Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה בארץ בכלל?

 

 

גם בארץ לא חסרים "פרוייקטים" כאלו.

 

אני ראיתי פולקסווגן פולו שנות ה 80, לאדה, ועוד מספר מכוניות, שחתכו להן את הגג באופן דומה.

 

הכל במושבים, רחוק מהעין המשטרתית.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אמנם הפרוייקט הספציפי של ההונדה השחורה הזו זוועתי להחריד,

אבל אם מישהו שפיץ היה לוקח אחריות על דבר שכזה אני מאמין שזה היה יוצא לא רע בכלל.

הרעיון נדיר בטירוף- למרות שאני די נגד קבריולט.

פורסם

ישנו גם משהו דומה שנעשה על הונדה סיוויק 91 סדאן (כמובן בחו"ל) ..

אנסה להעלות תמונות בהמשך

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

זה כבר נראה הרבה יותר מוצלח

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

יש סדנאות בארה"ב שמורשות ךהפןך רכבים לקבריולט.

חלק מהתוצרים שלם זה C300 קבריולט, קמארו וצ'לנג'ר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפי הרמה שאני רואה בדרך כלל ב WEST COAST CUSTOMS, אני חושב שיש להם את הידע לעשות כאלה דברים.

הם גם נראים די רציניים במה שהם עושים.

 

אז מי שממש אוהב את ההונדה שלו, יכול להטיס את הבובה ל CALIFORNIA ולקבל אחלה פרויקט - סיויק לא מהעולם הזה. אבל תכינו כרטיס אשראי כמו של שאקיל :D

 

ההונדה השחורה נראית באמת בדיחה - המוטות האלה מזכירים איזה סירה עלובה. וחוץ מזה, גם שאר האוטו קיבל כמה פצצות במרכב, אולי הורדת הגג לא הייתה הנזק העיקרי לשילדה.

יואב :arrow:

פורסם

אפילו אם למישהו יש כסף להטיס את רכבו לאחת מהסדנאות האלו. אין סיכוי שהרכב יחזור ויקבל תקינה בארץ וטסט.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אפרופו כל החלומות שלכם, ממש לא מזמן, לפני איזה 15 שנים הייתה סדנא בפרדס חנה בשם רון קאר שהייתה לוקחת חיפושיות, חותכת את הגג, מתקינה קיט קבריולה ולאחר ביקור בטכניון הרכב היה מקבל תקינה של קבריולה כולל השינויים ברשיון הרכב ככה שלא צריך להתיאש.

 

אני מאמין שחברה רצינית, עם מספיק עקשנות ועו"ד שיעשה למשרד הרישוי טרור, יכולה לקבל אישור כזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לחיפושית היה אישור בזמנה, מאחר ובחיפושית המרכב לא נושא בעומס, ויש לה מעין שילדה נפרדת ( יותר נכון רצפה נושאת בעומס).

 

 

פורסם

בשנת 2005 הייתה לי הונדה האצ'בק ובחור שאני מכיר משועפת קישר אותי לחבר שלו שיש לו סדנא בכפר שהציע לי להפוך את הרכב לקבריולט כולל גג חשמלי ב9K ש"ח :shock:

הוא גם נישבע לי שהוא יכול להעביר את הרכב תקינה בתמורה ל2000 ש"ח :roll:

 

ישנם כמה וכמה "פרוייקטים" כאלו בארץ, בעיקר אצל בני דודנו.

בעזה היסתובבה בזמנו מרצדס C קלאס דיזל (מונית לשעבר) שהפכו אותה לקבריולט.


×
×
  • תוכן חדש...