Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עומר,

בחתימה שלך אתה מוכר את האימפרזה. לאיזה מסקנה עלינו להגיע? :)

 

תוספת - בחתימה שלי אני מוכר רק חלקים של ה 306, לאיזה מסקנה עליכם להגיע? :shock:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עומר,

בחתימה שלך אתה מוכר את האימפרזה. לאיזה מסקנה עלינו להגיע? :)

 

תוספת - בחתימה שלי אני מוכר רק חלקים של ה 306, לאיזה מסקנה עליכם להגיע? :shock:

 

שאני מקבל רכב ממקום העבודה ואין לי צורך להחזיק סובארית בבית.

כשממש יתחשק לי לעשות סיבוב על משהו כייפי- גם את זה יהיה זמין מהעבודה וזה הולך ליהיות מאוד מעניין :twisted: וגם הפג'טה של החברה תהיה זמינה.

 

אל תחוש . זה בסדר - האדרתי מספיק את ה306 אבל לא אמכור את הסובארית בשביל הצעצוע המדליק הזה. יש גבול חביבי.

האימפרזה היא עדיין אימפרזה GT שפרצה דרך ושברה את כל המוסכמות .

האימפרזה היא משהו שה306 לא ולא תהיה. וכנ"ל גם ההיפך.. אבל האימפרזה עושה לי את זה יותר! היא פשוט הרבה יותר טובה,חזקה ,מהירה,מרגשת,נוחה ובליגה של הביג בויס..

 

שיהיה לך בהצלחה עם חלקים של הצרפתיה המזדקנת :wink:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

מזדקנת? החמאת לה. היא זקנה עם 240 אלף קילומטר. :)

שמע, עשיתי סיבוב על STI 2003 ונהניתי מאוד מהכוח והההרגשה שאתה נוסע על מפלצת אבל חוסר המודעות להגה ומה בדיוק קורה שם גרם לי להרגיש לא בנוח. על ה GT לא יצא לי לנהוג, לצערי. אני חושב שהמכונית הבאה שלי תהיה איבו או בימר E36, תלוי במצבי הכלכלי בעתיד.

בהצלחה עם הרכב החדש!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
השנה רכשה אצלי צעירה ברוחה בת 80 שירוקו TSI .

לפני שנתיים עלם בן 83 קנה GTI דור 5.

 

וסבתא שלי נוהגת בוולקן (ברצינות)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בימי חורפי נהגתי בסובארו בלבד, זה מה שהיה במשפחה. ורק כשהזדמן לי לשכור 306 התחלתי להבין למה מתכוונים המגזינים במילים תחושת הגה, או כך לפחות חשבתי. ומדובר על 306 פשוטה...

היום אני מחזיק יפנית, אבל מבין השתיים הייתי בוחר בפיז'ו.

פורסם

אין על האימפרזה GT

אהבה ממבט ראשון,

 

גדולה, מרווחת, הרבה יותר מהנה, הרבה יותר חזקה, נשמעת הרבה הרבה יותר טוב!

(הצלילים שלה לדעתי זו תאווה לאוזניים, אני נוסע כמעט תמיד בלי מערכת!)

 

יש לה פלטפורמות שיפורים וניסיון אינסופי בתחום, בנוסף היא נראת הרבה הרבה יותר טוב מה-306!

תחליטו אתם :wink:: (שלי הלבנה, בקרוב מאוד בשחור)

peugeot-306-gti-16v.jpg

subie-gal-black-impreza-rs.jpg

scooby.jpg

zedimp.jpg

פורסם
שאני מקבל רכב ממקום העבודה ואין לי צורך להחזיק סובארית בבית.

כשממש יתחשק לי לעשות סיבוב על משהו כייפי- גם את זה יהיה זמין מהעבודה וזה הולך ליהיות מאוד מעניין :twisted: וגם הפג'טה של החברה תהיה זמינה.

 

אל תחוש . זה בסדר - האדרתי מספיק את ה306 אבל לא אמכור את הסובארית בשביל הצעצוע המדליק הזה. יש גבול חביבי.

האימפרזה היא עדיין אימפרזה GT שפרצה דרך ושברה את כל המוסכמות .

האימפרזה היא משהו שה306 לא ולא תהיה. וכנ"ל גם ההיפך.. אבל האימפרזה עושה לי את זה יותר! היא פשוט הרבה יותר טובה,חזקה ,מהירה,מרגשת,נוחה ובליגה של הביג בויס..

 

שיהיה לך בהצלחה עם חלקים של הצרפתיה המזדקנת :wink:

 

עומר, אפשר לדעת איזה רכב אתה אמור לקבל?.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
מעניין איפה ה-306MI היום.

 

זוכר את הבחור עם ה 205 טורבו שהכרתי לך ביום המסלול לזקנות בנחשונים?

 

אז אצלו.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לאימפרזה יש מנוע בוקסר הוא נשמע אחרת זה הגיוני בגלל המבנה האסימטרי של סעפת הפליטה.

 

אם מדברים על היגוי באימפרזה נוהגים הרבה עם הישבן- הישבן שלך מרגיש והישבן של האוטו מזגזג אז הגה הוא רק המלצה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

היא נראת הרבה הרבה יותר טוב מה-306!

ה306 אחת המכוניות היותר נאות של פיז'ו עם פרופורציות מצויינות ולא מנופחות (שנועדו להרשים בעיקר באולם התצוגה וילדים בני 16) ולעומתה, האימפרזה יכולה להקרא במקרה הטוב "קרבית" עם כל תוספת הספויילרים-חצאיות-טמבונים.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
אימפרזה יכולה להקרא במקרה הטוב "קרבית" עם כל תוספת הספויילרים-חצאיות-טמבונים.

 

 

זה אותו הדבר אם תיקח F16 ותוריד לו את כל הכנפיים והסנפירים למינהם, הוא יראה כמו טיסן!

אותו הדבר לגבי האימפרזה GT, אל תשכח שהיא תת דגם של סובארו אימפרזה.

היו חייבים לבדל אותה מהגרסה המשפחתית של 1.6L, ולא רק בשם,

לכן הוסיפו לה את כל שאר הירקות, ואין מה להגיד, זה שינה אותה לגמרי, היא נראת פשוט מצויין!

 

ה-GT היא הרכב הכי יפה שנוצר עד היום בדור האימפרזה,

הנה עוד תמונה של הרכב שלי:

imp3.jpg


×
×
  • תוכן חדש...