Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ייאמן שהצלחת לשים את היד על האוטו הזה.

ה"זקן" הזה גר ברחוב שלי, פינטזתי על היום שהוא ימכור אותה.

עכשיו נשאר לחכות 9-10 שנים עד שהוא ימכור את ה-GTI האדומה שהוא קנה.

 

שלומי, אם אתה עדיין מפנטז על 306 GTI, אז דע לך שבימים אלו מפורסמת אחת כחולה למכירה ביד 2. הרכב יד ראשונה!!

מודל 1998, רק שהמוכר מבקש מחיר מופרז של 45 א' ש"ח...

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחיר מופרז...?!

אני מתפתה.

 

המכונית שהכי התחברתי לנהיגה עליה בחיי, שלא היה עליה סמל של פורשה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הרכב של ה"זקנים של שלומו" נמכר יד 1 עם 100K ק"מ שנת 99 במצב שמבייש את הכחולה עם הצבע השרוף :wink:

שלומי יודע במה מדובר..

כן- שווה לחכות לGTI6 החדשה שלו 8)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

קח בחשבון שהמצב החיצוני שלה ממש גרוע וצריך לעשות לרכב צבע כללי.

 

עריכה: הקדימו אותי

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

ה-GT היא הרכב הכי יפה שנוצר עד היום בדור האימפרזה,

 

בזה אני מסכים איתך.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

משימה מאוד קשה.

כול אדם בעל חוש ראיה היה מעצב רכב יפה יותר מהאימפרזות לדורותיהן.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
שמע אני לא בטוח שזה ייקח 9-10 שנים , הבחור לא צעיר.. 76 ליתר דיוק.

מה שאני יכול להבטיח לך שק"מ כמעט ולא יהיו שם , לפחות זה היה המצב בGTI6 שלנו.. 8).

 

נ.ב:נחמד לדעת שהיית שכן גם שלי (לא צמוד אבל מרחק של דקות קצרות ברגל) עד לפני שבוע :wink:.

 

אם אני לא טועה, יש רכב נוסף, עם נתונים דומים (דור שני, צבע אדום) ברעננה. ראיתי אותו חונה במקום קבוע מספר פעמים.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
שלומי, אם אתה עדיין מפנטז על 306 GTI, אז דע לך שבימים אלו מפורסמת אחת כחולה למכירה ביד 2. הרכב יד ראשונה!!

מודל 1998, רק שהמוכר מבקש מחיר מופרז של 45 א' ש"ח...

 

 

אני לא מפנטז על 306 GTI אבל אם הרכב הספציפי הזה היה נופל עלי הייתי קונה אותו בוודאות. הרכב הזה נראה חדש, צריך לראות בשביל להבין.

יש עוד מציאה כזו בשוק, 106 GTI יד ראשונה של אשה מבוגרת. אבל היא כבר שנים איתו ולא מעוניינת לשחרר.

פורסם
ואם אני לא טועה, היום זה יום ההולדת של עומר.

מזל טוב. עד 122TSI.

 

מזל טוב ינקניק על! :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...