Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עדיף בהגנה על הרכב והנהג,גם בזמן מכה במהירות נמוכה וגם במהירויות גבוהות

 

אז זהו, שלא. רמת ההגנה לא נקבעת ע"פ עובי הפח.

 

עריכה:

מכוניות הדראג הם לא דוגמא טובה, אבל אם תחפש את סרטון הריסוק של המודוס והוולוו כמו שמישהו רשם כאן, תבין את הפואנטה.

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז זהו, שלא. רמת ההגנה לא נקבעת ע"פ עובי הפח.

 

תקרא שוב את כל השירשור ותבין שאמריקאים וגרמנים כן לוקחים את הנושא בחשבון בזמן יצור ותיכנון הרכבים שלהם.

פורסם

הם יכולים לקחת בחשבון מה שבא להם, אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שיש מכוניות (לא גרמניות ולא אמריקאיות) עם פח לא עבה ו-5 כוכבי בטיחות כמו ה-IQ או המאזדה 2. מה שקובע זה איך הרכב בנוי לספוג את המכה, ולא עובי פח.

פורסם
תקרא שוב את כל השירשור ותבין שאמריקאים וגרמנים כן לוקחים את הנושא בחשבון בזמן יצור ותיכנון הרכבים שלהם.

 

עד שלא תביא הוכחה אחת לפחות למשפטים האלה שאתה רושם, המשפטים האלה ימשיכו להוריד מכבודך.

 

אני עדיין מחכה לאחוזי ההרוגים במכוניות היפניות מול האמריקאיות והגרמניות עם הפח העבה...

פורסם

BMW-אמרתי לך שלא תקבל כי בטוח תמצא תרוצים אחרים-אתה מוזמן לחפש ברשת יש מספיק תאמין לי.

 

GOLF חבל אם זה מה שאתה חושב,

המטרה היא כאן להגן על הנוסעים וגם על הרכב,תאונות דרכים עולות הון,יש חברות שלא חושבות על זה.

המטרה שהרכב יספוג את כל הפגיעה זה נכון,אבל יש לספוג ויש לספוג וכל יצרן בטוח שהוא הכי טוב.

יש מבחנים יש סטטיסטיקות,כבר עייפתי מלהסביר,יש כאלה שהבינו והפנימו ויש את אלה שהולכים ראש בקיר,

אתה יכול להמשיך לחשוב מה שאתה רוצה,זה לא משנה עובדה אחת בסיסית ומהותית,

שורה תחתונה רכב יפני פגיע יותר מרכב גרמני או אמריקאי נקודה.

 

אחתום את הדיון הזה כאן,לפני שיגלוש לפסים לא ראויים,

בכל אופן שיהיה בהצלחה ונסיעה טובה.

פורסם

באמת הגיע הזמן לחתום אותו. בועת האשליה בה אתה חי עשויה מחומר בלתי ניתן לניפוץ (קוראים לזה גם אטימות).

פורסם

את חייב להבין שהפח לא מגן על הנוסעים אלה המבנה הפנימי, הפח הוא רק פריט ויזואלי.

ודרך אגב לגרמנים או לאמריקאים אין פח יותר עבה, אולי למכוניות של שנות ה60, סתם ככה בדקתי ההיום את השיטה שלפיה אתה עובד לגעת עם העצבע ולראות אם זה דק, אז גם פולקסוואגן וגם אופל ושברולט מאליבו (לא החדשה) היו בידיוק רכות כמו כל רכב יפני בחניה בינהם גם המאזדה שלי.

פורסם
סתם ככה בדקתי ההיום את השיטה שלפיה אתה עובד לגעת עם העצבע ולראות אם זה דק,

רק תיקון קטן,זאת לא השיטה שאני בודק,השיטה היא מדידה ידנית וממוחשבת,ההוכחות מדברות בעד עצמן.

פורסם

אתה יודע שמאזדה 2 ופולקסווגן טוארג השיגו ציון זהה בהגנה על מבוגרים (NCAP)? אני מבטיח לך שעובי הפח של הטוארג גדול מעובי הפח של מאזדה 2. יש לך הסבר?

פורסם

אני עדיין לא מבין למה אנשים מדברים על טויוטה כרכב מסוכן כאשר בכבישי עולם מסתובבים רכבים סיניים עם רמת בטיחות אפסית, צמיגים סיניים שמתפוצצים במהירות 60 קמ"ש (צמיגים בני חצי שנה מתאריך ייצור).

הכי קל לרדת על קונצרן שמספק שירות מעולה כבר עשרות שנים לכל העולם בגלל כמה פאקים, אבל לדבר על משהו שהוא מוצר בטיחות כגון צמיגים שחצי מהפורום כאן אפילו לא יודע שזה הכרחי לבדוק אותם מדי פעם זה אף אחד לא הזכיר.

אבא שלי השבוע קונה טויוטה קורולה 2007 ואני ממש מרוצה מהרכב, ועוד כמה חברים טובים של המשפחה נוסעים כבר שנים על טויוטות ורק משבחים את הרכב.

ודווקא כל אלה שרכשו אירופאיות אחרי ניסיון עם יפניות רק בוכים.

אולי זו דוגמא קטנה אבל אני בטוח שיש עוד הרבה כמוני בעולם.

וד"א חבר של משפחה נרדם על ההגה של טויוטה קורולה 2006 ריסק את האוטו אבל יצא בלי פגע - נס או לא? או בכל זאת הבטיחות ברכב הנ"ל מצויינת. וכן הוא בעלים של קורולה 2007 עכשיו אחרי שהייתה בבעלותו מגאן כ 10 שנים והבן אדם כל כך מרוצה מהרכב כאילו זוכה כל יום בלוטו.

 

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם
BMW-אמרתי לך שלא תקבל כי בטוח תמצא תרוצים אחרים-אתה מוזמן לחפש ברשת יש מספיק תאמין לי.

 

שורה תחתונה רכב יפני פגיע יותר מרכב גרמני או אמריקאי נקודה.

עזוב, שכח מזה, לא צריך שום הוכחה ממישהו שמרשה לעצמו לרשום את המשפט המודגש הזה.

פורסם
רק תיקון קטן,זאת לא השיטה שאני בודק,השיטה היא מדידה ידנית וממוחשבת,ההוכחות מדברות בעד עצמן.

 

לצערי ולאחר שעקבתי אחרי ההודעות - חובת ההוכחה עליך.

הצג לנו את אותן המדידות.

alfa 156 2.5.

פורסם

גש למגרש גרוטאות ותלחץ עם האצבע האמצעית פעם אחת על פח של יפנית ופעם אחת על פח של אמריקאית.

הרי לך מדידה.

פורסם

אני אישית לא בטוח אם מטרת חלק מהיצרנים היא באמת להגן על הנוסעים או באמת להצליח במבחן הNCAP שזה טוב שיווקית.

 

גבי29, אין אחיזה במציאות למה שאתה אומר. מה עוד שההגדרה לאמריקאית קצת התפזרה לאחרונה כשרכבים כמו שברולט אוויאו ואופטרה הצטרפו למשוואה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...