Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן DS3 - "החל מ-130 אלף שקלים"?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תזכיר לי מה כ"כ טוב ב-C3?

לא בכדי נמכרו בשנת 2009 מס' דו ספרתי כאלו.

 

ומה הקשר ?

ה DS מבוססת על ה C3 החדשה , מה הקשר למכירות של ה C3 הישנה?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
הקשר שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ.

 

אין לך מושג על מה אתה מדבר מהסיבה הפשוטה שעדין לא יצא לך לנהוג על ה C3 החדשה , ובטח שלא על ה DS.

אבל אתה כבר יודע מראש את התוצאה.

 

קוראים לזה דעות קדומות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

יש לי הרגשה שלא הפסדתי הרבה.לגבי ה-DS, אם מחירה של גרסת הטורבו החזקה (156 כ"ס) היתה מתחילה ב-130K ש"ח, יכול מאוד להיות שהיא היתה יכולה להיות אחלה אופציה ואפילו אופציה מרעננת לרכבים דוגמת המיטו ושות'. אך לא זה המצב...

Twincharger Stratified Injection

פורסם
יש לי הרגשה שלא הפסדתי הרבה.לגבי ה-DS, אם מחירה של גרסת הטורבו החזקה (156 כ"ס) היתה מתחילה ב-130K ש"ח, יכול מאוד להיות שהיא היתה יכולה להיות אחלה אופציה ואפילו אופציה מרעננת לרכבים דוגמת המיטו ושות'. אך לא זה המצב...

 

המחיר לא פורסם.

עדין לא ראית את האוטו, ובטח שלא נהגת עליו, אבל מסקנות נחרצות יש לך בשפע.

תסיק לבד את המסקנות שלך כמה רציני אתה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
הקשר שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ.

 

וטובים שני קנקנים קיש קיש קריא, מציפור אחת שצוחקת אחרונה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בעברי הרחוק, כאשר התפרנסתי מכתיבה על מכוניות(היו ימים), איתרע מזלי להיות נוכח בהשקת הסקסו בספרד(אנדלוסיה, 1996). אילו רק ידעת באילו ניסוחים מתפתלים "כיסתחו" אנשי יחסי הציבור של סיטרואן את הרך הנולד, תוך הסברים על האינפוט הסיטרואני היחודי, בלה בלה בלה. לא הייתי מתחלף עימם באותו רגע...

 

ובכל זאת, לזכותה של סקסו יאמר שעל הכביש היא חשה כמו גרסה מרוככת ומעודנת של 106, לפחות בדגמים הרגילים. פחות מחוברת לנהג אך מעט מפנקת יותר אותו ואת נוסעיו. האם זה הספיק? לא ממש.

 

סיטרואן כבר לא חזרו על הטעות הזו בהמשך. C3 היתה מספיק שונה ומספיק סיטרואנית לעומת 206/207. בהחלט לא טובה מהן, אך בעלת DNA שונה.

 

תזכיר לי מה כ"כ טוב ב-C3?

לא בכדי נמכרו בשנת 2009 מס' דו ספרתי כאלו.

וכמה סיאט ליאון נמכרו ב2009??

גם כן מספר דו ספרתי,מה הקשר בין כמות המכירות של רכב{שהוא במקרה הזה דרך אגב בסוף ימיו}לאיכות שלו?

פורסם
תזכיר לי מה כ"כ טוב ב-C3?

לא בכדי נמכרו בשנת 2009 מס' דו ספרתי כאלו.

 

מדובר כאן על ה-C3 החדשה, שאין לה קשר לקודמתה.

בשנת 2009 לא נמכרה אף C3 חדשה מכיוון שלא יצאה אז לשווקים.

לא נהגתי ב-C3 החדשה, אבל סקרתי אותה מקרוב בC42 שבשאנז אליזה.

התרשמתי ממנה לטובה, מבחינת העיצוב, הייחודיות והאיכות המורגשת בתא הנוסעים.

 

הC3 הישנה לא נמכרה בכמויות גדולות מאחר ולא היתה שום הצדקה לקנות אותה.

היא לא היתה מיוחדת בשום דבר, והיתה יקרה מדי.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי


×
×
  • תוכן חדש...