Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאני אכתוב לך בדיוק את אחוז האנשים ששרדו תאונות דרכים במכוניות יפניות לעומת מכוניות גרמניות או אמריקאיות??

אשמח לעשות גם את זה.

 

הבעיה היא שגם אם אני אוכיח לך שחור על גביי לבן אתה תגיד שזה לא נכון לא אמין ותמצא אלף תירוצים למה אני טועה.

 

אתה צודק, BMW באמת מעט בעייתי בעניין הזה.

 

מאידך, אתה מוכן לכתוב לי על העניין? אני מבטיח להתנהג יותר טוב ממנו ולא למצוא אלף תירוצים למה אתה טועה.

אני ממתין.

 

עריכה - BMW שוב הקדמת אותי.

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עשו גם מבחן של רנו מודוס מול וולבו 940

וגם של שברולט אימפאלה חדשה מול שברולט אימפאלה משנות ה60.

 

בכל המבחנים האלה הרכב המודרני, המתוכנן עם פח של נייר הביס בנוק אאוט את הרכב הישן עם הפח העבה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
למה שהמחירים של המשומשות ירדו? בגלל דוושה אחת? הולכים למוסך, בודקים שהיא הוחלפה וזהו.

תתחדש, קנית טויוטה שלא רואה מוסך. 8)

 

אתה צודק,ניתן לסיים את זה במילה אחת: תתקדמו....

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
בכל המבחנים האלה הרכב המודרני, המתוכנן עם פח של נייר הביס בנוק אאוט את הרכב הישן עם הפח העבה.

 

או אם נשתמש בשפתו של לוי יצחק אז נכתוב זאת כך: בכל המבחנים הרכב "צורה חדשה" עם הפח הדק הביס את הרכב עם הפח העבה... :shock::-P

פורסם

שוב אתם מטעים וניתן לראות זאת בדוגמאות ממש על קצה המזלג ברכב סיני כאן:

g5SRyG6UR2A דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ושוב דוגמא מצויינת הפעם עם הונדה סיויק

QlcWjezfbL0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

גבי אני תוהה אם אתה סתם ליצן או באמת מאמין במה שאתה כותב.

 

הבאת דוגמה של רכב סיני. הרכבים הסיניים עדיין לא מתוכננים ברמה של רכבים ארופאיים / יפנים / אמריקאים מבחינת בטיחות. הם בדרך לשם, בזה אין ספק.

 

בדוגמה השניה הראו לנד רובר נכנס בהונדה סיביק מהצד. זה סוג התאונה שהכי קשה בו להגן על הנוסעים בגלל שאין הרבה מרווח בין החלק החיצוני של האוטו לחלק הפנימי שלו, ועדיין אם היו עושים את זה עם הונדה סיביק חדשה הנזק לנוסעים היה קטן יותר.

 

האמת, אני מוכן להתערב שמרצדס עם פח עבה משנות ה-80 הייתה יוצאת עם אותו הנזק.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ברור שיהיה לך משהו לכתוב,לא ציפיתי לדבר אחר,

 

הזזתם את הדיון למקום אחר משום מה,לא טענתי בשום מקום שרכב ישן יותר בטיחותי יותר,זה ברור שרכבים חדשים בטיחותיים יותר ובעלי מבנה טוב יותר שיכול לספוג פגיעות.

רק כתבתי שרכב עם פח עבה יותר עדיף יותר כמובן הכוונה היא לחדשים ולא לישנים של פעם,למרות שהרכבים של פעם הם רכבים מקסימים אך לוקים בבטיחות לצערי.

פורסם
עדיף במה בדיוק?

 

עדיף בהגנה על הרכב והנהג,גם בזמן מכה במהירות נמוכה וגם במהירויות גבוהות

 

נ.ב

אגב אני מקווה שאנחנו תמימי דעים לגביי אחוז ההישרדות בפגיעה במכונית קטנה לעומת במכונית גדולה.

פורסם

אולי NCAP יתחילו לחלק כוכבים ע"פ עובי הפח, בשביל מה כל הבובות היקרות והריסוק המיותר כשאפשר להשתמש במגנט

ומיקרו-קאליבר.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
עדיף בהגנה על הרכב והנהג,גם בזמן מכה במהירות נמוכה וגם במהירויות גבוהות

 

נ.ב

אגב אני מקווה שאנחנו תמימי דעים לגביי אחוז ההישרדות בפגיעה במכונית קטנה לעומת במכונית גדולה.

 

אז לפי מה שאתה אומר מכוניות דראג עם בודי מפייבר פלסטיק הם לא בטיחותיים כי הפח שלהם דק.

אבל אנשים שורדים שם תאונות מפחידות בגלל הכלוב והמבנה החזק של הכלוב הנמצא מתחת לבודי.

אותו דבר רכב כיום המעטפת לא משחקת שום תפקיד בהגנה, אלה מבנה הפנימי של הרכב.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...