Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט משרד האוצר רוצה מזומנים ואני לא מוכן לתת לו. אני לא כספומט מהלך שמחלק כסף בכבישים לשודדי דרכים הלבושים בכחול.

ההתנפלות השיטתית וחסרת המעצורים שלך על משטרת ישראל מתחילה לעלות לי על העצבים, והאמת שלא רק לי.

תבין ותפנים - שוטר במתנ"א הינו שלוח של משטרת ישראל שפועלת לפי חוקי מדינת ישראל שניקבעים בכנסת ישראל שהיא הגוף המחוקק.

רק לריענון - בישראל ישנן שלוש רשויות;

1. הרשות המחוקקת - כנסת ישראל, שנבחרת באופן דמוקרטי.

2. הרשות המבצעת - צה"ל, משטרת ישראל ושאר זרועות הביטחון.

3. הרשות השופטת - מערכת בתי המשפט.

שוטרי מתנ"א הם לא אנשים רעים או סאדיסטים שנהנים להציק לנהגים.

הם סה"כ ממונים על אכיפת חוקי מדינת ישראל.

סה טו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז מה עליי לעשות כדי שאתה ועוד מס' אנשים פה לא יתעצבנו, לשקר? להחליק פינות? לא לרשום את האמת? אשמח אם תסביר לאן אתה חותר. צר לי שעיצבנתי אותך, אבל במידה והדיעות שלי מתחילות לעלות לך ולאחרים על העצבים זה מעודד מאוד - סימן שהמסר נקלט והועבר במלואו.

 

לפי נקודת המבט שלי, 70% משוטרי משטרת ישראל הם אנשים שאין להם רצון כלשהו לעזור, אנשים שמסוגלים לשקר ולרשום דוחו"ת שווא ע"מ לסיים את פנקס הדוחו"ת בכל מחיר ועוד. אלו בדיוק האנשים שאני רואה בכבישים הלבושים בכחול. יש יוצאי דופן, אך לדעתי 70% מכוח האדם בגוף הממשלתי הנ"ל צריך ללכת הביתה. צר לי.

פורסם

המסר לא נקלט ואין גם סיכוי שיקלט.

אולי לא הובנתי היטב בפעם הראושנה, אז אני אשוב בשנית.

שוטר במתנ"א לא עושה ככל העולה על רוחו, בדיוק כמו שנגד בשירות קבע בצה"ל או קצין צה"ל לא עושה ככל העולה על רוחו.

הוא מקבל הוראות\פקודות ומבצע אותן, זה הכל.

לשייך לשוטרים רוע לב זה ממש לא לעיניין, ושוטר תנועה מעצם תפקידו הוא לאכוף את חוקי מדינת ישראל.

ואת חוקי מדינת ישראל לא כתב אף שוטר במתנ"א, לפי מיטב ידיעתי.

מי שרוצה לשנות את המצב מוזמן להקים מפלגה או להצטרף למפלגה קיימת, להבחר לכנסת ולהתמנות לשר לבטחון פנים או שר התחבורה (לשני התפקידים הנ"ל אין צורך בחבר כנסת) ואז לשנות את החוקים.

ואז אותו אחד לרוצה לשנות את המצב יכול להורות לשוטרי מתנ"א לחלק קרטיבים לנהגים בפקקי תנועה או להעביר ישישות את הכביש.

עד אז ועד שזה יקרה אין שום טעם בהתנפלות על השוטר הבודד, שבדיוק כמוך רוצה לסיים את יום עבודתו ולהגיע לביתו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לדעתי בכבישים בין עירוניים חייב לנסוע עם אורות דולקים,גם באור יום רואים טוב יותר את מי שנוסע עם אורות,גם אם הוא מאחורינו או שנוסע עם הפנים אלינו.

פורסם

חן, אין לך סיכוי לשכנע אותו.

יש אנשים שפשוט מעדיפים לקחת קבוצה של אנשים ולסווג אותה כקבוצה הומוגנית.

יש כאלו שעושים את זה סתם אבל גיא עושה את זה כי הוא מרגיש שרודפים אחריו ורוצים כל הזמן לדפוק אותו.

נכון, יש שוטרים נוראיים שהם אידיוטים הרבה יותר מהאוכלוסיה הכללית אבל לא כולם כאלו.

אם אתה מתייחס לשוטר בכבוד, עם חיוך ומושיט לו את הרישיון כבר כשהוא ניגש לחלון, תוך שאתה מראה שאתה משתף פעולה כמו שהחוק דורש ממך ומכבד את הסמכות שלו, הוא לא יעשה לך בעיות.

 

חבל שיש אנשים שלא מבינים את התפקיד של המשטרה, את ההיררכיה בין הזרועות השונות של החוק ואין תרבות אזרחית.

 

 

בפיאטים הישנות האורות מחוברים לסוויץ'. גאוני. אין כזה דבר להשאיר רכב עם אורות דולקים.

 

גם בוולוו וברובר.

פורסם
המסר לא נקלט ואין גם סיכוי שיקלט.

אולי לא הובנתי היטב בפעם הראושנה, אז אני אשוב בשנית.

שוטר במתנ"א לא עושה ככל העולה על רוחו, בדיוק כמו שנגד בשירות קבע בצה"ל או קצין צה"ל לא עושה ככל העולה על רוחו.

הוא מקבל הוראות\פקודות ומבצע אותן, זה הכל.

לשייך לשוטרים רוע לב זה ממש לא לעיניין, ושוטר תנועה מעצם תפקידו הוא לאכוף את חוקי מדינת ישראל.

ואת חוקי מדינת ישראל לא כתב אף שוטר במתנ"א, לפי מיטב ידיעתי.

מי שרוצה לשנות את המצב מוזמן להקים מפלגה או להצטרף למפלגה קיימת, להבחר לכנסת ולהתמנות לשר לבטחון פנים או שר התחבורה (לשני התפקידים הנ"ל אין צורך בחבר כנסת) ואז לשנות את החוקים.

ואז אותו אחד לרוצה לשנות את המצב יכול להורות לשוטרי מתנ"א לחלק קרטיבים לנהגים בפקקי תנועה או להעביר ישישות את הכביש.

עד אז ועד שזה יקרה אין שום טעם בהתנפלות על השוטר הבודד, שבדיוק כמוך רוצה לסיים את יום עבודתו ולהגיע לביתו.

 

הובנת היטב גם בפעם הראשונה, וגם בפעם השנייה. אחדד את דבריי:

 

הרשות המחוקקת חיקקה מס' חוקים לצורך הגדלת הכנסות, ולא לצורך שיפור הבטיחות בכבישים. הריי ברור שנסיעה במהירות 90 קמ"ש בכבישים הבין עירוניים בעלי שטח הפרדה לכל כיוון ושני נתיבי נסיעה - מגוכחת. מדובר בחוק שאי אפשר לעמוד בו, ולכן הרשות המחוקקת (הכנסת) שולחת את הרשות המבצעת (משטרת תנועה) ע"מ לאסוף כסף בכבישים עבור משרד האוצר, בטענה ל"מהירות מופרזת". מדובר במס מהירות ותו לא.

 

באותו העיקרון ניתן לשייך את חוק האורות לחוק המהירות. מדובר בחוק הנקבע ללא מחקרים מקצועיים באמת הנעשו במיוחד לאקלים הישראלי, אלא יותר לצורך כיסויי תחת של מקבלי ההחלטות. החוק נאכף ע"י משטרת התנועה תוך יחס שנוי במחלוקת לנהגים הנתפסים, צעקות על הנהגים והתעלמות מדבריהם. הרשות המבצעת מתעלמת מהגיון בריא ומקטינה ראש, למשל על נהג הנתפס נוהג ללא אורות בתאריך 31/03 שהינו היום האחרון להדלקת האורות, למרות שאין הבדל במזג האוויר בין היום הנ"ל ליום הבא אחריו, ה- 01/04.

 

באם התיחסנו לכל יחידות המשטרה, ניתן ללמוד אפילו ע"י קריאה ברשת שהמשטרה מזלזלת באזרחים הרבה מאוד פעמים. לא פעם ולא 10 פעמים שמעתי מאנשים ממקור ראשון שהגיעו לתחנות המשטרה השונות בארץ, שהתייחסו אליהם בזילזול:

 

- אזרח הגיע להתלונן על תאונת "פגע וברח" (נזק לרכוש בלבד) גורש בצעקות ע"י היומנאי בטענה לעומס יתר: "אתה עוד פה?! אמרתי לך לחזור עוד שעתיים, מה לא הבנת?!"

- אזרח הגיע להתלונן על גניבת רכבו, זכה ליחס מבזה ומשפיל ע"י שני שוטרים לאחר שהתחנן שיעשו מאמצים להשבת רכבו: "הסיכוי שנצליח להחזיר את רכבך שואף לאפס..." (אי אפשר להעביר דרך המקלדת את הצחוקים של השוטרים).

- אזרחית שהזמינה משטרה כי פרצו לביתה וגנבו תכשיטים בשווי 100K ש"ח, זכתה לביקור שנוי במחלוקת בביתה: "אנחנו לוקחים טביעות אצבעות, אבל אל תבני על זה. הקפה היה אחלה".

- אזרחית שפרצו לרכבה ע"י שבירת החלון אחורי שמאלי, גנבו את תיקה וחגגו על כרטיס השראי בתחנת דלק סמוכה, זכתה למשפט מפי השוטר: "יש מצלמות בתחנת הדלק, אבל אין לנו תקציב להפעלת שוטרים שיגשו לתחנה, יפענחו את הקלטת ויתפסו את הגנב. מצטערים!"

 

אז מה ניתן ללמוד מהמקרים (האמיתיים) האלו, שהמשטרה עוסקת ימים ולילות לעזור לאזרח ולצמצם את הפשע?

פורסם

אי פעם חשבת מה אחוז המקרים שמטופלים בצורה טובה?

 

אתה לא שומע עליהם כי זה לא מעניין.

 

אני משתמש במשטרה די הרבה ורואה המון פעמים שהתפקוד הוא מתאים.

כשאתה חושב שכולם נגדך אתה לא יכול לראות שום דבר טוב באחר.

 

כל פעם שהייתי באמת צריך את השוטרים הם הגיעו וטיפלו במצב כמו שצריך.

פורסם

גיא, אתה בחור עם תפיסת עולם של ילד, שלא יודע להפריד בין עיקר לטפל ועושה הכל "דווקא"

בהצלחה בחיים עם הגישה הזו

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יוסי, זה ברור שיש שוטרים נחמדים ושעושים ככל יכולתם כדי לדאוג לאזרח, אבל לא כולם כאלו. אתה בתור בעל עסק כנראה מכיר יותר טוב ממני את השוטרים, אבל יחד עם זאת אסור להתעלם מהמקרים בעלי יחס שנוי במחלוקת כלפי האזרחים. מספיק שתעשה חיפוש בגוגל ותקרא על עשרות מקרים שהסתיימו בצורה לא יפה - אני לא המצאתי כלום.

 

שביט, לדעתי אתה טועה ויחד עם זאת יורד לרמה נמוכה. אני עושה חשבון פשוט:

 

נורה ראשית H7 עולה 65 ש"ח, ברכב יש זוג נורות כאלו.

נורת דרך אחורית עולה כ- 10 ש"ח, ברכב יש 4 נורות כאלו.

נורת תאורת לוחית רישוי אחורית עולה כ- 5 ש"ח, ברכב יש 2 נורות כאלו.

נורת חניה קדמית עולה כ- 10 ש"ח, ברכב יש 2 נורות כאלו.

תאורת לוח השעונים נדלקת וכמו כן כל תאורת המתגים בקונסולה ובדלתות, כרגע לא ניכנס לעלות הנורות האלו.

 

באם מדליקים אורות בכל שעות היממה הסיכוי שנורות אלו יישרפו עולה (קצב שריפת הנורות תלוי ברכב ובגורמים שונים - לא ניכנס לזה). עלות סט נורות לרכב הוא כ- 200 ש"ח, עלות הקנס 100 ש"ח וגם אז לא בטוח שתיתפס.

 

עלות מול תועלת: מהי התועלת בהדלקת אורות חזית בשעות היום במז"א נאה? חלק אומרים שיראו את הרכב מוקדם יותר, אני טוען שאין הבדל. בכל אופן אני לא עושה "דווקא" כשאני נוסע עם אורות כבויים בחודשי ההדלקה, אני פשוט חוסך כסף.

פורסם

האכיפה הינה סלקטיבית ומתמקדת בעבירות קלות לאכיפה כגון מהירות.

 

מכאן הביקורת (הנוקבת) של הכותב שאני מניח שכותב מכאבו האישי.

 

וגם חרגתם מאוד ממסגרת הדיון ונגררתם לויכוח שאין מוצא ממנו.

 

אני מתאר לעצמי שעם העלאת המצלמות הקבועות לכביש תורד אכיפת המהירות למשל, ע"י מתנ"א, אז יהיה קשה לפנות בכעס כלפי

 

בני אדם כי לא יהיו כאלה מלבד "פקידי ממשל".

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

בסיאט איבזה שהייתה ברשותי במשך 12 שנה הוחלפו רק נורות אחוריות מיידי פעם (בגלל כניסת מים מיידי פעם לחלל הרפלקטור שלהם).

ברכב הנ"ל נסעתי 190,000 קילומטרים וכל הזמן ולאורך כל השנה עם אורות דלוקים.

 

אני נוסע עם אורות דלוקים בגלל שאני בטוח שרואים את רכבי יותר טוב בגלל האורות הדלוקים, כל אחד מוזמן לעשות ניסיון ומיידי פעם כאשר הוא מעיף מבט במראות (אני מקווה שכולם דואגים מיידי פעם להעיף מבט במראות) לשים לב איזה רכב יותר בולט ומאיזה מרחק ועד כמה אורות דלוקים בולטים גם ביום שטוף שמש.

 

הועלו פה נתונים לגבי צריכת דלק שנראים לי הזויים במקצת, נרשמו פה גם נתונים לגביי מחירי נורות. אני מוכן לקבל את כל הנתונים הנ"ל ולמרות העלויות אמשיך לנהוג עם אורות דלוקים.

 

ולסיום, איש באמונתו יחייה. כל אחד מוזמן להמשיך לעשות כראות עינייו.

פורסם

+1 להדלקת האורות בכל ימות השנה, בהחלט תורם לנהגים אחרים לקלוט אותך באופן מהיר ורחוק יותר מאשר שאתה נוהג ללא אורות דולקים, ישר כוח !

פורסם
יוסי, זה ברור שיש שוטרים נחמדים ושעושים ככל יכולתם כדי לדאוג לאזרח, אבל לא כולם כאלו. אתה בתור בעל עסק כנראה מכיר יותר טוב ממני את השוטרים, אבל יחד עם זאת אסור להתעלם מהמקרים בעלי יחס שנוי במחלוקת כלפי האזרחים. מספיק שתעשה חיפוש בגוגל ותקרא על עשרות מקרים שהסתיימו בצורה לא יפה - אני לא המצאתי כלום.

 

שביט, לדעתי אתה טועה ויחד עם זאת יורד לרמה נמוכה. אני עושה חשבון פשוט:

 

נורה ראשית H7 עולה 65 ש"ח, ברכב יש זוג נורות כאלו.

נורת דרך אחורית עולה כ- 10 ש"ח, ברכב יש 4 נורות כאלו.

נורת תאורת לוחית רישוי אחורית עולה כ- 5 ש"ח, ברכב יש 2 נורות כאלו.

נורת חניה קדמית עולה כ- 10 ש"ח, ברכב יש 2 נורות כאלו.

תאורת לוח השעונים נדלקת וכמו כן כל תאורת המתגים בקונסולה ובדלתות, כרגע לא ניכנס לעלות הנורות האלו.

 

באם מדליקים אורות בכל שעות היממה הסיכוי שנורות אלו יישרפו עולה (קצב שריפת הנורות תלוי ברכב ובגורמים שונים - לא ניכנס לזה). עלות סט נורות לרכב הוא כ- 200 ש"ח, עלות הקנס 100 ש"ח וגם אז לא בטוח שתיתפס.

 

עלות מול תועלת: מהי התועלת בהדלקת אורות חזית בשעות היום במז"א נאה? חלק אומרים שיראו את הרכב מוקדם יותר, אני טוען שאין הבדל. בכל אופן אני לא עושה "דווקא" כשאני נוסע עם אורות כבויים בחודשי ההדלקה, אני פשוט חוסך כסף.

 

סקודה פאביה החדשה 100,000 שקל. למה לא קנית רכב בן שנתיים? אתה יודע כמה כסף היית חוסך? אף פעם לא הבנתי אנשים כמוך. אתה מזכיר לי קרוב משפחה שמרוויח 30,000 ש"ח בחודש וגונב סבון ומגבות מבתי מלון.

פורסם

תגידו, למה משמשות נורות החנייה בפועל?(או: איך משתמשים בהן בצורה נכונה) פעם ניסיתי להפעיל אותן בחנייה חשוכה אבל כאשר יוצאים מאוטו ונועלים אוטו הן לא נכבות.. אז כנראה שהן לא מיועדות לעזור לבן אדם לראות בחושך?כמו ברכב אמריקאי שראיתי.

פורסם
סקודה פאביה החדשה 100,000 שקל. למה לא קנית רכב בן שנתיים? אתה יודע כמה כסף היית חוסך?

 

כדי לא לבקר במוסכים - בגלל אמינות גבוהה של רכב חדש. יחד עם זאת לא אכנע לחוקים הרומזים שהנהג הישראלי נטול שיקול דעת בסיסי. נכון, אני מסתכן שישדדו אותי בכביש, אבל אני משתדל לשים לב למארבים על השוליים מבעוד מועד (במילא אני צריך לשים לב לנושא בגלל המהירות, כך שגם אם אני אדליק [ואני לא] אני אצטרך להיזהר).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...