol:.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
שאני אכתוב לך בדיוק את אחוז האנשים ששרדו תאונות דרכים במכוניות יפניות לעומת מכוניות גרמניות או אמריקאיות??

אשמח לעשות גם את זה.

 

כן! ותביא הוכחות וסימוכין.

פורסם

הבעיה היא שגם אם אני אוכיח לך שחור על גביי לבן אתה תגיד שזה לא נכון לא אמין ותמצא אלף תירוצים למה אני טועה.

 

אז סע בשלך אני אסע בשלי ונתראה יום אחד,

אגב הכינוי שלך הוא BMW לא מסתדר לי עם כל השירשור הזה.

פורסם

רכב עם פח חזית יותר רך הוא גם יותר סלחני להולכי רגל כשיש מפגש בינהם...

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם
הבעיה היא שגם אם אני אוכיח לך שחור על גביי לבן אתה תגיד שזה לא נכון לא אמין ותמצא אלף תירוצים למה אני טועה.

 

אז סע בשלך אני אסע בשלי ונתראה יום אחד,

אגב הכינוי שלך הוא BMW לא מסתדר לי עם כל השירשור הזה.

הנה אני כותב את זה בריש גלי שלא יהיה לי לאן לברוח: תביא נתונים והוכחות עובדתיות ואני סיימתי לכתוב את דבריי בשרשור.

 

מה לא מסתדר בכינוי שלי עם השרשור? שאני חובב מושבע של היצרן ואני עדיין סולד מקלישאות כוללות בעולם הרכב?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...