Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שמעתי על אף משפחה שנהרגה בגלל מזגן שנתפס על קירור.

מה שנכון, בארץ הנושא ישכח מהר, רק הצרכן האמריקאי (סוג אחר של עדר) לא יחזור כ"כ מהר לאולמות התצוגה, חקירה פדראלית או לא.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא שמעתי על אף משפחה שנהרגה בגלל מזגן שנתפס על קירור.

מה שנכון, בארץ הנושא ישכח מהר, רק הצרכן האמריקאי (סוג אחר של עדר) לא יחזור כ"כ מהר לאולמות התצוגה, חקירה פדראלית או לא.

 

אז אתה טוען שמי שלא בעדר הוא חכם? כלומר כל העדר באשר הוא הם בעצם טיפשים?

 

להזכירך את פרשת הסיטרואנים שהיו ניכבים באמצע נסיעה, זה לא גרם להתרסקות החברה או משהו אחר,הם נשארו כמו שהם היכן שהם ואנשים שאוהבים את המותג ממשיכים לרכוש ממנו, כך גם טויוטה, בסופו של דבר הפער נשאר אותו פער עצום, מי שקונה טויוטה ימשיך ויקנה טויוטה ,מהסיבה שפשוטה של שקט נפשי ,היה ריקול בדגמים מסויימים, הריקול עבר עידכון תוכנה, נגמר הסיפור,עוברים הלאה, עדר לא עדר,אפשר לקרא לזה איך שתרצה,אגב,מסתבר שלעדר יש כסף,כי לא מדובר פה על מוצר זול בהשוואה לחברות מקבילות.

לפי דעתי:חקירות פדרליות,איומים,זה הכל חגיגה למתחרים, או במילים אחרות, ניפוח העניין לא נותן כלום מלבד רעש ועוד רעש ועוד רעש, שייעלם עם הזמן.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אני לא חושב דבר, אני מביא ידיעות שמשום מה גורמות לך להגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניין.

זה בד"כ בא על מנת לכסות על טיעונים חלשים עד מאוד, בדיוק כפי שהתגובה שלך מעלה וזו שלפניה מדגימות.

שוב, כמו שכתבתי לזב החוטם מתחילת השירשור, אתה מוזמן לא להגיב לשירשורים שאני פותח.

 

שבוע טוב.

 

אם אתה לא מוכן להתמודד עם דעות מנוגדות אל תפתח דיונים. תשמע את עצמך מדבר מול המראה.

פורסם
אז אתה טוען שמי שלא בעדר הוא חכם? כלומר כל העדר באשר הוא הם בעצם טיפשים?

 

להזכירך את פרשת הסיטרואנים שהיו ניכבים באמצע נסיעה, זה לא גרם להתרסקות החברה או משהו אחר,הם נשארו כמו שהם היכן שהם ואנשים שאוהבים את המותג ממשיכים לרכוש ממנו, כך גם טויוטה, בסופו של דבר הפער נשאר אותו פער עצום, מי שקונה טויוטה ימשיך ויקנה טויוטה ,מהסיבה שפשוטה של שקט נפשי ,היה ריקול בדגמים מסויימים, הריקול עבר עידכון תוכנה, נגמר הסיפור,עוברים הלאה, עדר לא עדר,אפשר לקרא לזה איך שתרצה,אגב,מסתבר שלעדר יש כסף,כי לא מדובר פה על מוצר זול בהשוואה לחברות מקבילות.

לפי דעתי:חקירות פדרליות,איומים,זה הכל חגיגה למתחרים, או במילים אחרות, ניפוח העניין לא נותן כלום מלבד רעש ועוד רעש ועוד רעש, שייעלם עם הזמן.

 

יש לך נטיה מוזרה לבצע הכללות ללא ביסוס עובדתי.

לא היו מקרים מדווחים בעולם על בעיות דימום מנוע בסיטרואן, הבעיה היתה בארץ בלבד כאשר לב הבעיה היה התקנות מקומיות אשר בוצעו בצורה ישראלית לחלוטין, כלומר חלטורה אשר גרמה לבעיות שונות במערכת החשמל ברכב.

מכאן ועד ליחס את זה לבעית סדרתית על סמך כתבה משנת 2002...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אני לא מגיב לגופו של אדם, עד שזה מגיע אליך ומסתבר שאני לא היחיד כאן בפורום. דרשני!

כולם לעומתך הם זבי חוטם, אך ברשותך, אני אחליט בעצמי לאיזה שרשור להגיב , איך להגיב ובאיזו דרך לגחך על התגובות שלך.

 

שבוע נפלא.

 

אז יש לך בעיה בהבנת הנקרא , מציע לך לקרוא את ההודעות שלך שנית .

 

מעניין שאתה ועוד קומץ של חסידים מטעם מתקשים להגיב לעניין,משתלחים באופן אישי בכל אילו אשר מראים לך שהמלך (שלכם) עירום.

מה באמת , אתה תבחר על מה להגיב ?

אתה גם מגחך על התגובות שלי ?

 

גבר גבר אתה הא ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לכל המדברים בשבחה של טויוטה-מס' 1-הכל יכולה-האמינה בעולם, לפני שאתם מתנפלים ונטפלים לפותח השרשור, טרחתם לעצור לרגע ולקרוא באמת על מה הוא פתח את השרשור? כשל בטיחותי חמור עקב קמצנות של היבואן בידיעה מראש.תטייחו את זה ותנסו להתווכח עם העובדות. קדימה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
לכל המדברים בשבחה של טויוטה-מס' 1-הכל יכולה-האמינה בעולם, לפני שאתם מתנפלים ונטפלים לפותח השרשור, טרחתם לעצור לרגע ולקרוא באמת על מה הוא פתח את השרשור? כשל בטיחותי חמור עקב קמצנות של היבואן בידיעה מראש.תטייחו את זה ותנסו להתווכח עם העובדות. קדימה.

 

ומה ציפית מהטרולים , שיגיבו לעניין ?

הרי אין להם את היכולת לקלוט שהיצרן שלהם חשוד במעשים פלילים אשר גרמו להרג של מעל 56 איש.

הם מעדיפים לתקוף את מביא הידיעה , מאשר להתעמת עם העובדות אשר מראות שעובדי טויוטה עצמם התריעו על בעיות, ויתרה מזו הכל מתועד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קצת לקחו את העניין הזה רחוק מדי, אני גם סקפטי לגבי תלונות של עובד באיגוד עובדים שמתלונן על ירידה באיכות המוצר עקב פיטורים של עמיתים והעסקת עובדים זולים יותר, לא נראה לי שעניין הבטיחות זה מה שעמד בראשו אלא המשכורת שלו.

 

אגב לי זכור שאיזה פורד אקספלורר היה מתהפך כל יומיים, מה היה עם זה?

 

קצת על בעיות בטיחות שקשורות לצרפתיות ורכבם אחרים - 206 ABS:

 

http://www.carpages.co.uk/peugeot/peugeot_announces_product_recall_of_206_22_11_03.asp

 

307 - ESP ABS:

http://www.motortrader.com/industry-news/25643-peugeot-307-recall.html

 

או לדוגמא BMW - כרית אוויר לא תופעל..

http://www.theaa.com/allaboutcars/recalls/recalls.jsp?modelID=E2&modelName=3+Series&makeName=BMW&makeId=A4

 

אלפא מישהו? - סכנת התלקחות, בלמים לא יעבדו..

http://www.theaa.com/allaboutcars/recalls/recalls.jsp?modelID=AA&modelName=GT&makeName=Alfa+Romeo&makeId=A0

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

שוב - בפעם המי יודע כמה.

לאף אחד אין בעיה עם זה שברכבי טויוטה היו בעיות. זה קורה לכולם ואין מה לעשות עם זה.

הבעיה עם טויוטה זה שבמקום למצוא את הבעיה, לעשות ריקול ולתקן אותה, הם האשימו את כל העולם חוץ מאשר את עצמם וניסו לטייח את הכל. כתוצאה מהכשלים בניהול הריקול, אנשים נהרגו.

היה פה חוסר מקצועיות הנדסי, בכך שהאשימו את השטיח, אח"כ את הדוושה עצמה ובסוף גילו שזה המנגנון של הדוושה. עכשיו יש גם דיווחים שיכול להיות שגם זה לא עזר.

בנוסף היה גם חוסר מקצועיות ניהולי, בכך שניסו לטייח את הבעיות במקום לעשות ריקול זריז.

emotion of motion

פורסם
קצת לקחו את העניין הזה רחוק מדי

 

cx25gti יקירי,

 

אם תשקול את העניין בצורה כנה ואמיתית וללא כל הטייה, אז להערכתי גם אתה תגיע למסקנה (לעיל) שלקחו את העניין רחוק מידי.

זה לא שטויוטה חפה מטעויות, זה לא שהם פעלו בצורה מושלמת, ממש לא. אבל מכאן ועד לניפוח התיקשורתי ישנו מרחק רב שמעורר חשד ששיקולים זרים בבסיס העניין.

לדעתי שיקולים של כסף, מקומות עבודה למובטלי דטרויט ו- GM, הם הבסיס לכל הרעש הזה.

 

אגב, בוא ואספר לך בסוד סיפור קטן ואמיתי:

לזוגתי שתחייה הייתה מכונית מסוג פולו שנרכשה כיד ראשונה (זה היה רכב ארור שלא הפסיק להתקלקל אבל לא על זה הסיפור), יום אחד קצת אחרי שנה לעליית הרכב לכביש היא באה אלי בטענה מוזרה "שהרכב מאבד בלמים".

אני, שהייתי שבוי בקונספציית האמינות הבלתי מתפשרת של המותג הגרמני, שללתי את דבריה מכול וכל. כשרבו הטענות עשיתי ניסיון ואכן זיהיתי בעיה. ניגשתי עם הרכב למוסך ותנחש מה? מתברר שצינורית הוואקום של הבלמים ניסדקה, הסתבר לי שמדובר בתקלה נפוצה (סידרתית?) שאיש לא טרח לידע את בעלי המכוניות עליה, אה ועוד דבר "קטן" הבני @$# שבמוסך לא התביישו לגבות כסף על התיקון (להזכירך - רכב בן פחות משנה וחצי).

פורסם
אבל מכאן ועד לניפוח התיקשורתי ישנו מרחק רב שמעורר חשד ששיקולים זרים בבסיס העניין.

 

קצת מזכיר את עניין חיסול מבחוח, כל עוד העניין קשור לישראל אז יתעסקו בזה חודשים.

אני מודה שטויוטה קצת טיפלו בעניין בצורה לא טובה אבל מכאן ולטעון שהרכבים הללו הפכו בין לילה לזבל זה קצת הגזמה.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

במוסך לא התביישו לגבות כסף על התיקון (להזכירך - רכב בן פחות משנה וחצי).

 

רכב בן שנה וחצי עדיין באחריות, על סמך מה הם העיזו לגבות כסף?! ולמה לא תבעתם אותם?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...