Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום כשחזרתי מתל אביב לבאר שבע ראיתי ליד צומת בית קמה משאית של תעבורה שנראית גדולה מהרגיל ומאחוריה היה נגרר עצום עם המון גלגלים ועליו איזה משהו שלא הצלחתי להבין מה זה. מישהו ראה? שמע? יודע?

 

יש לציין שהמשאית חנתה בצמוד לכביש והיא לא הייתה בנסיעה (אחרת הכביש היה נסגר לדעתי).

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם

כמו מה זה נראה? יש כאלה שמובילים דברים כמו חתיכות של גשרים שראיתי נוסעים בכבישים מהירים עם ניידות מקיפות אותם.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

השנאי הזה הובל מרעננה לאשקלון, ואין היגיון שיעבור דרך בית קמה, זה סיבוב רציני ומיותר.

 

אני נוהג בכביש הזה באופן תדיר ולא אחת יצא לי להיתקל במשאיות ענקיות שסוחבות סוגים שונים ומשונים של ציוד עליהן. החל מטנקים ונגמשים, דרך צמ"ה לסוגיו, משאיות עפר ומחפרונים ענקיים ועד לאונייה. בדרך כלל הם עוצרים באזור בית קמה ומאפשרים לתנועה שהצטברה מאחור להשתחרר היות ושם הכביש הופך צר ומקשה על העקיפה וקצת אחר כך (לפני החיבור לכביש 6) מתחילה עלייה קטנה שמאיטה את המשאיות לקצב צב זקן במיוחד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
השנאי הזה הובל מרעננה לאשקלון, ואין היגיון שיעבור דרך בית קמה, זה סיבוב רציני ומיותר.

 

אני נוהג בכביש הזה באופן תדיר ולא אחת יצא לי להיתקל במשאיות ענקיות שסוחבות סוגים שונים ומשונים של ציוד עליהן. החל מטנקים ונגמשים, דרך צמ"ה לסוגיו, משאיות עפר ומחפרונים ענקיים ועד לאונייה. בדרך כלל הם עוצרים באזור בית קמה ומאפשרים לתנועה שהצטברה מאחור להשתחרר היות ושם הכביש הופך צר ומקשה על העקיפה וקצת אחר כך (לפני החיבור לכביש 6) מתחילה עלייה קטנה שמאיטה את המשאיות לקצב צב זקן במיוחד.

 

 

רק שאת השנאי הזה הובילו בשנת 06', כלומר זה לא אותו שנאי אבל אולי משהו דומה.

פורסם

אני יכול להגיד שזה כבר הפעם השנייה שאני רואה משהו דומה לזה אתמול זה היה ועל מה שהובילו היה שם של חברת סימנס ובגוון של אפור. ולפני זה שזה היה בערך כ שבוע שבועיים, גם היה דבר שהיה בעל כיתוב של סימנס ובצע לבן.

אכן יהיה מעניין לדעת מה זה היה

פורסם

זה שנאי של חברת חשמל.

השנאי נגרר ונדחף על ידי שני משאיות,לעגלה עצמה יש שני נהגים שאחראים על כלל הסרנים שכן,כל הסרנים פונים.

ההעברות הללו נעשות רק בלילה משום שמהירות הנסיעה של הדבר הזה לא עולה על 15 קמ"ש אני מאמין.

יצא לי לראות שנאי כזה עוגן קרוב לתחת החשמל בקיסריה,פשוט מדהים לראות כיצד מעבירים את הדבר הזה.

 

בן.

Got To love It

פורסם

לתעבורה יש מלא גררים ענקיים.

זכור לי גם שהובילו את גשר המיתרים ממישור אדומים לירשומים זה התבצע עם משאיות בעלות נגררים ארוכים במיוחד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לנגרר הזה קוראים 'הענק' זה השם שלו בתעבורה .מובילים איתו לרוב שנאים של חברת חשמל יש משאית מקדימה ועוד נהג שיושב מאחורה,ועוזר לנהג לכוון את הגלגלים. אם המטען ממש חורג נוסעת משאית גם מאחורה שעוזרת בבלימה .הענק נוסע רק בלילה כדי לא לגרום לפקקים בכבישים...

×
×
  • תוכן חדש...