Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן DS3 - "החל מ-130 אלף שקלים"?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא. באנגליה התלתן (170 כ"ס) עולה פחות מ100K על הכביש.

 

בפעם האחרונה שבדקתי אנחנו נמצאים בישראל.

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
העיקר שכולם טועים חוץ ממך,זה נראה שאתה לא כל כך מבין את ההגיון מאחורי הפורום..

או שבכוח אתה רוצה לעשות צחוק מעצמך,אתה עושה עבודה מעולה בלי שאני יגיב לפניני החוכמה שלך!

זה ההבדל ביני לבינך, לי יש דעה משלי ואני לא מצטט אנשים אחרים :-)

פורסם

נראית מצויין ובהחלט צעד בכיוון הנכון למותג. אלה בדיוק המכוניות שהם צריכים לייצר, רק שיעשו גרסה חזקה טובה.

אגב, כמה מקרים שזכורים לי המחירים בפועל היו נמוכים ממה שצפה היבואן. עניין של להפתיע לטובה, כנראה.

 

אני לא מבין את הטעם בדיון על כך שהיא C3 בתחפושת, הרי בעולם שיתוף הפלטפורמות והחלקים כיום קשה מאוד למצוא אוטו ייחודי באמת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מוטעית מבחינתך, מבחינתי כל התוספות האלה לא כלכך משמעותיות ולא מצדיקות תוספת של 30k.

וכמו שאמרתי, המיטו לדעתי עדיפה. מכאן, שכל אחד יעשה את הבחירה שלו.

 

זה לא עניין של בחינה, זה עניין של עובדות. שווה או לא שווה, זה עניין אישי.

 

אם תקרא בעיון תגלה שלא התייחסתי למיטו כאלטרנטיבה לרכישה או לכדאיות ה-DS, רק לעובדה שהיא לא "C3 עם גג פנורמי", אלא דגם אחר ששונה מהותית מה-C3, לא פחות ממה ששונה המיטו מהפונטו. אם השינויים הללו משמעותיים לך, זה באמת עניין אישי, אבל אין ספק שהבדלי עיצוב, גודל וכיול, יוצרים דגם אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מצטער, אבל לא כל ילד שמושפע מטופ גיר נקרא ''מומחה'' Emo201.gif

 

וזאת בניגוד לילד שמושפע ממה שחבר של דוד של אבא שלו אמר לו על אמינות של צרפתיות או על הבדלים בין דגם כזה ואחר, או לחילופין ילד שמושפע מהליסינגומטית של אבא. אם היית טורח לקרוא את הכתבה או לחילופין את תגובותיהם של כמה מחברי הפורום כאן היית מבין היכן אתה טועה, לא עשית זאת ואתה ממשיך לטחון נקודה שהיא שגויה על גבול של אינפנטילית.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

בואו נמשיך לדבר על הDS3. תשמרו קצת מהלכלוך לשרשורים אחרים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
סיטרואן מבטיחה הבדלי כיול, ויש גם הבדלי מידות. דגש על סיטרואן ועל מבטיחה.

אני בספק אם הכתב נהג בשתיהן זו לצד זו (או נהג ב-C3 כלשהי בכלל). לי יצא לנהוג ב-C3

בהשקתה באיטליה אשתקד, וכבר אז לא נפלתי מהנוחות (אפילו בהשוואה לסופר-מיני שאינן

צרפתיות). אם ה-DS3 נוחה עוד פחות - כפי שטוענים חלק מהמגזינים שכן נהגו בשתיהן -

יש כאן פוטנציאל ליופי של קפיץ קפוץ במרחבי גוש דן.

 

-.

 

זאת ועוד. כתבות שסיקרו את כל היצע ה-DS3 מדברות על חויית נהיגה שונה לעומת C3 רק בטורבו, עם כיול שונה ומכוון נהיגה נמרצת. השאר, כצפוי, הן C3 בתחפושת והרבה ממבל-ג'מבל שיווקי שמיועד לגרום לכם להאמין שאכן מדובר במכונית שונה ואלטרנטיבה אמיתית למיני.

 

מזכיר לי את הימים בהם סיטרואן ניסו לשכנע אותנו שסקסו היא סיטרואן אמיתית ולא פיז'ו 106 בתחפושת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

סיטרואן אף פעם לא טענו שהסקסו היא סיטרואן "אמיתית".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
וזאת בניגוד לילד שמושפע ממה שחבר של דוד של אבא שלו אמר לו על אמינות של צרפתיות או על הבדלים בין דגם כזה ואחר, או לחילופין ילד שמושפע מהליסינגומטית של אבא. אם היית טורח לקרוא את הכתבה או לחילופין את תגובותיהם של כמה מחברי הפורום כאן היית מבין היכן אתה טועה, לא עשית זאת ואתה ממשיך לטחון נקודה שהיא שגויה על גבול של אינפנטילית.

 

ישר כוח.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
סיטרואן אף פעם לא טענו שהסקסו היא סיטרואן "אמיתית".

 

בעברי הרחוק, כאשר התפרנסתי מכתיבה על מכוניות(היו ימים), איתרע מזלי להיות נוכח בהשקת הסקסו בספרד(אנדלוסיה, 1996). אילו רק ידעת באילו ניסוחים מתפתלים "כיסתחו" אנשי יחסי הציבור של סיטרואן את הרך הנולד, תוך הסברים על האינפוט הסיטרואני היחודי, בלה בלה בלה. לא הייתי מתחלף עימם באותו רגע...

 

ובכל זאת, לזכותה של סקסו יאמר שעל הכביש היא חשה כמו גרסה מרוככת ומעודנת של 106, לפחות בדגמים הרגילים. פחות מחוברת לנהג אך מעט מפנקת יותר אותו ואת נוסעיו. האם זה הספיק? לא ממש.

 

סיטרואן כבר לא חזרו על הטעות הזו בהמשך. C3 היתה מספיק שונה ומספיק סיטרואנית לעומת 206/207. בהחלט לא טובה מהן, אך בעלת DNA שונה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...