Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מועצה חביבי, אין לזכרון עיריה, יש מועצה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אחד השלטים הכי הזויים שראיתי :shock:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
מועצה חביבי, אין לזכרון עיריה, יש מועצה.

ברור,טעות שלי, זה מה שקורה שאתה עובר לגור בת"א (וחולם כבר לסיים את הלימודים ולחזור לגור בזכרון).

מה גם ש"עירייה" תופס כבר להכל.. וזכרון כבר לא ממש רחוקה מההגדרה (עיר) לצערי.

:-)

פורסם
אני שוקל ברצינות כתושב המקום לשלוח מכתב לעירייה !!

:|

אתה באמת חושב שתצליח להזיז את הבירוקרטים לעשות משהו ?

בהצלחה דון קישוט [אני מזמן התייאשתי]:roll:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
זה אמיתי!

מפליא אותי שדווקא המועצה המקומית, שכן משקיעה בבניית פסי האטה ברחובות הפנימיים ובכלל בכיכרות בצמתים הראשיים, לא חשבה על הוספת פסי האטה דווקא בכביש הזה ובחרה דווקא בקירצוף.

פסי האטה תקופים היו גורמים לנהגים לנסוע לאט עם לחיצה על דוושת הבלם וככה לא להיכנס למצבי תת-היגוי והחלקות.

(ודווקא בתחילת הרחוב ובסופו כן נמצאים פסי האטה, אך בכל הקטע הנראה בתמונות כולל הירידה החדה אין פסי האטה, וזה החלם)

 

פס האטה היה מגדיל את מספר התאונות ואת חומרתם.

 

פס האטה, בעיקרו, הוא סיכון בטיחותי, לא כל שכן בירידה וסיבוב.

 

 

 

אגב, הפיתרון האווילי הזה של קרצוף הכביש נפוץ בהרבה מקומות, כמו למשל כביש בית אורן.

dirty old man

need love too

פורסם
אתה באמת חושב שתצליח להזיז את הבירוקרטים לעשות משהו ?

בהצלחה דון קישוט [אני מזמן התייאשתי]:roll:

אני באמת חושב שלא יזיק לשלוח מכתב מנוסח היטב, מעבר לזה אני לא מתכוון לעצור את חיי ולפתוח בהפגנות מחאה מול המועצה.

 

פס האטה היה מגדיל את מספר התאונות ואת חומרתם.

 

פס האטה, בעיקרו, הוא סיכון בטיחותי, לא כל שכן בירידה וסיבוב.

לא מסכים לחלוטין!

 

פסי האטה, כשהם בגובה הנכון ובנויים במרחקים נכונים, לא יאפשרו לנהג להגיע במהירות גבוהה בעליה או בירידה המסוכנת הזאת.

בתחילת הרחוב שיוצא מכיוון המושבה ועד לירידה הנ"ל קיימים 2 באמפרים שגורמים אוטומטית לנהגים להאט שם.

כך גם הבאמפר היחסית חדש שנבנה בקצה העלייה מהכביש העוקף, בתחילת העלייה הזאת.

אם בהמשך לשניים האלו למעלה היו מניחים עוד באמפרים שממשיכים לתוך הירידה עד לזה שנמצא למטה לפני העוקף , אזי המהירות הנמוכה הייתה נשמרת.

במצב הקיים הנוכחי, ברגע שעוברים את פס ההאטה השני הדרך לירידה ולכל אורכה עד למטה חלקה לגמרי והמהירות בירידה עולה בהתאם.

×
×
  • תוכן חדש...