Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסי4 טורבו הגיעה. אוטו מדהים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1330 זה לא בדיוק קל אבל יחסית לשנת 2010 זה בסדר.

התרוממות החלק הקדמי מעידה בין השאר על כיול רך יחסית של מתלים.

קצת מוזר, לדעתי המתלים של ה-C4 הרגילה די נוקשים, אבל יכול להיות שהזיכרון שלי כבר לא משהו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במתיחת פנים הC4 רוככה מאוד, וכיום היא אחד הרכבים הנוחים בקבוצה (אבל לא כמו B3 נניח).

Insane things comes from insanely people.

פורסם
1330 זה לא בדיוק קל אבל יחסית לשנת 2010 זה בסדר.

התרוממות החלק הקדמי מעידה בין השאר על כיול רך יחסית של מתלים.

קצת מוזר, לדעתי המתלים של ה-C4 הרגילה די נוקשים, אבל יכול להיות שהזיכרון שלי כבר לא משהו.

ההתרממות של החלק הקדמי קשורה לכמות הגדולה של המומנט שהמנוע המעולה הזה מפיק ולגאומטריה של המתלים ולא לשום דבר אחר.

פורסם
טבור ההגה הבלתי-מסתובב המפורסם

סתם תהיתי לי - איך לעזאזל נוהגים נהיגה ספורטיבית עם הדבר הזה באמצע?

פורסם
במתיחת פנים הC4 רוככה מאוד, וכיום היא אחד הרכבים הנוחים בקבוצה (אבל לא כמו B3 נניח).

B3? אחד היותר נוחים בקבוצה? זו טעות בהקלדה, נכון? אתה מתכוון לסובארו אימפרזה "B3"? :shock:

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

אלו סימנים שסוף העולם מגיע. זה מתחיל ביפנית נוחה וממשיך בבעיות אמינות בטויוטה. מה הלאה? רנו לא רואה מוסך?

emotion of motion

פורסם
אלו סימנים שסוף העולם מגיע. זה מתחיל ביפנית נוחה וממשיך בבעיות אמינות בטויוטה. מה הלאה? רנו לא רואה מוסך?

אל תגזים :lol:

פורסם
אלו סימנים שסוף העולם מגיע. זה מתחיל ביפנית נוחה וממשיך בבעיות אמינות בטויוטה. מה הלאה? רנו לא רואה מוסך?

 

ענק! הרגת אותי כאן :mm_yeah:

פורסם

מבטיח להעלות תמונות. ממש בקרוב. לא היה לי נעים לצלם את האוטו עם האבק שהיה עליו במסירה. זה היה יום של אובך.

לגבי המערכת - מציעים פה מערכת של קנווד בהתקנה מקומית ומחיר מטורף של משהו כמו שמונת-אלפים ש"ח. יש לי בג'יפ מערכת יותר טובה שעלתה שליש. ייבוא חוקי מסין דרך אי-ביי, דואר והמכס. ברכב הזה די מסובך להחליף את המקורית כי זה תמיד בא על חשבון משהו. ראיתי שבאי-ביי מוכרים מערכות שבאות חשבון המחשב דרך, וגם משקרים ואומרים שהשליטה מההגה תמשיך לעבוד. זה סיפור ארוך אבל כיום אני יודע שהם משקרים בוודאות.

ועוד משהו, למי שאמר שהגולך מרווחת - זה תלוי מה מצבך המשפחתי. אם אתה נוסע לבד ורק מחפש מקום לאיי-פוד אז בסדר. אבל אני הכנסתי שלושה כיסאות תינוק בגולף ובסי4 ויש לי ממצאים הפוכים. ובכל מקרה בשתיהן המרווח לנוסע האמצעי מאחור הוא 25 ס"מ בדיוק. מכירים מבוגר עם ישבן ברוחב כזה?


×
×
  • תוכן חדש...