Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסי4 טורבו הגיעה. אוטו מדהים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב לא קל בכלל, 1330 ק"ג בערך.

מנוע מצויין אבל התרשמתי לרעה מתא הנוסעים של הC4 גם מבחינת מרחב וגם מבחינת איכות, גם כשמשווים אותה לאחותה ה308 (שלא מדהימה גם כן בתחומים אלו).

איזה צבע?

Insane things comes from insanely people.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מדוייק.

 

באופנוע שמשתמש ב-DRIVE SHAFT להעברת הכוח ברוב המקרים דווקא החלק האחורי הוא זה שיתרומם מעט.

 

אופנוע עם DRIVE SHAFT ?

:roll:

 

התכוונת להנעה אחורית כנראה,כי עד כמה שזכור לי אין לאופנוע DRIVE SHAFT .

פורסם
הרכב לא קל בכלל, 1330 ק"ג בערך.

מנוע מצויין אבל התרשמתי לרעה מתא הנוסעים של הC4 גם מבחינת מרחב וגם מבחינת איכות, גם כשמשווים אותה לאחותה ה308 (שלא מדהימה גם כן בתחומים אלו).

איזה צבע?

 

ה 308 לא מרשימה מבחינת איכות תא נוסעים? לעומת מה, מרצדס?

emotion of motion

פורסם
אופנוע עם DRIVE SHAFT ?

:roll:

 

התכוונת להנעה אחורית כנראה,כי עד כמה שזכור לי אין לאופנוע DRIVE SHAFT .

 

 

כן מדויק ישנם אופנועי BMW וימהה פעם היו נפוצים הרבה יותר.

יש אנשים שמעדיפים את ההרגשה אני לא.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
הרכב לא קל בכלל, 1330 ק"ג בערך.

מנוע מצויין אבל התרשמתי לרעה מתא הנוסעים של הC4 גם מבחינת מרחב וגם מבחינת איכות, גם כשמשווים אותה לאחותה ה308 (שלא מדהימה גם כן בתחומים אלו).

איזה צבע?

 

בכלל ביקרת בתקופה האחרונה ב308? אני מזמין אותך להיכנס אל הרכב שלי ולהגיד שאין איכות ומרחב פנים.

לא מדבר על הC4, לא הנושא בכלל, אבל אם אתה מתכוון להסתכל בצורה אובייקטיבית על הרכב אז תשווה אותו למתחרות - מגאן/C4/מאזדה 3/סובארו B3/פיאט בראבו/גולף (כן גולף, ישנן רמות גימור שבהן ה308 טובה יותר)

ולא להשוות לVOLVO XC70 או אאודי A8

ברור שאין פה ספק

Confidence In Motion

פורסם
אופנוע עם DRIVE SHAFT ?

:roll:

 

התכוונת להנעה אחורית כנראה,כי עד כמה שזכור לי אין לאופנוע DRIVE SHAFT .

 

 

כל האופנועים מצויידים בהנעה אחורית (למעט בודדים כפולי הנעה).

 

בהחלט ישנם אופנועים שבהם העברת הכוח לגלגל לא מבוצעת עם שרשרת אלא עם דרייב שאפט.

 

אגב, זה אפילו לא משהו חדש, הנה דוגמא לסוזוקי שנת 82 שמגיע עם דרייב שאפט:

 

 

כמו שמישהו כבר ציין, התחושה בהעברת הכוח שונה מאשר אופנוע עם שרשרת,יש כאלה שאוהבים את זה, יש כאלה שפחות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בכלל ביקרת בתקופה האחרונה ב308?

כן, פעמיים של התיישבות ארוכה ברכב בתור מועמד לקניה + פעם אחת בתור נוסע.

אני מזמין אותך להיכנס אל הרכב שלי ולהגיד שאין איכות ומרחב פנים.

איכות - סבירה + לדעתי, לא ישבתי בכל המתחרות. מרחב פנים - 1.94 לא מוצא מרחב בכל רכב.

לא מדבר על הC4, לא הנושא בכלל, אבל אם אתה מתכוון להסתכל בצורה אובייקטיבית על הרכב אז תשווה אותו למתחרות - מגאן/C4/מאזדה 3/סובארו B3/פיאט בראבו/גולף (כן גולף, ישנן רמות גימור שבהן ה308 טובה יותר)

אם כבר אתה משווה לגולף - הגולף מרווחת יותר ואיכותית יותר, למרות לדעתי ברמת הגימור הגבוהה (בלי המערכת MADE IN CHINA של קנווד שלובינסקי דחפו לשם כדי למשוך לקוחות) ל308 יש את תא הנוסעים היפה ביותר בקטגוריה.

באדום

Insane things comes from insanely people.

פורסם

תתחדש, אני שמח שאתה נהנה. גם אני שקלתי אותה או את אחותה ה- 308, ולבסוף הן נפסלו משום שהיו משמעותית איטיות ממה שבחרתי, ובגלל הגיר המעצבן.

 

אחרי שש שנים ושלושה רכבים עם הגיר המעצבן הזה אני סופסוף מוצא מנוע שמוחק אותו ומתעלם ממנו. מסתבר שמספיק לשדך לגיר מעצבן מנוע חזק ומרכב קל, והבעיות נפתרות. זה ממש לא המצב האובייקטיבי, אבל אני שמח שטוב לך עם בחירתך.

היו לי פעם אופנועי כביש וזה הדבר הכי קרוב בתחושה. מדובר על 50 סמ"ק TS או אולי X? או שאולי דרבי משנות ה- 80? קבל זאת בקריצה - אם זה מה שאתה מרגיש, כאן, אני כבר מדמיין איך תרגיש ב- GTI או דומותיה ;-) אפילו ב- 160 שלי...

וכמו תמיד בסיטרואן - שפע של מקוריות. הדבר הכי מצחיק זה הצג העליון (מתוך שלושה) שהוא חצי שקוף מאחור. ולכן כל מי שבא מולך יודע בדיוק מה מהירות הנסיעה שלך, וגם מי שנוסע לידך. ומאחוריך.

כלומר השמש חודרת דרכו כדי לשנות את ההופעה שלו כתלות במצב בחוץ. רעיון מדליק שחייבים לראות כדי להבין. וגם יש מבשם אוויר אוטומטי, מראה פנימית מתכהה אוטומטית/אלקטרונית, מתלה תיקים מתקפל ליד הנהג, טבור ההגה הבלתי-מסתובב המפורסם, ומושב חובק (ספורטיבי?).

אה, ועוד משהו קטן. כתבתי פה לפני חודש שהגולף 122 כ"ס (של אחותי) שניסיתי היתה לי מהירה מדי והתרשמתי שהסיטרואן יותר רגועה באופיה ותגרום לי לנהוג בעדינות. אז אני כבר לא חושב ככה.

נו, אז תאר לך איך היית מרגיש ב- 122, אם היא מלכתחילה הרגישה מהירה יותר ;-)

 

אגב, לגבי מלחמת "למי יש תא נוסעים עדיף, ל- 308 או לגולף" התוצאה די שקולה, משום שיפה יותר ב- 308 אבל מאובזר יותר בגולף. ה- C4 לא בתחרות בכלל, no offense. למעשה, אם פיג'ו היו מביאים לפה גרסה יותר חמימה (ועם גיר נורמאלי), סיכוי טוב מאוד שהיה לי (שוב, ובפעם השלישית) אריה בחניה.

 

תתחדש וסע בזהירות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

S^M - את הדיעות הסובייקטיביות שלך לא אצליח לשנות, איש איש בתחושתו יחיה.

רק תיקון קטנטן - המערכת היא לא MADE IN CHINA של KENWOOD, אלא BLAUPUNKT מקורית.

אל תשכח שהרכב מגיע מהיצרן עם המערכת וזאת לא הרכבה ישראלית. אם אכן היה מדובר במשהו ישראלי אז הייתי מצדיק את מחשבתך במשהו זול.

Confidence In Motion

פורסם

תתחדש!

ותעלה תמונות.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.


×
×
  • תוכן חדש...