Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע האחרון הוחלט ליהיות עם הפג'טה (הרכב של החברה - 306GTI סטנדרטית למהדרין מבציר 99) .

 

חייב לציין שהרכב כייף אמיתי והרבה זמן לא נהנתי ככה מנהיגה!

הזכיר לי נשכחות (106) עם מנוע טוב משמעותית ופרקטיות עדיפה.

למי שלא הכיר או לא יודע (הפג'טה האולטימטיבית לשעבר שלי) 8):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=177748&highlight=106

 

תחושת ההגה "כל יכול" פשוט עושה לך את זה .

הסיכום המתבקש הוא כמובן מול הסובארית אחרי אין ספור ויכוחים (למי שלא יודע,הרכב שבבעלותי - אימפרזהGT 99 ).

 

אז ככה:

בסובארו יותר כייף ליהיות "ערס".

אין בנ@#נה אחד שמסוגל עליך וכל ליטוף בדוושה הרכב משגר עצמו קדימה עם שאגה שממריצה את כל הדם והאדרנלין בגוף , באמת שזה כייף אמיתי !

ההאצה בתוך הסיבוב עם תחושת מדבקה לאספלט תוך כדי תחושת G שהפיג'ו יכולה רק לחלום עליה.

תנוחת הישיבה של הסובארו עדיפה משמעותית על הפיגו' .

פרקטיות ונוחות שאין בפיגו'.

כונס מקדימה שתמיד נותן לך להרגיש ב"מלחמה" אבל במובן טוב .

הרכב מרגיש תמיד דרוך לבקשה שלך. לא משנה באיזה הילוך הוא תמיד ישגר אותך כשתרצה.

 

הפיג'ו לעומת זאת :

הרכב מגיב יפה לדוושה אך דורש טיפוס ל5000 סל"ד ומעלה בשביל לרוץ מהר , וכשהוא מגיע לשם הוא בהחלט רץ מהר.

הרכב מרגיש היום טוב משמעותית לעומת יום קבלתו - כאילו המנוע נפתח והרכב חד משמעית נוסע טוב מאוד , אפילו בדיקה באחד מימי חמישי הוכיחה שה306GTI יותר זריזה משירוקו TSI ידנית (שזה לא רכב חלש!).

תחושת ההיגוי פשוט נותנת לך להרגיש נהג! אתה יודע הכל ותמיד! משהו שהסובארו לא קרובה אפילו לעשות.

תנוחת הישיבה בפיג'ו היא אחת הגרועות שחויתי אי פעם! זוועה!!

כסיכום אני רוצה להגיד שהפיג'ו יותר כייפית לנהג שמחפש נהיגת "זנב" ותחושת "נהג" שיודע מה קורה - יותר קל ליהיות "נהג" בפיגו'.

הייתי מעדיף אותה לטיולי נהיגה בתנאים מסוימים

לעומת זאת הסובארו נותנת חוויה של כוח אדיר עם יכולות גבוהות אבל החיסרון הגדול של הסובארו זה שאתה אף פעם לא מרגיש בטוח בעצמך. אתה תמיד מפחד ולא יודע איך תסיים את הפניה לעומת הפיג'ו שנותנת לך להרגיש שאתה שולט בה ואין סיכוי שהיא תפתיע אותך.

 

אין ספק שהסובארו מכונית טובה יותר , מהירה יותר , נוחה יותר ושותה דלק יותר .

אבל עדיין אני לא בטוח שאקח אותה כל יום לנהיגה כשיש לי אפשרות בחירה כמו שיש כרגע .:-)

 

סליחה על התמונה החאפרית מהפלא :oops:

26032010_011_.jpg

Not the sound of silence -ABARTH

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהבתי את התמונה של שתי ה"בחורות" על רקע "צ'מפיון מוטורס" ללא שום קשר,

כמעט... :lol:

האמת שכתבו די הרבה על שני הרכבים ואתה חיזקת בהחלט את מה שנאמר כבר בעבר.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אין בסיס להשוואה.

 

אבל אני יכול להבין שאתה מנסה להבין איפה כיף לך יותר.

 

זו אכן החלטה קשה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

לא ייאמן שהצלחת לשים את היד על האוטו הזה.

ה"זקן" הזה גר ברחוב שלי, פינטזתי על היום שהוא ימכור אותה.

עכשיו נשאר לחכות 9-10 שנים עד שהוא ימכור את ה-GTI האדומה שהוא קנה.

פורסם
לא ייאמן שהצלחת לשים את היד על האוטו הזה.

ה"זקן" הזה גר ברחוב שלי, פינטזתי על היום שהוא ימכור אותה.

עכשיו נשאר לחכות 9-10 שנים עד שהוא ימכור את ה-GTI האדומה שהוא קנה.

 

שמע אני לא בטוח שזה ייקח 9-10 שנים , הבחור לא צעיר.. 76 ליתר דיוק.

מה שאני יכול להבטיח לך שק"מ כמעט ולא יהיו שם , לפחות זה היה המצב בGTI6 שלנו.. 8).

 

נ.ב:נחמד לדעת שהיית שכן גם שלי (לא צמוד אבל מרחק של דקות קצרות ברגל) עד לפני שבוע :wink:.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

מה לא ידעת שבתוך כל גבר מסתתר לו איזה ילד?:lol:

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם
בחור בן 76 נוהג ב306 GTI? :shock:

 

השנה רכשה אצלי צעירה ברוחה בת 80 שירוקו TSI .

לפני שנתיים עלם בן 83 קנה GTI דור 5.

 

יש די הרבה GTI (גולף 5 ו6) ננהגים ע"י מבוגרים (50+) שמבינים עיניין ובאו מכל מיני WRXים ,GTIים קודמות וגם מכוניות מנהלים למיניהם..

 

הסטטיסטיקה העולמית של VW וגם בישראל מראה כי ממוצע הלקוחות של הGTI (גולף) הינו :

גיל ממוצע : 38

93% גברים

7% נשים.

 

משפחות (ילד מתחת לגיל 18):

19%

 

רמת השכלה: 49% תואר ומעלה.

 

אלו נתונים של VW .

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

לגבי התואר וההשכלה זה איכשהו מתקשר לעובדה שתואר מקנה לך עבודה עם שכר טוב יותר ומאפשר לך לרכוש ולהחזיק רכב ספורטיבי שכזה.

 

אני לא מתפלא על זקנים שנוהגים ברכב הזה, לא יודע למה אתם מתפלאים? כולכם אוהבי מכוניות, עם תהיה לכם פנסיה טובה לא תפנקו את עצמכם באיזה gti ספורטיבית?

 

 

רכב ממש מדהים, אני מאוהב באימפרזה הזאת, רק הצליל עושה לי את זה, למרות שבינתיים אני יכול להסתפק בגרנד לאונה דמוי gt:lol:, זה מה שהתקציב מאפשר.

פורסם

גלברט זמן אותי להלוויות, קשר אותי עם האלמנות אם וכאשר ורצוי בסמיכות לפתיחת הצוואות.

 

MY 2 CENTS...... :shock:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 


×
×
  • תוכן חדש...