Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן DS3 - "החל מ-130 אלף שקלים"?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חופשי שאין לך מושג על מה אתה מדבר , גם המיטו מבוססת על הפונטו, גם היא לא שווה יותר מ 100 אלף ?

 

לא. באנגליה התלתן (170 כ"ס) עולה פחות מ100K על הכביש.

פורסם
חופשי שאין לך מושג על מה אתה מדבר , גם המיטו מבוססת על הפונטו, גם היא לא שווה יותר מ 100 אלף ?

חופשי שאתה לא חייב להגן כל הזמן על צרפתיות, זו דעתי ואתה יכול לקבל אותה, ויכול לא לקבל אותה.

ובחיים לא הייתי משווה את המיטו המעולה לעוד צרפתיה שבמקום גג פנוראמי, קוראים לו בשם אחר כאילו זאת המצאה שלהם.

גם ה''נוחות שיש לסיטרואן'' הפכה להיות קשה לפי מה שכתוב. אז על מה היא עדיפה על המיטו?

פורסם

הצרפתי צודק ואין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר.

 

לא. באנגליה התלתן (170 כ"ס) עולה פחות מ100K על הכביש.

 

באנגליה BMW סידרה 3 עולה פחות ממזדה בארץ וכו' וכו' (וגם המוסיקה טובה והטלויזיה מצויינת).

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

בואו לא נתחיל עם המנגינה של:

מיטו היא כולה פונטו בעיצוב שונה.

DS3 היא כולה C3 עם גג אחר.

אודי A1 היא כולה סקודה פאביה.

 

מי שלא מתאים לו, שלא יקנה.

emotion of motion

פורסם
הצרפתי צודק ואין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר.

 

 

 

באנגליה BMW סידרה 3 עולה פחות ממזדה בארץ וכו' וכו' (וגם המוסיקה טובה והטלויזיה מצויינת).

צודק אדון ''מומחה''

בואו לא נתחיל עם המנגינה של:

מיטו היא כולה פונטו בעיצוב שונה.

DS3 היא כולה C3 עם גג אחר.

אודי A1 היא כולה סקודה פאביה.

 

מי שלא מתאים לו, שלא יקנה.

לא קונה :roll:

פורסם
חופשי שאין לך מושג על מה אתה מדבר , גם המיטו מבוססת על הפונטו, גם היא לא שווה יותר מ 100 אלף ?

אדון מאיר בכל הזדמנות שיש לו מוציא את הזבל על רכבים צרפתיים[אין לי מושג מה הם עשו לו],כל עוד שהרכב לא יפני ובמיוחד מזדה אז הוא לא שווה כלום,לפחות ע"פ תורתו של מאיר!! אח"כ הוא אומר שאחרים מדברים שטויות!?,אל תתרגש הוא בחור צעיר הוא עוד ילמד.

פורסם
אדון מאיר בכל הזדמנות שיש לו מוציא את הזבל על רכבים צרפתיים[אין לי מושג מה הם עשו לו],כל עוד שהרכב לא יפני ובמיוחד מזדה אז הוא לא שווה כלום,לפחות ע"פ תורתו של מאיר!! אח"כ הוא אומר שאחרים מדברים שטויות!?,אל תתרגש הוא בחור צעיר הוא עוד ילמד.

איך אפשר בלי ''ידידי'' רמי :-D

מישהו דיבר פה על יפנית? מישהו שיבח יפנית? דווקא אמרתי שהמיטו יותר שווה (לא ידעתי שאלפא היא יפנית)

כל שרשור אתה מחפש להיכנס בי ויוצא עם הראש בין הרגליים, אז אולי מספיק?

מה, רק על יפניות מותר ללכלך? מה שיש לי להגיד אני יגיד, ומי שלא טוב לו-מוזמן לקחת את הרכב שלו שוב למוסך במקום להגיב לי.

פורסם

אנשים טובים מנסים להראות לך שאתה מדבר שטויות ועוזרים לך לשפר את דרכיך, וככה אתה מתייחס אליהם. לא יפה :lol:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אנשים טובים מנסים להראות לך שאתה מדבר שטויות ועוזרים לך לשפר את דרכיך, וככה אתה מתייחס אליהם. לא יפה :lol:

מצטער, אבל לא כל ילד שמושפע מטופ גיר נקרא ''מומחה'' Emo201.gif

פורסם
חופשי שאתה לא חייב להגן כל הזמן על צרפתיות, זו דעתי ואתה יכול לקבל אותה, ויכול לא לקבל אותה.

 

זו דעתך המוטעית ומין הראוי להעמיד אותך על טעותך בדיון בפורום מכוניות.

 

גם בכתבה מצויינים ההבדלים המהותיים בין ה-C3 ל-DS, ביניהם הבדלי גודל משמעותיים (להוציא בסיס גלגלים), הבדלי כיול (עד כאן ענייני מהות), הבדלי אבזור, ובוודאי שהבדלי מראה. מספיק כדי להפוך את ה-DS למשהו שרחוק מה-C3 כרחוק המיטו מהפונטו.

 

זו אכן לא מכונית למר ישראלי, אבל מי שמכיר את צרפת, ואת פריז בייחוד, יודע שיש שם שם פלח שוק לא קטן למכוניות שיק לא גדולות, אך מאובזרות למשעי. אני עוד זוכר בשנות ה-80' בפריז, נשים במעילי פרווה נוהגות במיני קופר (לא של BMW...), מחושמלת, עם גג שמש ו... מושבים מעור.

האירופאים, בניגוד לישראלים, לא מתביישים לקנות, באותו כסף, רכב יותר קטן אך יותר מאובזר.

 

מה שמזכיר לי את היפואי שהגיב על התשובה לשאלה, "כמה עולה האוטו (פיאט קופה)?" באמירה המבדחת: "מה, כל כך הרבה כסף לכזה אוטו קצר?!" אבל מהי פיאט קופה אם לא 'כולה' פיאט טיפו עם פנסים מעוצבים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זו דעתך המוטעית ומין הראוי להעמיד אותך על טעותך בדיון בפורום מכוניות.

 

גם בכתבה מצויינים ההבדלים המהותיים בין ה-C3 ל-DS, ביניהם הבדלי גודל משמעותיים (להוציא בסיס גלגלים), הבדלי כיול (עד כאן ענייני מהות), והבדלי אבזור, ובוודאי שהבדלי מראה. מספיק כדי להפוך את ה-DS למשהו שרחוק מה-C3 כרחוק המיטו מהפונטו.

 

זו אכן לא מכונית למר ישראלי, אבל מי שמכיר את צרפת, ואת פריז בייחוד, יודע שיש שם שם פלח שוק לא קטן למכוניות שיק לא גדולות, אך מאובזרות למשעי. אני עוד זוכר בשנות ה-80' בפריז, נשים במעילי פרווה נוהגות במיני קופר (לא של BMW...), מחושמלת, עם גג שמש ו... מושבים מעור.

האירופאים, בניגוד לישראלים, לא מתביישים לקנות, באותו כסף, רכב יותר קטן אך יותר מאובזר.

מוטעית מבחינתך, מבחינתי כל התוספות האלה לא כלכך משמעותיות ולא מצדיקות תוספת של 30k.

וכמו שאמרתי, המיטו לדעתי עדיפה. מכאן, שכל אחד יעשה את הבחירה שלו.

פורסם
מוטעית מבחינתך, מבחינתי כל התוספות האלה לא כלכך משמעותיות ולא מצדיקות תוספת של 30k.

וכמו שאמרתי, המיטו לדעתי עדיפה. מכאן, שכל אחד יעשה את הבחירה שלו.

העיקר שכולם טועים חוץ ממך,זה נראה שאתה לא כל כך מבין את ההגיון מאחורי הפורום..

או שבכוח אתה רוצה לעשות צחוק מעצמך,אתה עושה עבודה מעולה בלי שאני יגיב לפניני החוכמה שלך!

פורסם

סיטרואן מבטיחה הבדלי כיול, ויש גם הבדלי מידות. דגש על סיטרואן ועל מבטיחה.

אני בספק אם הכתב נהג בשתיהן זו לצד זו (או נהג ב-C3 כלשהי בכלל). לי יצא לנהוג ב-C3

בהשקתה באיטליה אשתקד, וכבר אז לא נפלתי מהנוחות (אפילו בהשוואה לסופר-מיני שאינן

צרפתיות). אם ה-DS3 נוחה עוד פחות - כפי שטוענים חלק מהמגזינים שכן נהגו בשתיהן -

יש כאן פוטנציאל ליופי של קפיץ קפוץ במרחבי גוש דן.

 

לגבי ההבדלים בין מיטו לפונטו - לדעתי, דינמית, הם ממש לא מספיקים כדי להצדיק את פערי

המחיר בין השתיים (בניגוד להבדל הדינמי בין 500 לפנדה למשל). לגבי הבדלי עיצוב - זה כבר

עניין סובייקטיבי, ממש כמו במקרה של הפער בין DS3 ל-C3.


×
×
  • תוכן חדש...