Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מבין את הטמטום של בעלי החברה - רצו להשיג יותר כסף בפחות מאמץ. לאורך שנים על גבי שנים, הם היו חברה רווחית, כי הרכבים שלהם היו הכ אמינים, או לפחות בין הרכבים הכי אמינים בעולם. כשהעין שלהם החלה להיות עין צרה על יצרנים אחרים שמרוויחים יותר, הם החליטו "לשדרג" את פס הייצור, ע"י הורדת האיכות ועבודה מהירה, מה שהקפיץ להם את כמות הייצור. כמות ייצור גבוהה יותר, היא פונקציה חיובית של יותר כסף. אבל, מה שהם לא הבינו, או לא רצו להבין, שייצור מהיר יותר ופחות איכותי, הוא פונקציה שלילית לרווח.אולי למשך X זמן יהיו רווחים נאים, אך כשהבעיות יתגלו, כתוצאה מייצור לא איכותי, זה יעלה להם יותר מהרווחים.

 

אז למה להיות צרי עין? הרי עכשיו חלק מהתביעות הייצוגיות, כפי שנטען באתר שהוזכר, יהוו 3 מיליארד דולר ליצרנית. לא חבל?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
אמנם יצנח, אבל העדר לא יפסיק לקנות.

 

אני לא מבין, מי שלא בעדר הוא נחשב בן אדם "מבין" או יחיד סגולה או משהו בסגנון?!

 

אני מקווה שהמחירים יצנחו ויפלו וכמה שיותר ככה יותר טוב.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

תמים מי שחושב שהמחיר "יצנח". עם ההתנהלות של העם היושב בציון ובייחוד של חברות הליסינג שקונות מכוניות לפי משקל, במקרה הגרוע ביותר, המחיר יופחת מהמקובל עבור טויוטה למקובל עבור כלל שוק הרכב.

פגמים בטיחותיים וחדשנות מעולם לא היוו שיקול עבור הלקוח הישראלי בבואו לרכוש רכב, והדוגמאות רבות מספור.

אמינות, שמירת ערך ואבזור, לעומת זאת, הינם שיקולים מכריעים.

 

הלואי ואתבדה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא מבין את זה,מצד אחד אכפת לכם ש"העדר"(מילה שמעצבנת מאוד) קונה טיוטה,מצד שני אתם בחיים לא תקנו טויוטה לפי התגובות שלכם.

יש אנשים שהתרגלו למותג,שהמותג משרת אותם באמינות ולכן לא יחליפו את הרכב בגלל בעיה שהתגלתה ותוקנה.

הייתי ממליץ להרבה פה להוריד מההתנשאות שלהם ולהיות קצת יותר צנועים.

פורסם

ליאור, לא יודע איך הגעת למסקנה הזאת.

קח מכונית שהיא סמל האמינות כמו טויוטה היילקס. היית אומר שהיא בטיחותית כמו רנו לגונה?

לחילופין, האם היית אומר שהרנו אמינה כמו הטויוטה?

 

גולן, באיזה רכב אתה נוהג?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה הקשר לצניעות?

טויוטה עם כל האמינות שלה, מס' אחת בעולם (כביכול כן?), עוברת תקופה של מהפך לא נורמלי של ליקויי בטיחות הכי חמורים שיכולים להיות, ואנשים משלמים בחייהם, במחיר היקר ביותר.

הבעיה ממש לא בעיה שאפשר להבליג עליה כמו: בעית חשמל, מזגן קלוקל, חלונות נתקעים וכו'.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אלעד,ביום יום מאזדה323 97,בסופי שבוע על A3 07 מנוע 2000.

TheOne-אם אתה לא מבין על מה אני מדבר פשוט תקרא את ההודעות של עצמך לפעמים.

לפעמים אני קורא פה תגובות שמעלות בי בחילה,אתה פשוט שונא יפניות כמו רבים מהפורום(וכן רבים,ומי שפשוט לא מסכים עם הטענה אני מוכן לתת לו כמה נושאים שמוכיחים את העניין),בורחים מהמציאות בחוץ ונכנסים לפורום,יורדים עד כמה שאפשר על היפניות ופשוט חיים בסרט,יוצאים לבחוץ ויוצאים את היפניות מימין ומשמאל,אתם צריכים להבין שזו המציאות ואיתה צריך להתמודד.

לרשום הודעות מתנשאות על החברה זה לא יעזור,ממש לא.

ותסלח לי עם כל הכבוד,לא סתם טויוטה הגיעה לאן שהגיע,אז תתחילו להבין דברים ולא לברוח מהם,לחיות עם המציאות,להבין שלא כולם רואים את הנהיגה כפי שאתם רואים(ואני) רואים,הרבה אנשים רואים את הנהיגה כצורך בסיסי,למעשה הרוב.

אז כדאי שתבינו על הדרך שאתם המיעוט והעולם בחוץ הוא הרוב,ולכן תצטרכו לחיות ולקבל את הרוב,ולא לצהול משמחה על גריסת מכוניות מאזדה 3 חדשות(כמו שראיתי פה באחד הדיונים).

פורסם

ישנם הרבה מאוד אנשים שרוכשים טויטה רק משום שמדובר ברכב אמין ושומר ערך.

אז אם האמינות נפגעת וגם שמירת הערך לא היתה כבעבר הם יוותרו על הרכישה ויעברו לעדר השכן.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אמינות, שמירת ערך ואבזור, לעומת זאת, הינם שיקולים מכריעים.

 

ומה רע בזה?

לך יש הגדרה אחת ל"הנאה מנהיגה" ולאחר ישנה הגדרה אחרת - נכונה לא פחות - ש"אמינות, שמירת ערך ואבזור" מהווים בה מוטיבים מרכזים.

 

ובמאמר מוסגר, לוקח לא מעט זמן להפנים שגם להמון או ל"עדר" (כמאמר הגורו המוטורי) ישנה אינטילגנציה, אמנם כזו שלא בהכרח חופפת לדיעותך, אבל בהחלט כזו שהיגיון מסוים עומד ביסודו.

גם לזה וגם לזה יש זכות קיום.

פורסם

לא יודע על מה אתם מדברים. יש לי חבר שמנסה להיפטר מהפריוס שלו (לוקשורי 2008 יד ראשונה, שחורה)

מאז שהתחיל כל הבלאגן סביב טויוטה וזה שהפריוס מסרטנת.

 

הוא כבר חודש כמעט מפרסם את הרכב ואין מתעניינים, הוא מבקש 10 פחות מהמחירון ועדין אין מתעניינים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...