Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גש למגרש גרוטאות ותלחץ עם האצבע האמצעית פעם אחת על פח של יפנית ופעם אחת על פח של אמריקאית.

הרי לך מדידה.

 

גם אם זה היה נכון שלרכב יפני יש פח דק, הרי עכשיו כל הרכבשים חדשים הם עם פח דק.

סתם מסקרנות בדקתי ואכן גם רכבים גרמניים ביניהם פאסט, אופל ואמריקאים כמו המאליבו 96. כולם עם פח דק. אז אני לא בידיוק מבין על מה מדובר פה? כן, כבר אין רכבים עם פח עבה כמו בשנות ה60 או אפילו 80 ו90, כי הרי זה מובן שלפח אין שום השפעה על בטיחות אלה רק תפקיד ויזואלי.

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברור לך שרשמתי את זה בציניות, נכון?

או שאתה באמת מאמין שבן אדם אנוש יכול לקבוע את עובי הפח וסגולתו ע"י מישוש עם האצבע?!

פורסם

גבי אני מציע שתפרוש בשיא. אין שום קשר בין עובי הפח ולבטיחות הרכב. לפחות לא ברכב מודרני.

הבה נתפזרה עם ניסוי לא הגיוני בעליל, אך בעל פואנטה:

בוא ניקח נהג מירוצים בתוך מכונית פורמולה1 שעשויה מסיבי פחמן וקוולאר ובעלת קורות סופגות אנרגיה שגם יודעות לקרוס בזמן, ושוקלת באיזור ה 700 ק"ג וטנק מרכבה MK4 צה"לי תקני ששוקל בערך פי 100 ונהגו רתום לבאקט בחגורות בטיחות שמקבעות את גופו לחלוטין ולראשו קסדה מירוצים (בקיצור- ציוד מיגון וקיבוע זהה לשניהם) .נאיץ את שניהם למהירות כיפית של 150 קמ"ש ונגח את שניהם בקיר בטון סטייל גדר ההפרדה.

רק אחד מהם ישרוד את התאונה. לא, זה לא ההוא אם הפח (פלדה) העבה. למה? כי הטנק, כמה גדול וחזק שלא יהיה, לא תוכנן לתאונות מסוג זה, ולכן סביר להניח שהטנק יגרום יותר נזק לקיר ממה שהקיר גרם לטנק, אבל כמות האנרגיה האדירה שנוצרה כתוצאה ממפגש טיטאנים זה אמנם לא הצליחה לפגוע במרכב החסון של המרכבה, ויומיים של פחחות אצל סוחר רכב והוא יחזיר אותו לכביש כולל זיוף של קילומטראז' (הוא לא נסע מאז מלחמת לבנון השנייה, אני נשבע בבן אחותי) והורדה של לפחות שתי ידיים בבעלות (משרד הביטחון וצה"ל זה משפחה, תשאל את המר"ן לוי יצחק) אבל הנהג האומלל שישב בפנים ספג את כל האנרגיה האדירה הזו שעברה דרכו כאילו היה חלק ממכלולי הטנק , והפך את אשתו לאלמנה עוד לפני שהוא הספיק לשמוע (אם בכלל) את הרעש שנוצר בתאונה. מכונית הפורמולה תתפזר לאלפי חלקים, תא הנהג נותר שלם, נהגה נשלח לביה"ח, התקשורת מדווחת כי הוא כבר מתלוצץ עם רופאיו.

 

ברור שמדובר בהקבלה לא הגיונית בעליל, אבל חוק שימור האנרגיה מוסר ד"ש והוא ממש לא אוהב שלא מתחשבים בו.

פורסם

שוב תגובה שלא שייכת למהות הטענה,אף אחד לא מתכחש או טוען שחוק שימור האנרגיה לא קיים או קיים רק בחברות מסויימות,קרא שוב את השירשור.

פורסם

אתם סתם טועים ומטעים! ככל שהפח יותר גדול ככה יהיה לך פחות נזק וגם, לפי מבחנים אחרונים, אין כמעט דבר כזה "חוק שימור אנרגיה"!

 

והנה ההוכחה- קטר רכבת עם טונות של פלדה נכנס בתוך רנו אספאס בעלת 5 כוכבי ריסוק ופח דקיק. הרי התוצאות:

 

:lol::roflmao:

פורסם
אתם סתם טועים ומטעים! ככל שהפח יותר גדול ככה יהיה לך פחות נזק וגם, לפי מבחנים אחרונים, אין כמעט דבר כזה "חוק שימור אנרגיה"!

 

והנה ההוכחה- קטר רכבת עם טונות של פלדה נכנס בתוך רנו אספאס בעלת 5 כוכבי ריסוק ופח דקיק. הרי התוצאות:

 

:lol::roflmao:

 

מה הקשר בכלל? זה שאתה לא מבין לא אומר שאין קשר לחוקי אנרגיה.

קטר רכבת שוקל 100 טון ורכב 1 טון זה זה פי 100.

רכבים הם בערך אותו משקל כולם סביב הטון טון וחצי והכבדים הם 2 טון ככה שיש הבדל כאשר יש תאונה בין גופים עם מסה זהה פחות או יותר או גופים עם מסה שונה, ככה שדוגמה זו אינה רלונטית בכלל.

 

ולגבי החתימה שלך, צרפתיות קונים עם אהבה !? קניתי צרפתית (206) מזל שמכרתי אותה יא אללה, ויפנית קונים עם ראש חכם לא קטן ;)

פורסם
מה הקשר בכלל? זה שאתה לא מבין לא אומר שאין קשר לחוקי אנרגיה.

קטר רכבת שוקל 100 טון ורכב 1 טון זה זה פי 100.

רכבים הם בערך אותו משקל כולם סביב הטון טון וחצי והכבדים הם 2 טון ככה שיש הבדל כאשר יש תאונה בין גופים עם מסה זהה פחות או יותר או גופים עם מסה שונה, ככה שדוגמה זו אינה רלונטית בכלל.

 

ולגבי החתימה שלך, צרפתיות קונים עם אהבה !? קניתי צרפתית (206) מזל שמכרתי אותה יא אללה, ויפנית קונים עם ראש חכם לא קטן ;)

 

הייתי מצפה מבחור עם "ראש חכם ולא קטן" כהגדרתך שידע לזהות סרקזם.

מתוך וויקיפדיה: "

"סַרְקַזְם הוא סגנון של דיבור - אמירת דבר והתכוונות להיפוכו. מקור המילה בפועל היווני סַרְקָזֵיין, שפירושו "לקרוע בשר בשיניים", ובהשאלה, לדבר במרירות. לדוגמה: כאשר יוני הפיל את ארוחת הצהריים שלו על רצפת המטבח, אמו אמרה לו "כל הכבוד!". כמובן, האם לא התכוונה לשבח בכנות את טעותו של יוני, אולם היא אמרה זאת בטון מסוים ובהבעה מסוימת שגרמו ליוני להבין שהיא מתכוונת להיפוכו של דבר.

אמרה המיוחסת לאוסקר ויילד מגדירה סרקזם בתור הצורה הנמוכה ביותר של הומור אך הגבוהה ביותר של שנינות, אולם למעשה נדרש השומע להבין את המשמעות המילולית של הדברים, את הרגשות של הדובר, את הקונוטציה שלו והאם הוא באמת מתכוון להיות סרקסטי או לא".

 

יש בוחן פתע מחר.

פורסם

סתם נקודה למחשבה :

האם תעדיפו לשבת בגי'פ גרמני מודרני או בקומפקטית מודרנית בעלת 5 כוכבי בטיחות בעת התנגשות ביניהן?

פורסם

לגיפ', דהיינו רכב 4X4 ,(ולא משנה אם הוא גרמני,יפני,מצרי או קווקזי) מודרני ובעל התקני בטיחות מודרניים מול רכב משפחתי/קומפקטי יש יתרון של בטיחות פסיבית גבוהה יותר (משקל/מסה, שלדה מחוזקת וכו') ולכן המשוואה שלך לא מאוזנת.

זה כמו שאני אשאל אותך במה אתה הייתי מעדיף לשבת בזמן תאונה: ב-X5 או במשאית מודרנית?

פורסם
מה הקשר בכלל? זה שאתה לא מבין לא אומר שאין קשר לחוקי אנרגיה.

קטר רכבת שוקל 100 טון ורכב 1 טון זה זה פי 100.

רכבים הם בערך אותו משקל כולם סביב הטון טון וחצי והכבדים הם 2 טון ככה שיש הבדל כאשר יש תאונה בין גופים עם מסה זהה פחות או יותר או גופים עם מסה שונה, ככה שדוגמה זו אינה רלונטית בכלל.

 

ולגבי החתימה שלך, צרפתיות קונים עם אהבה !? קניתי צרפתית (206) מזל שמכרתי אותה יא אללה, ויפנית קונים עם ראש חכם לא קטן ;)

 

ואני חשבתי לתומי שכולם יבינו שהדבר נאמר בציניות ובצחוק. :shock:

אפילו הוספתי 2 סמיילי.

אז אם זה לא היה ברור מההתחלה, זה היה בצחוק!

 

לגבי החתימה שלי- צרפתיות קונים באהבה כי אין לך בעיה להוציא כסף. ויפנית קונים עם ראש קטן.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...